Dolazeći iz smjera Samobora, nakon prolaska hotela Samoborski slapovi, treba nastaviti istom cesto do naselja Smerovišće. Dolaskom u mjeto ide se glavnom cestom kroz mjesto do kapelice. Autobusna stanica je 200-tinjak metara prije kapelice. Preko puta kapelice je parkiralište od izletišta „Dumiću“ i tu treba parkirati automobil.

Za kratko treba nastaviti glavnom cestom do skretanja koje je opskrbljeno smjerokazom, a na njemu treba skrenuti desno prema mjestu Dragonoš. Nakon 550 m napušta se ova asfaltirana cesta i skreće se lijevo na planinarsku stazu.

Ova staza najprije vodi makadamskim putem koji je izgrađen do zadnje vikendice, tu skreće preko proplanka i dolazi do korita Javorovečkog potoka. Staza dalje slijedi korito potoka, prelazeći često s jedne na drugu stranu sve do izvora. Ovaj dio može biti dosta zahtjevan ako je vodostaj potoka visok. Također treba posebnu pažnju poklonti skliskom terenu.

Sami potok je jako lijep, a slap Cerinski vir je prekrasan, pa samo zbog njega treba podnesti nešto veći napor. Staza nije održavana, zarasla je i na mjestima malo teže prohodna. Markirana je i markacije nije teško slijediti iako su rijetke. Od izvora ovog potoka, staza u nešto oštrijem usponu izlazi na cestu za Dragonoš, koju slijedi do smjerokaza za skretanje za Japetić.

Od smjerokaza pa do izlaska na makadamski put, staza je slabo markirana a za orjentaciju treba slijediti trasu niskonaponske električne mreže. Na jednom od stupova je i markacija. Izlaskom na makadamski put treba skrenuti lijevo i slijediti ga do livade Katin Krc. Tu treba skrenuti lijevo, a staza vodi prema smjerokazu kroz visoku bukovu šumu sve do dolaska na vrh.

Na vrhu se nalazi vršna razgledna piramida. Da bi vidici s nje bili otvoreni, posječeno je okolno visoko drveće. S ovog vrha slijedi povratak na makadamsku cestu koju treba slijediti do križanja s asfalnom cestom, nešto prije table za oznaku mjesta Dragonoš. Nakon toga ide se asfaltnom cestom, prolazi se kroz naselje Dragonoš a na izlasku iz naselja prema selu Jarušje treba skrenuti desno na makadamsku cestu i nastaviti po njoj do smjerokaza za gostinjac Sveti Bernard. Tu treba skrenuti lijevo, na planinarsku stazu koja zaobilazi gostinjac s lijeve strane a vodi do vrha Veliki Lovnik.

Vrh je u šumi i s njega nema nikakvih otvorenih vidika. Na vrhu je veliko raspelo. Označen je natpisom na drvetu na kojem je upisna kutija bez knjige ali u njoj je planinarski žig. S vrha slijedi spust do gostinjca Sveti Bernard.

Od gostinjca treba slijediti planinarsku i biciklističku stazu broj 46 do Slanog Dola. Dolaskom do asfaltne ceste u ovom mjestu treba skrenuti desno, nešto oštrije strmu za Smerovišće. Ovaj dio staze nije markiran ali ne dozvoljava pogrešku pa je markacija nepotrebna.

Uz ovu stazu trenutno ne postoji priložen album.