Da bi se stiglo na početnu točku ovog planinarskog izleta, treba voziti cestom iz Kamnika prema Kamniškoj Bistrici (12 km), i na parkiralištu kod planinarskog doma u Kamniškoj Bistrici, kojim upravlja PD Matica iz Ljubljana, parkirati automobil. Na ovom dijelu ima dosta izletnika koji dolaze na izvor rijeke Kamniške Bistrice, koji se nalazi neposredno pored ovog parkirališta, pa ono često može biti zatrpano automobilima. Ako na ovom parkiralištu nema mjesta, automobilom se treba nastaviti pored planinarskog doma još uvijek po asfalnom putu a kada on prijeđe u makadamsku cestu, za par minuta se stiže do smjerokaza za planinarski uspon na Kamniško i Kokrsko sedlo. Pored ovog smjerokaza je također parkiralište na kojem se može parkirati automobil. Ako se nastavi dalje automobilom po ovoj makadamskoj cesti, može se doći do donje stanice teretne žičare koja se nalazi na području koje se zove V Koncu, i tu se može parkirati automobil i na taj način može se skatiti uspon za 45 minuta. U ovom izletu automobil je parkiran na parkiralištu pored planinarskog doma u Kamniškoj Bistrici.

Markirana planinarska staza počinje s ovog parkirališta, vodi pored planinarskog doma i nakon pet minuta hoda, stiže do smjerokaza koji upućuje na smijer uspona prema Kamniškom i Kokrsko sedlu. Tu treba skrenuti u smijeru Kokrskog sedla. Planinarska staza za kratko vodi po makadamskoj cesti, zatim nastavlja po šumskom putu po kojem se stiže do drugog smjerokaza na kojem nije istaknut smijer uspona prema Kokrskom sedlu. Kod ovog smjerokaza treba skrenuti desno na drugu šumsku cestu po kojoj je prometovanje zapriječeno velikom stijenom. U nastavku treba slijediti ovu šumsku cestu do križanja s makadamskom cestom koja vodi do početne stanice teretne žičare. Tu treba nastaviti uspon po makadamskoj cesti dok se ne stigne do početne stanice teretne žičare. Cijelo ovo vrijeme planinarska staza vodi kroz predio koji je pokriven visokom mješovitom šumom.

Od smjerokaza kod početne stanice teretne žičare, planinarska staza se upočetku blago a kasnije sve oštrije se uspinje po serpentinama, kroz visoku mješovitu šumu. Na koti 1300 metara nadmorske visine postavljena je klupa za odmor, a s ove kote se prvi put otvara vidik na dolinu Kamniške Bistrice. Nakon prolaska klupe za odmor, šuma uz planinarsku stazu postaje sve niža i rijeđa, dok uspon i dalje nastavlja po serpentinama, s lijeve strane teretne žičare ,da bi po izlasku iz šume prešla na desnu stranu teretne žičare i na sipar. Po ovom siparu se najprije stiže do pod stijenu gdje ponovo postoji klupica za odmor.

Nakon ove točke započinje jako oštar uspon uzbrdo, koji u prvom dijelu vodi po neugodnom siparu, po serpentinama, da bi na kraju gotovo ispod same teretne žičare, po tratini, završila pred Cojzovom kočom na Kokrškom sedlu.