U mjestu Bogodol, podno planine Čabulje, na nadmorskoj visini od 820 m nalazi se “PD Bogodol”, koji je početna točka ovog planinarskog izleta. Planinarski dom dijeli lijepu kamenu kuću sa mjesnom zajednicom Bogodol. Do planinarskog doma, koji je 20 km udaljen od Mostara, vodi asfaltni put preko mjesta Goranci. PD Bogodol se sastoji od prostranog dnevnog boravka, odvojene kuhinje, hodnika, te dvije spavaonice sa 16 ležajeva. U dvorištu doma je konoba sa roštiljem i trijemom, te klupama i stolovima za ugodno druženje i odmor. Grijanje doma je sa peći na drva, a pitkom vodom je snadbjeven iz čatrnje. PD Bogodol je priključen na elektroenergetsku mrežu, a tolalet je poljskog tipa. Cijena noćenja u planinarskom domu je 10 KM, a članovi HPD Prenj 1933 imaju popust od 50%. Za veći broj noćenja, ili veće grupe moguće je dogovoriti popust.

Od planinarskog doma kreće planinarska staza do najvišeg vrha planine Čabulje – Velike Vlajine (1776 m). Ova nadmorska visina je istaknuta na nizu topografskih karata iako je na tabli na samom vrhu istaknuta nadmorska visina od 1780 m. Vrijeme koje je potrebno za savladavanje ove planinarske staze, prema smjerokazima na njenom početku, je 4 sata.

Planinarska staza od planinarskog doma, prvih 320 m vodi po asfaltnom putu. Na mjestu napuštanja asfaltnog puta, sa desne strane ceste, nalazi se informativna tabla sa svim osnovnim uputama za uspon na vrh po ovoj planinarskoj stazi. Prvih 100-tinjak metara planinarska staza vodi kroz rijetku makiju po zatravljenom kamenjaru do početka starog građenog pješačkog puta, po kojem se uspon nastavlja dalje. Spomenuti građeni pješački put, najprije vodi po zapadnom obronku kanjona Brinje, nakon toga skreće lijevo prema sjeverozapadu uz Tanku Kosu, do usjeka između vrhova Vijarak i Veliko Razdolje. Na početku ovog usjeka i završava građeni pješački put (2,2 km od početne točke).

Kroz spomenuti usjek, uspon se nastavlja po dobro ugaženoj i dobro markiranoj planinarskoj stazi. Nakon prolaska kroz spomenuti usjek, planinarska staza nastavlja dalje uz južnu padinu Kršne Bukve, stalno dobivajući malo na nadmorskoj visini. Kada se iziđe na prijevoj Kršne Bukve, prvi put se otvara vidik ne vrh Velika Vlajina.

U nastavku uspona sa ovog prijevoja, planinarska staza vodi po istočnom obronku brda Možani, zaobilazeći nekada obrađivane njive i polja Dolci, i stiže do kraja spomenutih Dolaca na njihovoj sjevernoj strani, kod jezerca Konjđuša, u kojem je prema informativnoj tabli pitka voda. Pored spomenutog jezerca je izgrađeno planinarsko odmorište sa drvenim stolovima i klupama.

U nastavku uspona, od spomenutog jezerca, planinarska staza kreće jako oštro uzbrdo. U prvom dijelu ovog uspona prolazi se kroz šumu visoke bukve Cvitin Gvozd, orjentacijski oko 100 m visinske razlike, nakon čega se napušta jedini konfor uspona kroz debelu hladovinu na cijeloj ovoj planinarskoj stazi. Nakon izlaska na čistinu, planinarska staza u prvom dijelu nastavlja jako oštro uzbrdo, izravno prema vrhu, zatim skreće desno i vodi 300-tinjak matara prema jugoistoku gotovo polegnuto, do dolaska  do dolinice između dva grebena koja vode prema vrhu. Tu skreće lijevo i nastavlja izravno uzbrdo po zatravljenom kamenjaru, do izlaska na prijevoj između Velike Vlajine i Pjeskulja. S ovog prijevoja treba nastaviti uspon prema sjeverozapadu i za 10-tak minuta se stiže na vrh Velika Vlajina.

S vrha je prekrasan pogled na 1500 metara dubok kanjon rijeke Drežanke i vrhove planina Čvrsnice, Prenja i Veleža te grad Mostar.