Ako se dolazi na početnu točku ovog planinarskog izleta iz Livna, magistralnu cestu M16 (10-tak km od Livna), treba napustiti u selu Bila, u kojem treba skrenuti prema selima Čuklić, Lipa. Ako se dolazi iz smjera Splita, kao što je već rečeno, treba napustiti magistralnu cestu M16 u selu Bila, u kojem treba skrenuti prema selima Čuklić i Lipa. Od skretanja u selu Bila na lokalnu cestu, nakon 4 km vožnje, dolazi se do crkve svetog Ante. Neposredno iza spomenute crkve, treba skrenuti lijevo na parkiralište, od kojeg počinje dobar makadamski put. Nakon 500 m vožnje ili pješačenja po makadamskom putu, susreću se prve markacije koje treba pratiti. Kada se dođe do lošijeg makadamskog puta, na području zvanom Bajina Jama, treba parkirati automobil i uspon nastaviti dalje pješačeći.

Za kratko, od početne točke uspona, planinarska staza ulazi u šumu niskog raslinja, zatim prelazi preko pjeskovitog grebena, nakon kojeg ulazi u visoku bukovu šumu. Od ove točke započinje malo oštriji uspon uzbrdo. Nakon okvirno 1,5 sati, planinarska staza dolazi na križanje, na kojem se mora odlučiti za Lakšu ili težu opciju uspona.

Na ovom križanju planinarskih staza, ako se skrene lijevo, odabran je uspon po težoj stazi, koja vodi jako oštro uzbrdo, kroz točilo, do izlaska na greben iznad PS Bunarić. Na spomenutom križanju planinarskih staza, ako se skrene desno, odabran je lakši i položeniji uspon, po kojem se opet izlazi na greben ali malo prije PS Bunarić.U ovom planinarskom izletu, za uspon je odabrana teža, dok je za silazak odabrana lakša planinarska staza, pa je tako napravljena kružna tura od spomenutog križanja.

Nakon izbora teže opcije za uspon, kako se dobiva na nadmorskoj visini, ulazi se u područje mješovite šume, kroz koju planinarska staza vodi jako oštro uzbrdo, te nakon sat vremena hoda, izlazi na sedlo iznad PS Bunarić, sa kojeg se otvaraju jako lijepi vidici na Livanjsko i Sinjsko polje.

PS Bunarić se nalazi 200-tinjak metara južno nizbrdo. Malo prije planinarskog skloništa, nalazi se izvor vode Bunarić, po kojem je planinarsko sklonište i dobilo ime. Od planinarskog skloništa, ponovo se treba vratiti na sedlo, na križanje planinarskih staza, na kojem treba skrenuti desno prema vrhu Kamešnica (1809 m). Nakon skretanja, planinarska staza najpije vodi malo položenije, a nakon toga dosta oštro uzbrdo do izlaska na greben, po kojem se na kraju stiže na vrh Kamešnica. Za ovu dionicu uspona treba oko 40 minuta.

U povratku sa vrha, kada se dođe na križanje planinarskih staza povrh PS Bunarić, treba nastaviti dalje grebenskom planinarskom stazom, u smjeru Kurtegića doca. Nakon 10-tak minuta hoda, dolazi se do križanja planinarskih staza na kojem se napušta grebenska i skreće se desno na planinarsku stazu koja vodi za selo Lipa. Kao što je naprijed rečeno, ova planinarska staza je lakša i kao takva je preporučena za silazak, koja ubrzo ulazi u visoku šumu, kroz koju se blago spušta do u usponu opisanog križanja, na kojem i završava kružni dio uspona. Od ovog križanja slijedi silazak po planinarskoj stazi po kojoj je obavljen i uspon, sve do početne točke ovog planinarskog izleta.