Od Rijeke treba voziti prema graničnom prijelazu Šapjane – preko Slovenije do Trsta. Ulazak na autocestu u Trstu. Voziti u smjeru Venezia – Portogruaro – Conegliano – Pordenone  – San Martino - Vittorio Veneto – Belluno, do naselja Longarone, gdje treba skrenuti lijevo na cestu SP251 u pravcu Zoldo Altoi i dalje nastaviti u pravcu Corvare a nakon njega dalje do krajnjeg odredišta Colfosco. Od ovog mjesta treba voziti u pravcu passo Gardena 5 km do parkirališta, gdje je na cesti postavljena velika tabla sa natpisom na 2 jezika Via ferrata - Klettersteig i Brigata Tridentina al Pisciadu.

Ukratko opis ovog planinarskog izleta izgleda ovako: od Parkirališta treba ići do doma Rifugio Cavazza Pisciadu a nakon njega na vrh Pisciadu (2985 m). S vrha slijedi povratak do doma Rifugio Pisciadu, a nakon njega spust alpskom transverzalom „Alta Via Dolomiti“ do parkirališta.

Sa parkinga na vrh Pisciadu može se popeti iz dva pravca: stazom br 666-(2) Alta via Dolomiti, koja vodi preko cijele Grupe Sella do passo Pordoi i feratom Brigata Tridentina. U ovom planinarskom izletu je uspon ferratom. Ferrata Brigata Tridentina vrlo je popularna među planinarima i vrlo je posjećena u ljetnim mjesecima. Posjeduje mnogo elemenata koji je čine zanimljivom. Prije svega, odlikuje se okomitim i glatkim stijenama, prolazi uz slapove potoka Pisciadu, prelijepa panorama tijekom uspona na  Colfosco, Corvaru i vrhove iznad njega. Može se reći, da je i komforna – pruža mogućnost odustajanja na nekoliko mjesta. Zahtjevna je, na mjestima vrlo ispostavljena. Vrlo dobro je osigurana sa sajlama, klinovima, klanfama, a posebnu ljepotu i draž daje joj viseći most.

S parkirališta treba krenuti lijevo u pravcu istoka po dobro označenoj i vidljivoj stazi, koja vodi kroz nižu borovu šumu prošaranu arišom. Nakon desetak minuta hoda dolazi se do podnožja stijene, gdje započinje prvi dio uspona po vertikalnoj stijeni osiguranoj klanfama i sajlom. Ovaj dio ferrate, zbog svoje konfiguracije stijena i izloženosti prema sjeveru često je mokar i na mjestima vrlo sklizak, stoga, pri usponu traži dodatnu pažnju i oprez.

Nakon 15 minuta uspona, dolazi se na drugi nivo ispod glavnog grebena ispod kojeg staza gotovo polegnuta vodi prema istoku do slijedećeg križanja putova. Na tom slijedećem raskrižju treba skrenuti desno, gdje započinje drugi dio uspona.

Iz pravca dolaska: Desno staza br 29 vodi za Passo Gardena i Pisciadu parkiralište, lijevo, također staza br 29 vodi za Rifugio Boe i za Colfosco i Korvaru, te za vrh Pisciadu preko ferrate Tridentina. Od ovog do slijedećeg raskrižja, staza vodi do ruba stijene ( 5 min.) gdje treba skrenuti desno, od kuda započinje drugi dio uspona po ferrati Tridentina. Tu je postavljena ploča pričvršćena na stijeni na kojoj je ispisan naziv ferrate.

Tu započinje drugi dio uspona po ferrati, gdje slijedi vrlo impresivan i strm uspon među velikim kamenim blokovima i po glatkoj stijeni sa prevjesom. Za sve one koji nisu sigurni, ovo je mogućnost da se odustane i nastavi via normale. Ovaj dio ferrate vodi  desno od potoka Pisciadu i njegovih slapova, čiji šum stalno prati sve do trećeg dijela uspona. Ova dionica dobro je osigurana i zahtjeva dobru psihofizičku kondiciju. Sam početak nije tako težak, ali uskoro dovodi do glatkih i okomitih stijena sa laganim prevjesom.

Nakon vertikalnog i ispostavljenog dijela, staza, priječi ispod Exner tornja i dovodi do križanja planinarskih putova, gdje započinje vrlo težak uspon koji dalje kruži oko Exner tornja i dovodi do visećeg mosta, koji prelazi preko procjepa – uskog tjesnaca na drugu stranu. Ovaj treći dio uspona po ferrati Tridentina osiguran je klinovima, klanfama, sajlom i željeznim ljestvama, te prelaskom na visoravan Pisciadu  preko visećeg mosta. Ovo raskrižje pruža mogućnost da se odustane od ferrate i da se nastavi via normale do Rifugio Pisciadu.

Nakon prelaska preko visećeg mosta na drugu stranu izlazi se na greban Pisciadu i njenu zaravan na kojoj je smješten i Rifugio Pisciadu, a u njegovoj blizini je i istoimeno jezero. Sa ovog grebana pruža se veličanstven pogled na Colfosco, Corvaru i vrh iznad nje Sassongher (2625 m), kao i na Rifugio Pisciadu, vrh Pisciadu, te na Sas Dalesc.

Od doma nastavlja se uspon na Cima Pisciadu. Staza 666 Alta Via Dolomiti (2) vodi prema jugu iznad jezera Pisciadu po siparu. Nakon toga ulazi u stjenoviti dio u Val de Tita i nastavlja po kamenim grotama. Nije zahtjevna, na jednom mjestu postavljeno je osiguranje i ako nije nužno. Na križanju planinarskih putova:  Lijevo za vrh Pisciadu, desno za Rifugio Boe i Piz Boe, treba nastaviti po grebenu sve do vrha Pisciadu.

S Vrha se vraća istom stazom do doma a nakon njega markiranom stazom 666 Alta Via Dolomiti,  širokim grebenom prema zapadu do raskrižja putova. Na raskrižju se skreće desno u smjeru sjevera, a staza vodi kroz strmi kuloar „Val Setus“ do parkirališta.  Prvi dio staze osiguran je klinovima i sajlama i vrlo je krušljiv, gdje treba pripaziti na obrušavanje kamenja. Drugi  dio staze je lakši, krivuda po siparu i prolazi preko nekoliko sniježišta. Poznato je, da u Dolomitima, ferrate služe isključivo za uspon, a nikako za spust, što je na neki način i kažnjivo. Na ovoj stazi su dvije ferrate paralelno. Jedna služi za uspon, a druga za spust, pravac kretanja označen je strelicama. Pri samom kraju spusta dolazi se do raskrižja putova: Lijevo odvaja se staza 666  za passo Gardenu, ravno stazom 666 A na parkiralište, a desno po putu br. 29 za Colfosco, Corvaru i ferratu Tridentina.

Na parkiralištu završava lijepa avantura uspona po ferrati Tridentina na vrh Pisciadu.