S autoceste Ljubljana - Jesenice treba sići na izlazu Lesce na cestu za Bled i dalje Bohinjsku Bistricu. U nastavku treba voziti prema Bohinjskom jezeru (Ribčev Laz), i dolaskom na križanje treba skrenuti lijevo uz južnu obalu jezera u smjeru Ukanca i slapa Savica nakon kojeg slijedimo uski put do parkirališta pored kolibe Savica. Parkiranje nije besplatno i naplaćije se 3 Eur-a na dan.

S parkirališta treba ići u smjeru Crnog jezera i hotela Zlatorog. Staza najprije vodi po makadamskoj cesti, prelazi preko mosta na rijeci Savici a malo iza mosta dolazi se do smjerokaza za Komarču. Staza za kratko nastavlja širokim šumskim putem koji se počinje sve oštrije uspinjati i polako prelazi u dobru široku pješačku stazu. Dolaskom na križanje planinarskih puteva treba skrenuti desno (staza lijevo vodi na vidikovac slapa Savice) na sve oštriju i užu pješačku stazu.

Uspon dalje vodi vrlo oštro uz Komarču, uglavnom kroz šumu bez posebnih vidika, po serpentinama do izlaska na greben. Uspon je osiguran čeličnom užadi na mjestima gdje je potrebno ali postoji opasnost od odrona kamenja pa obvezno treba nositi kaciga. Nakon izlaska na greben slijedi blagi spust prema Crnom jezeru. Jezero treba zaobići desnom stranom. Na kraju obilaska se pruža jako lijep vidik na jezero.

Nakon toga slijedi relativno blag uspon sve do Bijele stijene. Tu staza skreće desno i ulazi u jeko oštri uspon do ponovnog izlaska na greben. Nakon izlaska za kratko vrijeme hoda stiže se do Dvojnog jezera i do „Koče pri Triglavskih jezerih“. U ovom planinarskom domu je moguća opskrba jelom i pićem, kao i prenoćištem svaki dan u toku ljetne sezone. U zimskom periodu moguće je koristiti zimsku sobu koja je stalno otvorena.

Dalje staza vodi s desne strane umjetnog jezerca Močivec na kraju kojeg započinje nešto oštriji uspon. Nakon izlaska na čistinu i dolaska u područje alpske goleti, za kratko se stiže do Velikog Crnog jezera. Cijelo vrijeme treba slijediti smjerokaze za Prehodavec i Hribarice. Ovo jezero staza također zaobilazi s desne strane i na samom kraju slijedi blaži uspon nakon kojeg se dolazi u područje gdje se gotovo ništa ne dobiva na visini sve do Zelenog jezera.

Ovdje na križanju planinarskih puteva treba skrenuti desno u smjeru Hribarice. Staza najprije vodi po kamenjaru, ulazi u oštriji uspon po siparu do izlaska na prijevoj Hribarice. Nakon izlaska na prijevoj staza vodi po kamenjaru bez gotovo ikakve vegetacije. Na ovom mjestu se obično sretnu divokoze. Prelaskom preko platoa započinje vrlo naporan spust po siparu sve do križanja planinarski puteva (Lijevo se ide do PK Na Doliču a desno prema PK Planika) na kojem treba skrenuti lijevo.

Staza dalje vodi pored PK na Doliču, prolazi je, najprije se blago spušta 100-tinjak metara, skreće desno i oštrijim usponom u zavojima izlazi na podtriglavski plato. Do završnog uspona na Triglav građena staza se blago uspinje po alpskoj goleti. Završni uspon na Triglav s ove strane je lakši od uspona koji vodi od PK Kredarica. Ima jednu nezgodnu točku gdje treba prijeći preko klinova 10-tak metara držeći se za sajilu iznad provalije. Ostali dio uspona je vrlo dobro osiguran sa klinovima i sajilama. Svi završni usponi na Triglav zahtjevaju dosta snage i hrabrosti i ne treba ih nikada podcijeniti jer mogu nesretno završiti.

Spust do PK Planika je zahtjevan ali obzirom da je dobro osiguran, uz obvezan povećani oprez, je savladiv i ako se poštuju sve mjere opreza nije jako opasan.