Kada se krene iz Zagreba treba voziti preko Ljubljane, proći tunel Karavanke i nastaviti u smjeru Salzburga. Na izlazu za Bischofshofen treba napustiti autocestu i nastaviti vožnju do Bischofshofena. Kada se dođe do potonjeg mjesta, u nastavku treba slijediti putokaze za Zell am See a nakon njega za Kaprun. Kada se dođe do Kapruna vožnju treba nastaviti kroz dolinu Kaprunertal i pratiti smjerokaze „Speichererseen“ i nastaviti dalje uz laganu uzbrdicu do kraja. Automobil se može parkirati u građenoj garaži koja ima 8 natkivenih i 3 otvorene etaže. Parkiranje u ovoj garaži je besplatno. Garaža se nalazi na kraju ceste pokraj Kesselfall Alpenhausa. Cesta koja vodi od garaže zatvorena je za javni promet.

Kroz garažu treba slijediti znakove za izlaz i popeti se uz stepenice. Izlaz iz garaže se nalazi na njenom vrhu, gdje se dođe do ceste. Tu se nalaze smjerokazi za blagajne gdje se može kupiti ulaznice za jezero Mooserboden. Cijena ulaznice koja uključuje i povratnu kartu za vožnju sa dva autobusa i kosim dizalom je 21 Euro za odrasle osobe.

Sa autobusne stanice koja se nalazi pored Kesselfall Alpenhausa, za uspon do kosog dizala (uspinjače) treba koristit autobus. Kod donje stanice „kosog dizala“ napušta se autobus i prelazi se na spomenuto dizalo. Na njegovoj gornjoj stanici ponovo treba koristiti autobus jer je daljnji pješački uspon zabranjen. Ovaj autobus vozi do Mooserbodena. Ova autobusna stanica je i početna točka pješačkog uspona ovog planinarsko-alpinističkog izleta.

Prethodno spomenuto „Koso dizalo ili Uspinjača“ najveća je takva vrsta dizala u Europi, a izvorno je dizajnirano za izgradnju brane na jezerima Wasserfallboden i Mooserboden. Sada se koristi kao jako primamljiva turistička atrakcija koja zajedno sa izgrađene dvije brane i jezerima Wasserfallboden i Mooserboden, privlači jako puno turista.

Od autobusne stanice uspon najprije vodi preko krune brane do njene polovice, gdje se dolazi pod padine Höhenburškog vrha. S lijeve strane nalazi se još jedan restoran i osigurane staze za penjanje (Klettersteigarena Höhenburg) koje vode na vrh. Ovdje treba nastaviti po kruni brane do njenog istočnog kraja na kojem se nalazi križanje planinarskih putova na kojem treba skrenuti lijevo prema Wiesbachhornu i Heinrich-Schwaiger Hausu.

Nakon kratkog uspona po travnatoj padini dolazi se do drugog raskrižja, na kojem treba skrenuti desno prema Heinrich-Schwaiger Hausu. Nakon ovog raskrižja slijedi dosta dugačak uspon po serpentinicama uz dosta strmu i izloženu padinu, koja je mjestimično osigurana klinovima i sajilama radi lakšeg savladavanja.

U nastavku uspona, planinarska staza vodi po strmim padinama s prekrasnim pogledom na jezera Mooserboden i Wasserfallboden i vrhove iznad jezera. Kada se planinarska staza približi teretnoj žičari, lagano okreće lijevo, prelazi preko glatkih granitnih ploča koje su ponovo osigurane sajilama i klinovima, ponovo skreće desno, nakon toga slijedi kratak uspon do Heinrich Schwaiger Hausa.

Od Heinrich Schwaiger Hausa treba ići lijevo a na to upućuje i smjerokaz za Wiesbachhorn. Staza uspona najprije vodi prema sjeveroistoku, lagano dobivajući na visini, dok ne dođe pod stijenu do donje točke sajilom osiguranog uspona, koji u nastavku vodi kroz gotovo okomiti kamin. Na ovom dijelu se savladava 50-tak metara nadmorske visine.

Nako ovog oštrog uspona planinarska staza skreće desno i slijedi smijer preko stjenovitih padina prosječnog nagba oko 35 posto, a označena je crvenim točkama. Nagib je dakle dosta strm, pa je još uvijek potreban oprez. Na ovom dijelu, ako se uspon obavlja u zasnježenim uvjetima, treba dodatan oprez i obvezno koristiti dereze.

Nakon ove dionice dolazi se do grebena na vrhu Unterer Fochezkopf (3028 m), a završni dio uspona na njega osiguran je sajilom i relativno je kratak. Na grebenu, sa kojeg se otvara pogled na istočnu stranu, uspon se nastavlja desno u manju terensku depresiju da bi nakon nje krenuo uzduž grebena koji se proteže uz ledenjak Fochezkees. Na kraju ledenjaka, planinarska staza nastavlja preko vrha Oberer Fochezkopf gdje se nalazi i zadnja markacija.

U nastavku, uspon se nastavlja po grebenu koji ima malo izražejniju desnu stranu. Planinarska staza na ovom dijelu uspona po grebenu ima ime Kaindlgrat, a vodi preko ledenjaka Kaindlkees i Wielingerkees, a sa nje se otvara prekrasan pogled na Großes Wiesbachhorn. Kada se stigne do zapadne strane spomenutog vrha, greben završava i dovodi do razvedenih padina. Unatoč činjenici da markacija više nema, cilj je vidljiv i nema problema sa orjentacijom.

Na ovom dijelu planinarska staza skreće desno, za kratko vodi preko ledenjaka nakon kojeg se počinje malo oštrije uspinjati uz zapadne padine planine. Kada se dođe do prijevoja, izlazi se na dobro ugaženu stazu koje skreće lijevo prema sjeveru i vodi preko preko stjenovitog grebena (UIAA 2).  Alternativno, možemo se nastaviti lijevom stranom koja vodi uz izraženu strmu padinu, pa je potreban dodatni oprez. Koju varijantu završnog uspona treba odabirati također ovisi o snježnim uvjetima. Obje varijante uspona se sastaju iznad spomenutog stjenovitog grebena i dalje vode zajedno do vrha.

Od ove točke slijedi najzahtjevniji dio uspona na kojem se treba savladati uski greben nagiba oko 35 stupnjeva, a koji završava na samom vrhu Wiesbachhorn. U sličaju da se uspon izvodi po zasnježenim uvjetima, tada treba voditi brigu da on dobiva bar još jednu težinsku kategoriju više (PD +).

Najprikladnije vrijeme ovog izleta je kasno ljeto, kada je uspon često moguć bez zimske opreme. Pogledi sa vrha su jako dojmljivi i ničim nisu ometani.