Planinski vrhovi: Kompotela, Mokrica i Košutna nalaze se na sredini grebena Krvavec grupe na njenoj sjevernoj strani.

Krvavec grupa je mala skupina vrhova na južnoj strani glavnog grebena skupine Kamniških Alpa, ima puno lijepih planina s najvišom planinom Kalški Greben (2224). To je greben (Krvavec skupine) koji se pruža od Grintovca i Kočni preko Kalškog grebena do Krvavca i nižih planina iza njega.

U podskupini vrhova Krvavec grupe - odvaja se manji  greben koji ide od vrha Koren (1999 m) u istočnom smjeru do vrha Kompotele (1898 m), i dalje nastavlja do vrha Mokrica (1853 m).

Greben ovih vrhova sa sjeverne strane strmo se obrušava u dolinu Kamniške Bistrice, dok je južna strana prekrivena travom i niskom klekovinom i nije tako strma. Od vrha Kompotele u smjeru juga pruža se još jedan mali greben, na kojem se nalazi posljednja važna planina u ovom području vrh Košutna (1974 m).

S ovih vrhova otvara se široki pogled na sve strane, a posebice na veličanstveni lanac Kamniško-Savinjskih Alpa prema sjeveroistoku, te prema jugu na greben Krvavec skupine vrhova.