Iz Zagreba treba voziti autocestom A2 prema Ljubljani i na križanju autocesta prije ulaska u Ljubljanu treba skrenuti desno na autocestu A1 koja vodi prema Mariboru. Ovu autocestu treba napustiti u mjestu Domžale, i nastaviti vožnju sporednom cestom prema Kamniku. Nakon prolaska potonjeg mjesta treba nastaviti vožnju prema mjestu Luče  a nakon njega prema selu Solčava. U ovom selu, na kružnom toku treba odabrati smjer za Logarsku dolinu. Na ulazu u Logarsku dolinu treba platiti ulaznicu u park prirode 7 eura za automobil, dok nema plaćanja ulaznice za ljude. Nakon plaćanja ulaznice, vožnju treba nastaviti do parkirališta planinarskog doma (Dom Planincev).

Početna točka uspona je kod Planinarskog doma u Logarskoj dolini. Kod planinarskog doma ima dosta prostora za parkiranje automobila.

Uspon prema smjerokazu, najprije vodi makadamskim putem do pod bilo planine (850 m) a zatim se počinje vrlo oštro uspinjati u zavojima, građenom planinarskom stazom sve do planinarskog doma Klemenča Jama.

Kod ovog planinarskog doma je križanje planinarskih putova, pa na njemu treba odabrati smjer prema Krofički, Strelovcu. Staza uspona najprije prolazi gornjim rubom livade, zatim ulazi u šumu i nakon petnaestak minuta laganog hoda dovodi do najdebljeg ariša u Sloveniji, desetak metara udaljenog od staze. Dobro uređena i označena staza dalje nastavlja lagano uzbrdo, te nakon 1 h hoda dovodi do raskrižja Puklovica na kojem treba nastaviti ravno prema Krofički.

Nakon ovog križanja treba slijediti markiranu planinarsku stazu koja strmim usponom vodi kroz šumu ariša prema sjeverozapadu, i nakon 1 h hoda izlazi iz šume ariša na obronke  obrasle klekovinom. Tu se otvaraju lijepi vidici prema Logarskoj dolini i grebenu Kamniško-Savinjskih Alpa. Široki pogled se pruža i prema Austriji, od kuda se lijepo vidi planina Obir i njen najviši vrh „Hochobir“.

Staza uspona dovodi do zahtjevnije - ispostavljene strmine zvane kuloar, koja je osigurana čeličnim klinovima, sajlom i drvenim stepenicama sa lijeve strane. Iznad stepenica prelazi se na desnu stranu kuloara i nastavlja uz okomitu krušljivu stijenu, gdje postoji velika mogućnost odronjavanja kamenja. Kuloar izlazi na manju travnatu zaravan, nakon koje se nastavlja strmi dio sve do njegovog vrha. Na sreću i ovaj dio planinarske staze je osiguran, pa ne stvara veće poteškoće u savladavanju uspona.

Završni dio uspona započinje prečenjem okomitih ispostavljenih litica uskom stazom podno koje zjapi duboka provalija. Nakon toga slijedi oštar završni uspon čvrstim stijenama osiguran klinovima i za nekoliko minuta pentranja stiže se na vrh Krofičke (2083 m).

Po nekadašnjim starim zapisima Grofička (Grofica) je vrh koji se nalazi sjeverozapadno od Ojstrice. Sam vrh nije velik, dosta je ispostavljen. S njega se otvaraju prekrasni vidici na sve strane, a najljepši pogled je svakako, na susjednu Ojstricu. Lijepo se vidi greben prema Strelovcu, Logarska dolina i Robanov kot, te greben i vrhovi Kamniško-Savinjskih Alpa.

Nakon ovog vrha slijedi spust istim putom do raskrižja Puklovica, od kuda treba nastaviti za Strelovec i zatvoriti kružnu turu preko Icmanikove i Plešnikove planine do planinarskog doma Pod Ojstricom.

Na raskrižju Puklovica treba odabrati smjer desno u pravcu vrha Strelovec. Ovaj dio uspona vodi po vrlo laganoj i ne zahtjevnoj stazi koja vodi polegnuto po izohipsi grebena Ute. Nakon 40 minuta laganog hoda izlazi se iz šume na slikoviti travnati greben koji dalje nastavlja sve do vrha Strelovec.

U nastavku planinarske ture nastavlja se prema Icmanikovoj planini sa koje se treba vratili do Movznik raskrižja i krenuti desno markiranom šumskom stazom. Treba napomenuti, da ovaj dio kružne ture preko Icmanikove i Plešnikove planine nimalo nije zanimljiv za planinarenje. Cijelo vrijeme hoda se kroz šumu bez ikakvih vidika i zanimljivosti.

Na raskrižju na Icmanikovoj planini treba odabrati smjer lijevo prema Plesnikovoj planini i koči Klemenča jama. Ovaj spust je jako strm i neugodan a prolazi preko uvala i jaruga sve do koče na Klemenči jami. Nakon spomenute koče slijedi spust do PD Logarska dolina istim usponskim putem do spomenute koče.

Autor: Mirko Bjelan

Uz ovu stazu trenutno ne postoji priložen album.