Početna točka uspona je u selu Kijev, na državnoj cesti D1 Knin – Vrlika, nasuprot osnovne škole, a ispred parka i spomen obilježja. Tu je postavljen i smjerokaz koji upućuje na smijer uspona na Kijevski Bat. Za one koji žele skratiti uspon može se doći automobilom do ograđenog uzgajališta muflona i jelena lopatara.

Početak puta vodi kroz naselje - 50 m asfaltnom cestom, a potom skreće desno na uski put koji vodi između ograda omeđenim suhozidom. Nakon te kratke dionice staza skreće lijevo uz kuću, a potom desno i izlazi na široki kolni seoski put koji, također, vodi između ograda omeđenih sa visokim suhozidom. Nakon seoskog puta staza izlazi na asfaltnu cestu koju treba slijediti do bunara, a nakon njega treba skrenuti desno na travnati proplanak preko kojeg vodi široki kolni put sve do ograđenog uzgajališta muflona, srna i jelena lopatara.

Planinarska staza vodi kroz uzgajalište, pa je za prelazak visoke žičane ograde na ulazu i izlazu iz ograđenog prostora, koncesionar postavio metalne ljestve. Kroz uzgajalište planinarska staza slijedi makadamski put, najprije uz rub ograde, a potom šumskom cestom koja serpentinama vijuga kroz šumu do izlaska iz samog uzgajališta.

Na ovom dijelu uspona stalno su vam u vidokrugu mufloni, srne, jeleni lopatari. Životinje su oprezne ali nisu jako plašljive i ne bježe.

Na početku šumske ceste postavljen je prvi križ. Put od Kijeva pa do vrha je ustvari križni put, a sastoji se od 14 postaja obilježenih križevima, dok je petnaesti veliki 9 metarski metalni križ postavljen malo ispod vrha i gleda na selo Kijevo.

Izlaskom iz uzgajališta, započinje pravi planinarski put, koji nakratko polegnuto lijevo vodi uz žičanu ogradu, a potom se po serpentinama strmije uspinje i prolazi kroz „Vučija vrata“ do izlaska na hrbat Bilo. Izlaskom na ovaj travnati greben treba skrenuti desno i po dobro markiranoj stazi nastaviti prema vrhu. Na prvom dijelu grebena staza je lagano polegnuta, a potom se polako uzdiže do smog vrha Bata.

Bat je najviši vrh planine Kozjaka. S vrha u dubinu sjeverno i istočno spušta se stijena visoka oko 150 metara. Nekoliko desetaka metara sjevernije od glavnoga vrha nalazi se velik 9 metarski metalni križ okrenut prema selu Kijevo.

Na vrhu je osim natpisa vrha i metalna kutija s upisnom knjigom pored koje je u stijenu ugrađen planinarski žig. S vrha se pruža prekrasan vidik - sjeverno na selo Kijevo i na cijeli greben Dinare, na istoku se vide Troglav sve do Kamešnice, jugoistočno Peručko jezero i Svilaja, na jugu se vidi Moseć između Drniša i Muća i dalje jugozapadno Promina, Petrovo polje i Drniš, prema sjeverozapadu vidi se Knin i vrhovi Velebita.