Promina je premrežena planinarskim stazama i putovima na kojima se moguće diviti geomorfološkim fenomenima poput špilje Liluše, fosilnim nalazištima, prekrasnim pogledima s vidikovaca, a osobito izlascima i zalascima sunca. Pogled s vrha Čavnovke (1148 m) najbolja je nagrada svima koji se potrude dosegnuti ga, ali i na manjim visinama može se uživati u pogledu na Kornatsko otočje i kanjone rijeka Krke i Čikole.

Planinari mogu do planinarske kuće izabrati između nekoliko markiranih staza. Prva vodi iz Drniša preko Lišnjaka i izvora Mali točak; druga staza vodi iz Drniša preko crkve Sv. Ivana u Badnju, a treća polazi od Siverića. Vrijeme potrebno za prolazak ovim rutama jest oko 2 sata.

Najjednostavniji uspon na Prominu je iz osamljenog sela Lišnjak, koje se nalazi na prominskoj cesti. Iz centra Drniša treba krenuti prema Oklaju i nakon prijeđenih oko 1,5 kilometara dolazi se do mjesta na kojem se desno odvaja uska asfaltna cesta, koja vodi u selo Lišnjak. Skretanje je označeno malim planinarskim smjerokazom.

Iz sela Lišnjaka do doma vodi makadamska cesta, koja je prohodna do doma, ali treba biti jako oprezan jer je kolovoz u lošem stanju, naročito u samom početku, oko 500 m, treba voziti jako pažljivo ako se uspon nastavlja automobilom.

Ako se za početnu točku uspona odabere grad Drniš, iz centra treba krenuti prema Oklaju i nakon prijeđenih oko 1,5 kilometara dolazi se do mjesta na kojem se desno odvaja uska asfaltna cesta, koja vodi u selo Lišnjak. Skretanje je označeno malim planinarskim smjerokazom. Tu treba skrenuti u smjeru sela Lišnjak. Nakon skretanja uspon treba nastaviti po uskoj asfaltnoj cesti 1,7 km, negdje na pola puta između sela Milovci i Lišnjak, dolazi se do smjerokaza koji planinare upućuje na skretanje desno i napuštanje asfaltne ceste a biciklisti po istom imjerokazu nastavljaju ravno.

Neposredno prije ovog smjerokaza je poveći plato na kojem se može parkirati više automobila, pa planinari koji ne žele hodati po asfaltnoj cesti iz Drniša 3,2 km ili 45 minuta, mogu do ovog mjesta doći i automobilom što je učinjeno i u ovom planinarskom izletu.

Neposredno ispred prostranog parkirališta, nalazi se smjerokaz koji upućuje bicikliste da nastave makadamskom cestom prema selu Lišnjak a planinare da skrenu desno na planinarsku stazu. Nakon skretanja započinje uspon po umjereno položenoj planinarskoj stazi, koja je dobro održavana i označena. Za kratko se stiže do napuštenog sela Čuline a nakon njega ubrzo se izlazi na makadamsku cestu koja dolazi iz sela Lišnjak. Da je se vožnja nastavila do ovog sela, tada bi se nešto skratio uspon jer u nastavku obje ove staze vode zajedno do PD Promina.

Od spomenutog križanja planinarskih staza započinje i dobro označena poučna staza sa dosta informativnih panoa. Uspon u nastavku vodi po planinarskoj, još uvijek dobro položenoj, stazi koja nažalost prolazi kroz opožareni dio ove planine. Da nije bilo požara, na ovom dijelu uspona išlo bi se kroz šumu visoke makije a ovako ili se ide kroz ogorjele ostatke stabala ili po očišćenom terenu. Zbog ove nesretne situacije, dok se ponovo ne obnovi raslinje makije, sa staze uspona se pružaju otvoreni vidici u nedogled.

Planinarska staza samo u nekoliko navrata vodi za kratko po makadamskom ili protupožarnom putu, dok cijeli ostali dio uspona vodi po ugodnoj, dobro položenoj i dobro markiranoj planinarskoj stazi. Na ovom dijelu uspona prolazi se pored izvora vode Mali Točak, koji je tek nekoliko minuta udaljen od planinarske staze i pored kojeg je izgrađeno odmorište, pa posjetu ovom izvoru treba svakako uključiti.

Nakon izvora Mali Točak, planinarska staza za kratko vodi po protupožarnom putu sa koje skreće desno prema PD Promina. Na ovom dijelu je malo oštriji uspon, planinarska staza dva puta presjeca makadamsku cestu, da bi na kraju kroz šumu visoke makije dovela do prostranih livada na kojima je izgrađen planinarski dom.

Gradnja PD Promina počela je 1977. godine, a najaktivniji su u pripremi i  samoj izgradnji bili članovi Planinarskog društva „Promina“ iz Dmiša. Kuća u prizemlju ima uređen prostor za dnevni boravak, kuhinju, sanitarni čvor te stan domara. Na katu se nalazi šest soba (40 ležajeva) s pripadajućim sanitarnim čvorom i kupaonicom, a također postoji i veliko potkrovlje koje je uređeno 2011.godine.

Infrastrukturno je opremljen električnom energijom i vodom iz cisterne (cca 80 m3). Kuća je otvorena i moguće je njeno korištenje preko vikenda kada je u kući organizirano dežurstvo nekog od članova PD „Promina“, a za posjete preko tjedna potrebno je se najaviti nekome od trenutno odgovornih članova PD „Promina“. U prostorije nije dozvoljeno uvoditi kućne ljubimce.

Od planinarskog doma, prema smjerokazu, treba krenuti prema vrhu Čavnovka. Kada se dođe do makadamske ceste, dolazi se i do novog smjerokaza koji upućuje na smjer ravno, presjecajući makadamsku cestu, za izvor Bukovac, odnosno skretanjem lijevo na makadamsku cestu, označenom na smjerokazu „VRH 1149“. Ovdje treba skrenuti lijevo i nastaviti po makadamskojcesti 340 m, do slijedećeg križanja na kojem, prema smjerokazu, treba skrenuti desno na planinarsku stazu.

U nastavku, planinarska staza koja vodi po jugozapadnom obronku Velike Promine, dobro je položena, izuzetno dobro označena i održavana, pa je pogodna za planinare svih uzrasta i za obiteljska planinarenja. Sve do izlaska na travnati proplanak ispog vrha Čavnovka, planinarska staza vodi kroz visoku mješovitu šumu koja pruža i ugodnu hladovinu. Kada bi bilo više ovako dobro uređenih i održavanih planinarskih staza, bilo bi i više planinara u našim prekrasnim planinama.

Nakon izlaska na spomenuti proplanak, malo oštrije uzbrdo, za desetak minuta, stiže se na vrh. Na vrhu se nalazi stari geodetski stup s istaknutom nadmorskom visinom, upisna kutija, veliki mrtalni križ sa hrvatskim grbom, informativna tabla i klupa za odmor.

Vrh Čavnovka je najljepši vidikovac na Promini s kojeg se pogledom mogu obuhvatiti planinaski masivi Velebita, Dinare, Svilaje, Mosora i Biokova; Petrovo, Kosovo i Kninsko polje; usjek kanjona rijeka Krke i Čikole; Jadranskog mora od Kornatskog otočja do Visa i dalje...