Ako se dolazi iz Hrvatske ili Slovenije, treba voziti do graničnog prijelaza Ljubelj. U nastavku treba proći kroz tunel i prijeći u Austriju, zatim nastaviti vožnju glavnom cestom prema Klagenfurtu. Na drugom kružnom toku koji se nalazi u mjestu Kirschentheuer treba skrenuti lijevo i nastavit vožnju do mjesta Feistritz im Rosental. U spomenutom mjestu treba skreniti lijevo iza trgovina Billa i Penny, na sporednu cestu koja vodi prema dolini Bärental. Skretanje je označeno i putokazom. Nakon 100-tinjak metara kada se napusti glavna cesta, treba ponovo skreniti lijevo i nastavite vožnju do velikog parkirališta Im Winkel, do kojeg je i dozvoljen promet vozilima bez posebne dozvole.

Od trgovina Billa i Penny do spomenutog parkirališta vozi se oko 9 km po uskom asfaltnom putu, i na samom kraju kratko po makadamu. Od ulaza u tunel na graničnom prijelazu Ljubelj do polazne točke ovog planinarskog izleta je oko 32 km. Na ovom prostranom parkiralištu treba parkirati automobil i ono je početna točka ovog planinarskog izleta. Parkiranje je besplatno!

Sa parkirališta na kraju doline Bärental „Im Winkel“ treba uzeti smjer prema Klagenfurter Hütte. Planinarska staza vodi po makadamskoj cesti koja se povremeno krati sa kraćim ili malo dužim prikratama, sve dok se ne stigne do Klagenfurter Hütte.

Nakon spomenutog planinarskog doma, planinarska staza vodi za kratko po makadamskom putu, kroz rijetku šumu sve do dolaska na sipar. Uspon po siparu vodi koso uzbrdo i za kratko stiže do stjenovitog dijela po kojem je uspon osiguran sajilama. Nakon prolaska spomenute kamenite dionice, planinarska staza ponovo izlazi na sipar kojeg treba savladati u malo oštrijem kosom usponu sve dok se ne iziđe na prijevoj ispod vrha Bielschitza (1959 m).

Nakon izlaska na ovaj prijevoj slijedi malo kraća dionica uspona koja vodi po položenom terenu, koji u početku prolazi kroz klekovinu a nakon nje po travnatom dijelu sve do dolaska na prijevoj Bielschitza Sattel (1840 m).

Sa ovog prijevoja slijedi spust najprije kroz krušljivi kamin a zatim između kamenitih gromada, stalno gubeći na visini sve do donjeg dijela velikog kuloara koji se smjestio između Klagenfurter Spitze (2103 m) i Edelweiss Spitze (1995 m) s jedne te Srednje Peči (1920 m) s druge strane. Uspon uz ovaj kuloar po siparu vodi u serpentinama, jako oštro uzbrdo, sve do izlaska na sedlo Med Stoli između Malo Stola i Hochstuhl-a (Stol). Tu kod smjerokaza treba skrenuti lijevo za Prešernovu Koču koja je od njega udaljena 5 minuta. Nakon spomenute koče treba se vratiti do smjerokaza i od njega nastaviti uspon po serpentinama do vrha planine. Na njenoj najvišoj točki se nalazi upisna kutija i s ničim drugim nije posebno označena. Malo niže ispod vrha nalazi se križ. Obzirom da je Hochstuhl (Stol) najviši vrh Karavanki, sa njega je otvoren pogled u svim smjerovima. Lijepo se vide gotovo svi vrhovi ovog gorja, gotovo cijeli masiv Julijskih Alpa, već spomenuto Bledsko jezero, Bled, Lesce... na Austrijskoj strani otvara se pogled na veliki niz lijepih vrhova u kojima se posebno ističe onaj na Grossglockner.