Početna točka uspona je na parkiralištu iza recepcije NP „Paklenica“. Tu se mora parkirati automobil.

Uspon kreće s parkirališta, uređenom kamenitom stazom, uz Veliku Paklenicu te se odvaja od nje desno na početku Anić luke (prije izvora). Dalje staza ide vrlo oštro uzbrdo, uz alpinističku stijenu Anić Kuka, sve do prijevoja između Anić Kuka i Jurasove Glave.

Izlaskom na prijevoj dolazi se do smjerokaza koji upućije na skretanje lijevo prema Jurlinama i Maloj Paklenici i desno prema vrhu Anić Kuka. Ovdje treba skrenuti desno a staza najprije vodi kroz makiju, zatim se počinje oštro uspinjati po kamenjaru do vrha Anić Kuka.

S vrha se treba vratiti nazad do već spomenutog prijevoja i na njemu nastaviti ravno prema Jurlinama. Jurline su zaselak koji je gotovo u potpunosti napušten. Sve su kuće urušene, osim jedne za koju se čini da je povremeno nastanjena. Čitava ova visoravan je bogata pašnjacima a ima i dosta ostataka zapuštenih vrtača.

Od Jurlina treba nastaviti do Njiva Lekinih kod njih treba skrenuti lijevo u smjeru Velikih Močila i Ivinih vodica. Od izlaska na travnatu visoravan do ove točke, prijeđe se gotovo 2 km a da se ništa ne dobiva na visinskoj razlici. Odavde, staza kreće nešto oštrije uzbrdo i izlazi na zapadni greben kanjona Male Paklenice. Ovaj uspon ide otvorenim kamenjarom, po kamenitom terenu, i nije nimalo ugodan za hodanje.

Izlaskom na greben, ponovo se dolazi u područje šuma bora i bukve, teren postaje mekan, bez kamena i ugodan za hodanje. Na sljedećem križanju planinarskih putova treba skrenuti desno prema Ivinim Vodicama. Na ovom području ima dosta ruševina od nekadašnjih ljetnih pastirskih stanova. Nedugo nakon križanja, staza kreće oštrije uzbrdo sve do izlaska na greben. S grebena se ponovo spušta Martinovih Mirila. Na ovom mjestu, s lijeve strane dolazi planinarski put od PD Paklenica, stapa se u predmetni put te ide u završni, oštri i zahtjevni uspon do planinarskog skloništa Ivine Vodice.

Prema smjerokazu od ove točke, lijevo je uspon prema Svetom Brdu i Vaganskom Vrhu, a ravno prema Vlaškom Gradu. Izvor se nalazi 70 m istočno od skloništa. Izvor je zaštićen i posjeduje kantu za vađenje vode. Žig se nalazi u metalnom tuljku koji je pričvršćen za južni zid skloništa.

Staza prema Vlaškom gradu, vodi kroz visoku bukovu šumu, dva puta gubeći pa dobivajući na visini, po terenu vrlo ugodnom za hodanje, te nakon prijeđenih 2,4 km od Ivinih Vodica, stiže se do planinarskog skloništa Vlaški Grad. Na travnatom hrptu iznad skloništa je heliodrom za nuždu. Sklonište se nalazi ispod kamenitog vrha Vlaški Grad kao i ispod travnatog hrpta, geografske orjentacije prema zapadu. Žig se nalazi u skloništu.

Od ovog planinarskog skloništa vodi dosta oštar uspon na vrh Vlaški Grad, a najprije ide kroz klekovinu, nakon nje po siparu i konačno po kamenjaru do vrha. Uspon nije jako zamoran iako je strm jer nije jako dug.