S autoceste Ljubljana - Jesenice treba sići na izlazu Lesce i skrenuti na cestu koja vodi prema  Bledu i dalje Bohinjskoj Bistrici, i nastaviti po njoj do sela Ribčev Laz. Nakon ovog sela Bohinjskom jezeru treba nastaviti cestom koja vodi po lijevoj strani jezera i slijediti putokaze za vodopad Savica. Automobil treba parkirati na parkiralištu pokraj koče Savica, a parkiranje se nplaćuje 3 Eur-a.

Od parkirališta treba ići u smjeru Crnog jezera i hotela Zlatorog. Staza najprije vodi po makadamskoj cesti, prelazi preko mosta na rijeci Savici a malo iza mosta dolazi se do smjerokaza za Komarču. Staza za kratko nastavlja širokim šumskim putem koji se počinje sve oštrije uspinjati i polako prelazi u dobru široku pješačku stazu. Dolaskom na križanje planinarskih puteva treba skrenuti desno (staza lijevo vodi na vidikovac slapa Savice) na sve oštriju i užu pješačku stazu koja vodi sve oštrije uzbrdo uz Komarču.

U početku je to položenija pješačka staza koja se stalno sve oštrije počinje uspinjati, da bi se došlo do nekih mjesta na kojima je zbog izložene padine postavljena i sajila za pridržavanje. Penjući se po ovoj strmoj stazi treba voditi računa da se nepažnjom ne pokrene kamenje koje može biti jako opasno za planinare koji idu iza vas.  Tehnički najzahtjevniji dio na ovom komadu uspona je obilazak oko izložene stijene, a koji je osiguran sajilama i klinovima. Posljednji dio uspona po Komarči vodi po jako strmoj padini i nije pogodan za planinare koji imaju problema s visinom. Nakon izlaska na greben slijedi blagi spust prema Crnom jezeru.

Za uspon po Komarči do Crnog jezera treba oko 1,5 sati zahtjevnog pješačenja. Crno jezero treba obići po planinarskoj stazi s njegove desne strane, a kada se dođe do kraja spomenutog jezera, dolazi se do smjerokaza na kojem treba skrenuti desno prema Koči pri Triglavskih jezerah, jer smjer lijevo vodi prema Komni.

Nakon ovog križanja slijedi relativno blag uspon sve do Bijele stijene. Tu staza skreće desno i ulazi u jeko oštri uspon do ponovnog izlaska na greben s kojeg se pruža lijepi pogled na Dvojno jezero i „Koču pri Triglavskih Jezerah“. S ovog grebena se stiže do spomenutog planinarskog doma za 5 minuta. U ovom planinarskom domu je moguća opskrba jelom i pićem, kao i prenoćištem svaki dan u toku ljetne sezone. U zimskom periodu moguće je koristiti zimsku sobu koja je stalno otvorena.

Nakon prolaska spomenutog planinarskog doma, najprije se obilazi umjetno jezerce Močivec  po njegovoj desnoj obali, a nakon toga uspon se nastavlja kroz rijetku šumu ariša, stalno se lagano uspinjući sve dok se ne stigne do najvećeg od Sedam Triglavskih jezera - Velikog Jezera, kojeg još u žargonu zovu i „jezero bubreg“ jer podsjeća oblikom na ovaj organ. Lijepa i razgledna staza vodi i dalje lagano uzbrdo a kada se dođe do Zelenog Jezera, pored kojeg je križanje planinarskih putova.

Na ovom križanju treba skrenuti desno u smjeru Hribarica koje su u naravi kamenita visoravan ispod grebena Kanjevca. Staza najprije vodi po kamenjaru, ulazi u oštriji uspon po siparu do izlaska na prijevoj Hribarice. Nakon izlaska na prijevoj staza vodi po kamenjaru bez gotovo ikakve vegetacije. Na ovoj kamenitoj visoravni, na križanju planinarskih putova treba skrnuti lijevo prema vhu Kanjevca, dok smjer ravno vodi prema Koči na Doliču. Od ove točke slijedi malo oštriji i jako razgledan dio uspona sve do vrha. Pogled s vrha Kanjevca je izuzetan ako se ima sreće s vremenom.