Autocestu Ljubljana – Jesenice treba napustiti na izlazu  Kranj i nastaviti cestom 210 do Zgornjeg Jezerskog i istoimenog graničnog prijelaza (SLO- A). Od graničnog prijelaza treba nastaviti cestom 82 do Bad Eisenkappele – Željezne Kapele, gdje treba skrenuti lijevo i voziti u smjeru Zell Schaida – Šajde do Zimpasser Muhle  - (Obir Pepi). Tu treba skrenuti desno i voziti u smjeru Eisenkappler Hute. Korištenje potonjeg dijela ceste naplaćuje se. Ovaj dio je strm, zavojit i uzak do Kurnikova sedla na kojem se nalazi rampa i gdje se naplaćuje cestarina u kovanicama ili kupnjom žetona (6 €). Od ove točke ima još 8,7 km do velikog parkirališta u blizini Eisenkappler Hutte, koje je ujedno i početna točka ovog planinarskog izleta.

Na vrh Hochobir može se doći sa svih strana iz više pravaca dobro označenim planinarskim stazama. Najčešće korišten pristup vrhu je s južne strane od  Eisenkappeler Hutte, dok su ostali pristupi iz doline dugi, ali tehnički ne zahtjevni osim sjevernog vrlo zahtjevnog uspona.

Uspon na Hochobir/Ojstrc započinje na spomenutom parkiralištu Eisenkappeler Hutte dobro označenom i markiranom stazom  br. 623.  Pored doma stoji smjerokaz koji usmjerava na stazu 623 na Hochobir (1 h i 30 min.) i na stazu 608 za Gallizien (3 h i 30 min.). Obje staze koriste isti put u dužini 700 m do raskrižja, gdje se razdvajaju. Iznad doma staza započinje blagim usponom, ulazi u visoku borovu šumu i vodi u smjeru sjevera. Na pojedinim mjestima na stazi su postavljeni informativni panoi, koje opisuju „Susret s prirodom“. Nakon 20 minuta laganog hoda dolazi se do prvog raskrižja gdje se putovi razdvajaju: desno vodi staza 608 i 619 za Gallizien, a ravno se nastavlja prema Hochobiru.

U nastavku staza izlazi iz visoke šume, te postupno ulazu u predjel obrastao klekovinom. Nakon 15 minuta hoda od križanja izlazi se na široki travnati plato Kraguljše (1828 m). Od ove točke se otvara prvi pogled na vrh Hochobir.

U nastavku, široki put nas dalje vodi slikovitim travnatim padinama, te nas uskoro dovodi do ostataka ruševne kuće – Reiner Schutzhaus na nadmorskoj visini 2042 m prvoj izgrađenoj u Karavankama 1877. godine. Nakon kraćeg uspona dolazi se na sedlo zvano Kalte Quelle. Na tom sedlu spaja se put koji vodi od sedla Šajda / Zell – Schaida preko Kravljeg vrha. Od sedla  staza kreće desno uz nešto oštriji uspon po vršnom grebenu sve do vrha  Hochobir (2139 m).

Pogled unazad završava na lanacu Karavanki (Kočne, Grintovec, Skuta, Turska gora, Brana, Kamniško sedlo, Planjava i Ojstrica).

Na vrhu se nalazi Meteorološka postaja i veliki metalni križ. Tu je kutija s upisnom knjigom, i planinarski žig. Obir i njegov najviši vrh Hochobir  je jedan od najljepših slikovitih planina Koruške sa fascinantnim pogledom na planinske vrhove, okolne doline, rijeke i jezera. Najzanimljiviji pogled je prema zapadu i lancu Karavanki. Isto tako, prekrasan je pogled na Kamniško Savinjske Alpe na njihovu sjevernu stranu. Podno vrha, nalazi se lijepi krajolik Kaernten s nekoliko jezera i rijekom Dravom.