Početna točka uspona je u centru naselja Lič. Na parkiralištu općine treba parkirati automobil. Do ove točke može se stići koristeći autobusni kao i željeznički prijevoz.

Staza najprije vodi kroz naselje, asfaltnom cestom, ulicom Lič do njenog kraja koji je udaljen 1,2 km od početne točke uspona. Na tom mjestu se račvaju planinarski putevi gdje put lijevo vodi u smjeru Kobiljaka a onaj desno vodi u smjeru Medviđaka. Treba odabrati smjer desno.

Staza dalje slijedi cestu Fužine-Crikvenica u duljini od 5,8 km (Do ove točke može se doći i automobilom) i tu prema smjerokazu skreće desno na planinarsku stazu, koja najprije vodi kroz visoku bukovu šumu, zaobilazi nekoliko vrtača, izlazi na travnatu čistinu, po kojoj u nešto oštrijem usponu dolazi do kamenitog vrha Medviđaka.

Uspon po kamenjaru nešto je zahtjevniji ali nema nikakvih kritičnih točaka, a do vrha se stiže za 10-tak minuta.

Dalje slijedi povratak na cestu Fužine-Crikvenica i vraća se po njoj u smjeru Fužina 590 m. Tu staza napušta cestu i skreće na šumski makadamski put kojeg slijedi 590 m, zatim nastavlja markiranom slabo ugaženom planinarskom stazom do izlaska na makadamsku cestu koja vodi iz Liča prema Vagabundovoj Kolibi.

Ovaj dio staze zahtjeva malo veću koncentraciju i spretnost za savladavanje. Na stazi ima jako puno prevrnutog drveća. Izlaskom na makadam slijedi ga do račvanja makadamskih puteva a oba kraka imaju markaciju za uspon na Kobiljak. Ovdje je opisan uspon lijevim krakom.

Nakon skretanja lijevo, za kratko, staza napušta makadamsku cestu, skreće desno na planinarsku stazu koju slijedi sve do ponovnog izlaska na makadamsku cestu. U toj točki treba pronaći markaciju s druge strane ceste koja se nalazi na jednoj bukvi udaljenoj 20-tak metara od ceste.

Markacija nije najsretnije postavljena i nije lako uočljiva pa se može lako pogriješiti. Prelaskom ceste staza vodi nsšto oštrije uzbrdo kroz visoku bukovu šumu da bi na kraju u znatno oštrijem usponu, po kamenjaru stigla do vrha Kobiljak.

Dalje slijedi povratak po zadnjoj kamenitoj dionici te nakon silaska na šumski put treba skrenuti lijevo.

Nakon skretanja staza napušta šumsku cestu i nastavlja kao planinarska staza, u nešto oštrijem spustu, do podnožja i naselja Podkobiljak. U podnožju staza izlazi na cestu za Lič koju slijedi sve do početne točke uspona.

Zrinka Jezdić ∙ 23. Lipanj 2019

Vrlo neugodno iznenađenje, staza neodržavana a markacija loša. Povremeno se gubi ili i nije dosljedna!

Sindy Slipac ∙ 23. Lipanj 2019

Teško prohodna i loše održavana staza zbog čega su markacije nevidljive. Bez gpx jako teško ostati na stazi. Velika šteta budući sz pogledi sa oba vrha prekrasni!

Andrija Babić ∙ 5. Lipanj 2021

Staza je ponovo markirana i bez problema sa prolazi.