Autocestu Ljubljana – Jesenice, treba napustiti na izlazu za Kranjsku Goru. Vožnju treba nastaviti dalje u smjeru Kranjske Gore. Neposredno prije sela Dovje, lijevo se odvaja sporedna cesta br. 907 za Mojstranu i dolinu (Vrata, Kot i Krma). Treba skrenuti na tu cestu i slijediti je u smjeru sela Radovna i dolina Krme i Kota. Na tom putu cesta prolazi pored putokaza za Triglavski nacionalni park i dolazi do raskrižja gdje se makadamski put odvaja u dolinu Kot. Na tom raskrižju treba nastaviti ravno, niz cestu, koja se počinje spuštati. U sredini silaska cesta skreće desno u dolinu Krme. Malo dalje dolazi se do sljedećeg raskrižja, gdje treba skrenuti desno u smjeru Krme. Markirani put nakon toga vodi do Kovinarske koče, a vožnju treba nastaviti dalje do kraja ceste i velikog parkirališta „Pri lesi“. Dalje pomet za sva vozila je zabranjen. Ovo parkiralište je početna točka ovog planinarsko-alpinističkog izleta.

S parkirališta treba krenuti stazom koja odmah na početku prolazi pored rampe i nastavlja širokom šumskom cestom koja je dalje zatvorena za javni promet. Makadamska cesta je u prvom dijelu blago polegnuta, da bi se nakon 15-tak minuta počela postupno uzdizati.

Nakon napuštanja visoke šume, prolazi se kroz područje obraslo niskim raslinjem i klekovinom. Nakon jedan sat hoda staza izbija se na livade – zvane Vrtača, prelazi se preko njih i nastavlja se dalje dolinom Krme. S lijeve lijeve strane uspona izdižu se visoki zidovi Debele peči, Velikog i Malog Draškog vrha, a s desne strane izranja Veliki i Mali Prišivec.

U nastavku uspona, staza vodi u smjeru Zgornje Krme i i pastirskog stana Prgarica (1763 m).c

Od pastirskog stana nastavlja se lagano desno, dobro ugaženom planinskom stazom, koja vodi do označenog raskrižja, na kojem treba skrenuti desno u smjeru Kredarice. Od ove točka započinje oštriji uspon do prostranog predjela Kalvarie. S ovog dijela staze pružaju se prekrasni vidici na Tosc, Veliki i Mali Draški vrh i Viševnik.

Od raskrižja Kalvaria do Triglavskog doma na Kredarici udaljenost je 1,5 km, a na njoj treba savladati visinsku razliku od  oko 430 m. Ova dionica uspona postupno se uzdiže u kontinuitetu bez većih oscilacija, prolazi predjelom zvano Snežna konta, obilazi polukružno istoimeni vrh i nastavlja dalje do PD Kredarica.

Od PD Kredarica, doma dobro vidljiva i ugažena snježna staza, započinje umjerenim spustom prema prijevoju između Kredarice i Malog Triglava. Na tom prijevoju spaja se staza koja dolazi iz doline Vrata. Sa ovog prijevoja započinje kratko prečenje, a nakon njega slijedi vrlo oštar uspon po bridu, na kojemu iz snijega proviruje pokoji klin i dijelovi sajle. Bez snijega to je osigurani klinčani put.

Do vrha Mali Triglav treba savladati dosta zahtijevan dio staze uspona, na kojem je najizloženiji dio prečenje s južne strane, a nakon njega oštar uspon do grebena.

S Malog Triglava treba se spustiti po uskom hrptu koji je osiguran sajlama, a nakon toga slijedi ravni prelazak po uskom i izloženom hrptu. Ova dionica staze između ova 2 vrha vrlo je opasna kada puše jaki vjetar, posebice je opasno zimi po snijegu. Kada se prijeđe ova dionica puta preostaje još dosta oštar i izložen uspon sve do Aljaževa stupa na vrhu Triglava (2864 m).

Vrh je označen s čeličnim Aljaževim stupom, koji može poslužiti kao sklonište za nekoliko planinara. Nekoliko metara prema istoku nalazi se metalni žig, koji služi za one planinare koji udaraju žig u svoje planinarske dnevnike, a time potvrđuju i dokazuju svoj boravak na Triglavu.  S vrha se pružaju veličanstveni  i nezaboravni pogledi na sve strane  - na Kamniško-Savinjske i Julijske Alpe, na Dolomite i na Jadransko more.