Ako se dolazi iz Hrvatske ili Slovenije, treba voziti do graničnog prijelaza Ljubelj. U nastavku treba proći kroz tunel i prijeći u Austriju, zatim nastaviti vožnju glavnom cestom prema Klagenfurtu. Na drugom kružnom toku koji se nalazi u mjestu Kirschentheuer treba skrenuti lijevo i nastavit vožnju do mjesta Feistritz im Rosental. U spomenutom mjestu treba skreniti lijevo iza trgovina Billa i Penny, na sporednu cestu koja vodi prema dolini Bärental. Skretanje je označeno i putokazom. Nakon 100-tinjak metara kada se napusti glavna cesta, treba ponovo skreniti lijevo i nastavite vožnju do velikog parkirališta Im Winkel, do kojeg je i dozvoljen promet vozilima bez posebne dozvole.

Od trgovina Billa i Penny do spomenutog parkirališta vozi se oko 9 km po uskom asfaltnom putu, i na samom kraju kratko po makadamu. Od ulaza u tunel na graničnom prijelazu Ljubelj do polazne točke ovog planinarskog izleta je oko 32 km. Na ovom prostranom parkiralištu treba parkirati automobil i ono je početna točka ovog planinarskog izleta. Parkiranje je besplatno!

Sa parkirališta na kraju doline Bärental „Im Winkel“ treba uzeti smjer prema Klagenfurter Hütte. Planinarska staza vodi po makadamskoj cesti koja se povremeno krati sa kraćim ili malo dužim prikratama. Nakon 30-tak minuta hoda dolazi se do ugaženog skretanja desno na jednom malo oštrijem zavoju makadamske ceste. Ovo skretanje je označeno na Google karti kao i na gpx tragu. Skretanje se nalazi izravno ispod grebena na kojem započinje uspon po ferati. Ako se ovdje skrene treba imati na umu da staza prilaza dok se ne iziđe na onu označenu, nije markirana ali se može slijediti jer je razvidno po tragovima, da je korištena. Ovaj nemarkirani dio nije dug ali vodi jako oštro uzbrdo sve dok se ne iziđe na markiranu stazu (300-tinjak metara). Ako se želi izbeći ovaj nemarkirani dosta strmi uspon, treba nastaviti po makadamskoj cesti još 540 metara dok se ne dođe do smjerokaza koji upućuje na skretanje desno prema početnoj točki ferate. U ovom planinarskom izletu je korišten ovaj nemarkirani prilaz.

Kada se iziđe na markiranu planinarsku stazu, uspon se nastavlja po njoj sve do ulaza na feratu, i tu je postavljena drvena ploča „Hochstuhl Klettersteig Einstieg“ sa kojom je isti i naznačen.

Ako to niste učinili na parkiralištu, ovdje treba staviti set za samoosiguranje i kacigu. Kaciga je obvezna jer se uspon odvija po krušljivoj stijeni. Prvih 100 metara nadmorske visine treba savladati po gotovo okomitoj stijeni, kroz kamin i to je najtežih 100 m uspona (B-C). Smjer uspona je dobro osiguran, a stijena je također ugodna jer nudi puno hvatišta za primiti se rukama.

Što se dalje napreduje, lakše je penjanje, koje ponekad ide u serpentinama kroz klekovinu, a zatim prelazi jedan pa drugi uski kameni greben, nakon njih nastavlja preko strme travnate padine, a nakon nje vodi ulijevo preko drvenih ljestava, nakon kojih se spušta u manju terensku depresiju po uskoj kamenoj polici koja je osigurana sajilom, nakon nje slijedi jedna kraća dionica slobodnog penjanja koja dovodi do osiguranog i izloženog grebena po kojem se dolazi do osiguranog kanina, kroz koji se izlazi na prijevoj na kojem i završava ferata. Ovaj drugi dio uspona je lakši i jednostavniji za savladavanje (A-B).

Nakon izlaska sa ferate i dolaska na prijevoj, otvara se prekrasan pogled na slovensku stranu u kojem dominira Bledsko jezero, Bled, Lesce i Triglavski masiv. U nastavku, uspon se nastvlja u serpentinama, sve do križa koji je postvljen malo ispod najviše točke ove planine. Na njenoj najvišoj točki se nalazi upisna kutija i s ničim drugim nije posebno označena. Obzirom da je Hochstuhl (Stola) najviši vrh Karavanki, sa njega je otvoren pogled u svim smjerovima. Lijepo se vide gotovo svi vrhovi ovog gorja, gotovo cijeli masiv Julijskih Alpa, već spomenuto Bledsko jezero, Bled, Lesce... na Austrijskoj strani otvara se pogled na veliki niz lijepih vrhova u kojima se posebno ističe onaj na Grossglockner.

Sa vrha se treba spustiti na prijevoj sedlo Med Stoli između vrha Hochstuhl (Stola) i Malog Stola, koji se u cjelosti nalazi na Slovenskoj strani, ispod čijeg vrha se nalazi Prešernova Koča, koju se može posjetiti radi osvježenja a skretanje odnosi oko 10-tak minuta u usponu i silasku. Nakon povratka na sedlo Med Stoli, kod smjerokaza, treba krenuti prema sjeveru a planinarska staza za kratko dovodi do velikog kuloara koji se smjestio između Klagenfurter Spitze (2103 m) i Edelweiss Spitze (1995 m) s jedne te Srednje Peči (1920 m) s druge strane. Kroz ovaj kuloar vodi strma planinarska staza, koja u serpentinama dovodi do njegove donje točke, u kojoj se odvaja lijevo staza za Klagenfurter Hütte. Ovaj spust je dosta zahtjevan i može biti jako opasan, pa mu treba pokloniti punu pažnju da se sigurno savlada. U nastavku spusta planinarska staza vodi blago uzbrdo, kroz velike kamene gromade i naposljetku skreće oštro lijevo kroz strmi usjek, kroz koji izlazi na prijevoj Bielschitza Sattel (1840 m). Nakon prolaska spomenutog prijevoja planinarska staza vodi položeno najprije po travnatom a zatm sa klekovinom obraslom terenu, dok ne dođe do prijevoja ispod Bielschitza (1959 m), koji se uzdiže sa istočne strane iznad Klagenfurter Hütte, od kojeg započinje ponovo spust u početku dosta strmo ukoso nizbrdo po neugodnom siparu, nakon kojeg za kratko vodi kroz malo strmiji kamenito-šumoviti dio na kojem je spust djelomično osiguran sajilama. Nakon prolaska spomenutog dijela planianrska staza ponovo vodi po siparu po kojem je spust malo ugodniji od jako neugodnog prethodno spomenutog, nakon kojeg izlazi na makadamski put koji vodi do jako lijepe planinarske kuće Klagenfurter Hütte.

Nakon spomenute planinarske kuće planinarska staza vodi po makadamskom putu kojega prikraćuje povremeno sa prikratama, sve do parkirališta na kraju doline Bärental „Im Winkel“, na kojem je kraj ove zahtjevne i jako lijepe planinarske kružne obilaznice.