Grohot je neznatno istaknut vrh na istočnom dijelu Medvednice. Istočna Medvednica planinarski je slabo posjećena unatoč blizini grada Zagreba, no upravo zato se to područje odlikuje prirodnom divljinom i tišinom. Glavna okosnica istočne Medvednice proteže se smjerom jz. – si. od kašinskog prijevoja na Lazu do Sv. Ivana Zeline.

Najviši vrh je Drenova preko kojega vodi uzdužna markacija, ali sam nije privlačan cilj jer je u šumi i nema obilježja najvišeg vrha. Grohot je zanimljiv jer se na njemu nalazi uredna i lijepa planinarska kuća te 14 metara visoka razgledna piramida. (https://www.hps.hr/info/hrvatski-vrhovi/grohot-vrh/)

Planinarska kuća “Grohot” nalazi se na istočnom dijelu Medvednice, sjeverno od naselja Kašina. Vrlo je lijepo uređena kao i prostor oko nje. Na fasadi planinarske kuće, pored ulaznih vrata, ugrađen je planinarski žig.

Od Planinarske kuće, treba nastaviti uspon uz stepenice do 14 m visoke razgledne piramide. Pored stepenica je lijep kip Blažene Djevice Marije. Iza razgledne piramide, u kamneu je izgrađena crkva na otvorenom, sa lijepim kamenim oltarom. Sa razgledne piramide lijepi su vidici na gotovo cijeli masiv Medvednice, Hrvatsko Zagorje i Posavinu.