Iz hrvatske treba voziti preko Ljubljane, Kranja, Kroz tunel Karavanke do Spittala. Tu treba napustiti autoput i skrenuti lijevo prema Lienzu. U njemu treba skrenuti desno smjer Kals i Matreiem, te za približno 20 km u mjestu Huben, malo prije Matreiem treba skrenuti desno za Kals. Od ove točke do Kalsa je 13 km. Od Kalsa do parkirališta kod Lucknerhaus(1920m) vozi se po panoramskoj cesti Grossglockner Strasse i plaća se cestarina. Automobil treba Parkirati na jednom od dva velika šljunčana parkirališta pored Neues Lucknerhaus (1918 m), na obali potoka Kodnitzbach.

Staza u početku vodi desnom stranom potoka, zatim prelazi preko pješačkog mostića na lijevu stranu i s laganim dobivanjem na visini, po makadamskoj cesti koja je zapriječena rampom, stiže do planinarskog doma Lucknerhutte (2241 m).

Nakon planinarskog doma počinje oštar uspon po zavojitoj i dobro obilježenoj stazi do planinarskog doma Studl-Hütte (2802 m). Kod planinarskog doma je križanje na kojem treba skrenuti desno i slijediti stazu prema Erzherzog-Johann-Hütte (3454 m). Smjer ravno vodi po grebenu i izuzetno je zahtjevan alpinistički uspon koji je namjenjen iskusnim alpinistima s pripadajućom opremom i alpinističkim vještinama.

Uspon preko glečera Ködnitzkees je također zahtjevan i na njemu treba obratiti posebnu pažnju na pukotine u snijegu. Nakon prelaska glečera dolazi se na greben. Staza po njemu najprije vodi vrlo oštro uzbrdo po granitnim blokovima, a nakon njih po Ferati do planinarskog doma Erzherzog-Johann-Hütte. Ova posljednja dionica je zahtjevna ali nije opasna iako je treba shvatiti ozbiljno.

Od doma slijedi jako zahtjevan uspon na vrh. Obzirom da se ovdje uvjek zadržava snijeg i led obvezna je planinarska oprema dereze, cepini, 30 m užeta, planinarski pojas i kaciga. Staza najprije vodi po snjegu vrlo oštro se uspinjući do izlaska na greben. Nagib ovog dijela je veći od 45 stupnjeva.

Uspon po grebenu treba osiguravati užetom a postavljene su čelične štange svakih 20-tak metara. Posebnu pažnju treba obratiti na prelazak s malog na veliki Glockner. Na tom prijelazu najprije se treba spustiti niz strmu stijrnu 10-tak metara i zatim prijeći 80-tak centimetara široki i 6 m dugi prijelaz koji se obrušava na obje strane do bezdana. Spust sa malog Glocknera do spomenutog prijelaza osiguran je sajilom. Nakon ovog prijelaza slijedi vrlo oštar i zahtjevan uspon na vrh.

Za uspon ovom trasom treba 6-7 sati kondicijski dobrog penjača. Sezona penjanja je od svibnja do listopada a tako su i otvoreni planinarski domovi i kolibe. Vikendima je veća gužva pa treba odabrati radne dane za sve one koji si to mogu priuštiti.