Autoput Ljubljana – Jesenice treba napustiti na izlazu za Tržič i nastaviti vožnju do njega. Prije ulaska u Tržič, kod benzinske pumpe, treba skrenuti desno i nastavit vožnju glavnom cestom bez skretanja. Nakon prolaska spomenutog naselja, treba nastaviti vožnju i dalje ravno bez skretanja kroz dolinu Dovžanova Soteska do zaselka Jelendola. U spomenutom zaselku, napušta se uska asfaltna cesta a vožnja se nastavlja po dobrom makadamskom putu. Na smjerokazu u ovom zaselku treba skrenuti desno za Medvodje u kojem se nalazi označeno parkiralište i tu treba parkirati automobil. Ako se želi, može se doći s automobilom sve do Planine spodnje Dolge Njive. Napomena: na ovoj cesti postoji rampa za koju nije utvrđeno kako, kada i tko je zaključava? U tom slučaju na spomenutom parkiralištu treba skrenuti desno i nastaviti vožnju po makadamskoj cesti sve do kolibe na Planini Spodnja Dolga Njiva.

Planinarska staza sa parkirališta vodi po šumskoj cesti, prelazi preko dva manja potoka, a nakon toga skreće u šumu i vodi neposredno uz spomenutu šumsku cestu. Ova šumska cesta nekoliko se puta križa sa drugim cestama ali u ovom slučaju uvijek treba nastaviti ravno i za 20-tak minuta laganog hoda, dolazi se do raskrižja koje se nalazi na početku Planine Spodnja Dolga Njiva, 100-tinjak metara prije kolibe. Na ovom križanju, prema smjerokazu, treba nastaviti ravno.

U nastavku uspona planinarska staza prolazi pored kolibe koja se nalazi na Planini Spodnja Dolda Njiva, stalno vodi po šumskom putu sve dok se ne dođe do Planine Zgornje Dolge Njive, na kojoj treba skrenuti lijevo i uspon nastaviti kroz crnogoričnu šumu. Planinarska staza kroz šumu je dobro održavan i prosječena pa je uspon kroz nju ugodan i nije previše naporan.

Nako izlaska iz crnogorične šume, slijedi uspon po izohipsi u smjeru sjeverozapada. Planinarska staza na ovom dijelu vodi, po dosta uskom ugaženom ali i jako izloženom, putu. Za njeno savladavanje na nekoliko mjesta treba prijeći preko manjih i nezahtjevnih sipara i savladati nekoliko kraćih uspona koji u serpentinama dovode na slijedeću razinu.

Kada staza uspona dođe ispod vrha Košutnikov Turm, najprije vodi po strmom dosta izloženom grebenu, u manjm serpentinama, dok se ne dođe do Slovensko-Austrijske granice. U nastavku uspona planinarska staza vodi jako oštro uzbrdo, po uskom ugaženom i krušljivom putu ili po tratini sve do vrha. Na ovom dijelu uspona treba biti jako pažljiv ako se isti izvodi u zimskim ili iz bilo kojih razloga mokrim uvjetima. Ova opaska se odnosi na cijeli uspon nakon napuštanja crnogorične šume. Mala nepažnja i gubitak koncentracija može dovesti do tragičnih posljedica jer se radi o jako izloženoj planinarskoj stazi.

Vrh je označen križem. Pored križa u kamen je ugrađen planinarski žig a ispod njega se nalazi upisna kutija sa knjigom.

Pogled sa vrha je izuzetan i neometan u svim smjerovima. Jako se lijepo vidi cijeli Košutn greben, gotovo svi vrhovi Kamniško-Savinjskih alpi, Julijske alpe.... Nevjerojatno i fascinantno!