Ako se dolazi autocestom A1, istu treba napustiti na čvorištu Vučevica. Nakon prolaska naplatnih kućica vožnju treba nastaviti do mjesta Vučevica a nakon nje do križanja sa cestom 6115, na kojem treba skrenuti lijevo prema mjestu Dugobabe. Nakon prolaska kroz spomenuto mjesto, vožnju treba nastaviti dalje po cesti 6115 do mjesta Konjsko, proći kroz ovo mjesto i voziti dalje po istoj cesti do križanja sa cestom 511. Na ovom križanju treba skrenuti lijevo i vožnju nastaviti do križanja sa cestom 56 koja povezuje Sinj i Drniš. Na ovom križanju treba skrenuti lijevo i nastaviti vožnju kroz mjesta Muć Gornji, Muć Donji i Gornje Postinje do mjesta Vrba.

Prije ulaska u mjesto vrba treba skrenuti desno na lokalnu cestu i nastaviti vožnju do mjesta Radunić i Ogorje Donje. Nakon prolaska kroz potonje mjesto, vožnju treba nastaviti u smjeru Male Milešine. Pedesetak metara prije table koja označava dolazak u mjesto Milešina, križanje je sa makadamskom cestom. Ovo križanje je početna točka ovog planinarskog izleta.

Ako se dolazi iz smjera Sinja, treba voziti do mjesta Muć i nakon njega voziti po prethodno opisanom putu. S druge strane, ako se dolazi iz smjera Drniša, kada se prođe mjesto Vrba treba skrenuti lijevo i ponoviti nastavak kao u prvom opisanom pristupu početnoj točki.

Od početne točke planinarska staza slijedi dobru makadamsku cestu, prohodnu za sva vozila, u dužini od 6,7 km, sve do betonirane lokve (pojilišta za stoku), koja se nalazi podno vrha Svilaje. Na ovom dijelu nama nikakvih markacija niti smjerokaza. Bez obzira na to uspon je jednostavan i nema mogućnosti zabune. Ovaj dio uspona vodi po otvorenom terenu i na njemu u cijeloj dužini nema hladovine. Uspon nije naporan ali može biti zamoran i neugodan ako se izvodi za vrijeme vrućih dana. Uz ovu makadamsku cestu ima dosta novih ili obnovljenih kuća koje su povremeno naseljene.

Uspon od lokve (pojilišta) vodi po smjeru uspona, koji je rijetko označen čuljcima, do križanja sa markiranom stazom koja dolazi od PD Orlove stine. Ovaj dio uspona vodi po otvorenom terenu, malo oštrije uzbrdo, na kojem je orjentacija jednostavna a radi se oko 780 m dužine.

Kada se dođe do križanja sa markiranom stazom, u toj točki jasno se vidi vrh koji je udaljen 100-tinjak metara nadmorske visine i do kojeg vodi ugodna i nezahtjevna planinarska staza.

Vrh je označen geodetskim stupom. Nekoliko metara zapadno od geodetskog stupa nalazi se planinarski žig koji je ubetoniran u stijenu. S vrha puca najljepši pogled na Perućko jezero i na cijelu Sinjsku krajinu, kao i na sve dinarske vrhove, Čvrsnicu, Vran, masiv Biokova, Mosor, Prominu i Velebit.

Tonći Moković ∙ 27. Svibanj 2019

Makadamski put od Male Milešine do betonske lokve je u jako lošem stanju, te se ne preporučuje ići osobnim automobilom. Prohodno je za terenska vozila.

Luka Roca ∙ 11. Veljača 2023

Kakva je staza od lokve do vrha ?