Od talijansko grada Bolzana treba voziti cestom br. SS241 kroz dolinu Val d'Egga, prijeći preko prijevoja Passo Carezza sa kojeg se treba spustiti u dolinu Val di Fassa do mjesta Vigio di Fassa od kojeg treba nastaviti cestom br. SS48 do mjesta Canazei nakon kojeg treba nastaviti  cestom br. SP641 do prijevoja Passo Fedaia, na kojem se nalazi donja stanica žičare. Tu je parkiralište na kojem treba ostaviti automobil i to je početna točka uspona na Marmoladu.

Uspon započinje na parkiralištu iznad jezera Lago di Fedaia, uz samu postaju žičare, markiranom stazom 606 (Alta Via Dolomiti 2). Na samom početku staze, iznad žičare postavljen je drveni stup sa smjerokazima, koji nas upućuju u pravcu: Pian dei Fiacconi, Forcella Marmolada, Rifugio Contrin i Forcella Col de Bousc.

U prvom dijelu uspona planinarska staza vodi s lijeve strane žičare, prolazi kroz manju borovu šumu prošaranu arišom, potom izlazi na otvoreni teren, gdje skreće desno prema zapadu od žičare i nastavlja dalje laganim nagibom po kamenjaru prošaranom travom, krivudajući po serpentinama do prijevoja Col dei Bousc (2494 m) i križanja putova. Desno se odvaja staza 619 za Rifugio Villetta Marija, ravno staza 606 za Rifugio Pian dei Fiacconi i Forcell Marmolada.

Ukoliko se želi odustati od uspona na Marmoladu, ovaj prijevoj je idealno mjesto da se napravi kružna tura do jezera Fedaia, odnosno, do donje postaje žičare. Slijedi se staza 619 koja vodi prema Rifugio Villetta Marija do prvog križanja sa stazom 618, koja dalje vodi  preko Gran Poz-a do jezera Fedaia. Dolaskom na prijevoj, otvora se panoramski pogled prema ledenjaku i sjevernom grebenu Marmolade.

U ovom slučaju se nastavlja uspon po stazi 606, odnosno po oblutcima i siparu, po skijaškoj stazi, do doma Rifugio dei Fiacconi i gornje postaje žičare.

Ispred Doma Fiacconi raskrižje je planinarskih staza: desno nastavlja staza 606 za Focella Marmolada – ferrata i Val Rasalla, ravno ili polu lijevo produžava se prema domu Fiacconi. U ovom slučaju nastavlja se uspon preko ledenjaka i zaobilazi se onaj koji vodi po ferati do vrha.

Do gornje postaje žičare i Doma Pian dei Fiacconi može se doći i žičarom ako je u pogonu. Ova neobična (prastara) žičara s otvorenim stojećim košarama za dvije do tri osobe, je najstarija žičara u Dolomitima koja je imala uporabnu dozvolu.

U nastavku planinarska staza vodi po kamenim glatkim pločama i nakon 20-tak minuta stiže se u podnožje ledenjaka. Unatoč visini, vrh Punta Penia 3343 m je relativno lako dostupan, posebice, ako radi žičara kojom se može dignuti na visinu od 2626 m. Zbog specifičnosti planine, koja obiluje ledom i snijegom, uspon na vrh nipošto ne treba zanemariti i podcjenjivati, i za njega se treba dobro pripremiti i opremiti: sa derezama, cepinom, pojasem, kacigom, rukavicama i naočalama – ako je sunčan dan.

Svakim korakom i metrom uspona preko ledenjaka, otvaraju se novi vidici i impresivni vrhovi. Prema vrhu staza se strmije uspinje i prolazi pored i iznad pukotina u ledenjaku, i dovodi do mjesta, gdje ledenjak prestaje, a započinje uspon po stijeni osiguranom sajlom, a na mjestima i klinovima. Tu treba skinuti dereze i nastaviti uspon po gotovo okomitoj stijeni osiguranoj sajlom, na mjestima i klinovima. Ova ferrata je postavljena 2005 godine, kako bi olakšala penjanje do izlaska na greben Schiena del Mul, po kojem staza vodi do vrha Marmolade - Punta Penije (3343 m). Sa ovog vrha po lijepom vremenu panoramski vidici su prekrasni – Domomiti su kao na dlanu. Vrh Punta Penia označen je velikim željeznim križem.

Sa vrha slijedi silazak istim putom po sjevernom grebenu, spust ferratom i dalje izravno po ledenjaku do gornje postaje žičare, te dalje do parkirališta i donje postaje žičare.