Iz Zagreba treba voziti autocestom A2 prema Ljubljani i na križanju autocesta prije ulaska u Ljubljanu treba skrenuti desno na autocestu A1 koja vodi prema Mariboru. Ovu autocestu treba napustiti u mjestu Domžale, i nastaviti vožnju sporednom cestom prema Kamniku. Nakon prolaska potonjeg mjesta treba nastaviti vožnju prema mjestu Luče  a nakon njega prema selu Solčava. U ovom selu, na kružnom toku treba odabrati smjer za Logarsku dolinu. Na ulazu u Logarsku dolinu treba platiti ulaznicu u park prirode 8 eura za automobil, dok nema plaćanja ulaznice za ljude. Nakon plaćanja ulaznice, vožnju treba nastaviti do parkirališta Pansiona Ojstrica.

Ojstrica se strmo diže nad Logarskom dolinom, dolinama Korošice i Robanovog kota, iz kojih i vodi nekoliko planinarskih puteva prema vrhu, a svi oni spadaju u kategoriju „zahtevnih“ ili „jako zahtjevnih“ putova. Sjeverna stijena  Ojstrice pada gotovo 600 metara duboko prema Logarskoj dolini i s nekoliko „plezalnih“ smjerova pravi je izazov za sve penjače. Ovdje se opisuje najteži uspon koji se u žargonu još i zove „Kopišnikova pot“. Početna točka uspona je kod pansiona na Rasputju (380 m), kod kojeg treba parkirati automobil.

S parkirališta planinarskog doma na Raspotju treba krenuti šumskom cestom u smjeru Klemenči jame. Već nakon nekoliko minuta hoda, napušrta se široka šumska cesta, a uspon se nastavlja po uskom šumskom putu koji vodi jako oštro uzbrdo i koji prelazi u planinarsku stazu. U nastavku planinarska staza vodi po izloženoj strmoj padini na kojoj se mora pridržavati za sajilu, da bi se ova padina sigurno savladala.

Nakon prelaska spomenute padine stiže se do točke u kojoj je velika stijena prepriječila planinarsku stazu. Nastavak je moguć na način da se spustmo u manju terensku depresiju a nakon toga se treba popeti nazad po markiranoj planinarskoj stazi koja na kraju vodi kroz kraći tunel. S druge strane tunela uspon se nastavlja kroz šumu, po strmoj padini, na kojoj može biti jako sklisko ako je zemlja mokra.

Kada se prijeđe spomenuta padina, dolazi se do mostića preko grabe kojeg treba prijeći. Nakon prelaska mostića planinarska staza vodi po manje strmom terenu, na kojem se priključi s desne strane planinarska staza koja dolazi od planinarskog doma u Logarskoj dolini. Za kratko, nakon ovog križanja, napusta se šuma i izlazi se na travnati proplanak na kojem je izgrađen planinarski dom na Klemenči Jami.

Od ovog planinarskog doma staza se blago penje kroz šumu i dolazi na križanje planinarskih putova. Oba smjera vode na Ojstricu. Smjer lijevo je jako zahtjevna staza i nešto je kraća dok smjer desno vodi preko Škarja do vrha.

Treba skrenuti desno. Staza još za kratko vodi kroz šumu, zatim po siparu kroz klekovinu, oštro uzbrdo do prijevoja.

Na prijevoju treba skrenuti lijevo. Staza dalje vodi kroz klekovinu, izlazi na kamenjar i po njemu do prijevoja Škarje, prelazi prijevoj na južnu stranu, gubi oko 120 m dosegnute visine.

Od ove točke počinje vrlo oštri uspon najprije po siparu, zatim klinčanim putem osiguranim sajilama, i napokon vrlo oštro po kamenjaru na vrh.

Na vrhu je upisna kutija i planinarski žig. Vidik je otvoren na sve strane.