Autocestu A2 Zagreb-Macelj treba napustiti na čvoru Zabok. Nakon prolaska naplatnih kućica, vožnju treba nastaviti brzom cestom do mjesta Poznanovec. Kada se prođe spomenuto mjesto, treba skrenuti lijevo na cestu 2168 i slijediti je do sela Mace u kojem treba skrenuti na cestu 2128 koja vodi do centra mjesta Lobor. Pored kružnog toka u spomenutom mjestu, treba parkirati automobil (mjesta ima dovoljno), jer je to početna točka ovog planinarskog izleta.

Od parkirališta treba krenuti ulicom Antuna Gustava Matoša u smjeru crkve Majke Božje Gorske. Na Y račvanju asfaltnih cesta, na kojem je lijevo označen smjer Stepinčev i Majka Božje Gorske put, a desno ulicom Tome Martinuša planinarskom markacija, na ovom križanju se treba skrenuti desno i nastaviti uspon po markiranoj stazi planinarskim markacijama samo na ovom mjestu.

Nakon skretanja uspon se nastavlja po spomenutoj ulici do kraja asvalta a nakon toga po makadamskom putu koji vodi po brijegu do križanja sa ulicom „Put Oštrca“. Nakon skretanja desno do ulice ili toponima „Put Oštrca“ više nema nikakvih markacija,

Nakon skretanja desno na makadamsku cestu koja nosi ime „Put Oštrca“, uspon se nastavlja po njoj do Y križanja nakon što se prođe križanje kod Rapela na kojem treba skrenuti lijevo.

Na Y križanju dviju makadamskih cesta, treba skrenuti na cestu desno i nastaviti uspon po njoj do ponovnog križanja sa cestom na kojem treba skrenuti lijevo. To je stara markirana staza koja vodi iz Lobora prema vrhu. Markacije su blijede rijetke i stare, jako teško ih je pratiti. U ovoj točki ako se odluče ići lijevo nije greška samo što će se malo duže pješačiti ali zbog toga u jutarnjim satima se dobije i hladovina, koje na stazi desno u jutarnjim satima nema, jer je istočni dio padine potpuno ogoljen i bez šume. Nakon ponovnog izlaska na makadamsku cestu uspon se nastavlja dalje zajedno. Spomenuta makadamska cesta desno od od Y račvanja, u najvećem dijelu nije niti loša makadamska cesta, već je napušteni šumarijski put.

Nakon prolaska spomenutog križanja dviju makadamskih cesta, uspon se nastavlja dalje po dobroj makadamskoj cesti. Za kratko, dolazi se nakrižanje na kojem treba skrenuti lijevo za uspon na Oštrcgrad. To je kratak ali malo oštriji uspon. Isplati se ako vam i ne treba planinarski žig od neke obilaznice. S vrha se treba vratiti stazom uspon ponovo na makadasku cestu i nastavit dalje po njoj.

U nastavku se radi samo jedna kraća prikrata, prije nego što se dođe na križanje s makadamskom cestom koja dolazi iz smjera Ivanca. Na tom križanju je nekada bila velika bukva a sada se u sredini nalazi stup sa smjerokazima mogućih nastavaka uspona od njega. Na tom križanju treba skrenuti desno i nastaviti uspon po makadamskoj cesti do jasno naznačene prikrate s lijeve strane uspona, na koju treba skrenuti lijevo. Odmah nakon skretanja je križanje planinarskih staza i klupa za predahnuti.

U nastavku uspona, planinarska staza vodi po pješačkom putu, malo oštrije uzbrdo, do ponovnog izlaska na makadamsku cestu, na koju treba skrenuti lijevo i nastaviti po njoj do PD a nakon njega za minutu do piramide na vrhu.

Na vrhu je razgledna piramida s koje su otvoreni vidici u svim smjerovima. Na samom vrhu je i planinarski dom „Pasarićeva Kuća“. Na recepciji doma je žig.

Ukratko Ivanščica je izuzetna planina za ugodne šetnje i planinarenja s blagih južnijih strana od Budinščine, Zlatara i Lobora, te strmih sa sjevera iz Ivanca i Lepoglave. Danas ujedno jedna od najposjećenijih planinarskih destinacija. Bogata velikim prostranstvima šuma, prekrasnih gorskih livada te potoka.

Posebnost su i lijepi vidici na Hrvatsko zagorje do Medvednice i samoborskog gorja te slovenskih planina, Julijskih, Kamniško-Savinjskih i Austrijskih alpi. Prema sjeveru nas nadahnjuju široki vidici prema Ivancu, Pohorju, Ptuju, Ormožu, Prekmurju, Varaždinu, Čakovcu, Međimurju, Podravini i sve do Balatona u Mađarskoj.

Plani Narko ∙ 1. Ožujak 2021

Od Oštrcgrada do prve prikrate pruža se uglavnom dosadna i nelijepa makadamska cesta. Po povratku natrag zgodna opcija je na početku makadama skrenuti prema kući Majer, pa se preko hrpta i vrha Belige spustiti na makadam u blizinu samog Oštrcgrada.

Tropick 55 ∙ 22. Rujan 2021

Stublov zdenac

Planinar Ko ∙ 20. Prosinac 2022

Ovo je jedna jako lijepa staza ali treba minimalno 3 sata u jednom smjeru iz Lobora do Ivanščice. Ne znam stvarno tko je uspio za 2:18h doći do vrha, ali svaka mu čast. Staza je jako loše markirana pa je potrebno imati kartu na mobitelu i pratiti rutu. Sve u svemu poprilično zahtjevna staza ali jako lijepa.

Damjan Seb ∙ 23. Listopad 2023

Nakon raspela ako se skrene desno i ide dijelom kroz šumu netko je porušio dobar dio šume s lijeve strane gdje su trupci popadali na put i tako ostavljeni toliko da je put neprohodan. Može se običi s desne strane po privatnom voćnjaku. Dobar dio uz put je porušena čak i devastirana šuma pa to odaje jedan turoban dojam do vrha.