Od Rijeke treba voziti prema graničnom prijelazu Šapjane – preko Slovenije do Trsta. Ulazak na autocestu u Trstu, nastavlja se u smjeru Venezia – Portogruaro – Conegliano. U Coneglianu napušta se autocesta/A28 i nastavlja se cestom SS13, Via Crevada, SP364 Via Europa do Feltre, od kuda se dalje vozi cestom SS50 za San Martino di Castrozza do odredišta Passo Rolle, na kojem treba parkirati automobil na parkiralištu Malga Fosse di Sopra (1935 m).

S parkirališta - Malga Fosse di Sopra treba ići stazom 712 naziva „Sentiero dei Finanzieri“. Staza prolazi pored pastirske štale, nakratko se spušta, a potom nastavlja blago polegnuto travnatom padinom pašnjaka. Nedugo zatim, umjereno se uspinje prolazi kroz šumu ariša, manjim siparom i nastavlja po izohipsi jugozapadnim obroncima grebena Cimon della Pala. Nakon prolaska nekoliko bujičnih potoka započinje oštrim usponom do izlaska na travnati greben Crode Rosse (2196 m) – pašnjak na kome se vidi stado ovaca, konja i krava. Od tu se slijedi dobro markirana i ugažena staza koja vodi južnom stranom grebena, te dovodi do raskrižja putova.

Desno ubada se put koji vodi od Ristorante Col Varde (0,30 min) i San Martino di Castrozza (1 h i 30 min), ravno vodi za Rifugio Rasseta. Tu treba nastaviti putom lijevo  za Biv. Fiamme Gialle preko ferrate Bolver – Lugli. Od ovog raskrižja preostaje oko 10 minuta hoda do ulaska na ferratu Bolver  - Lugli.

Ovaj planinski put - ferrata opremljena je fiksnim čeličnim sajlama, klinovima i klanfama - stepenicama. Izgradila ga je skupina planinarskih vodiča iz San Martina di Castrozza, poznata u planinarskom svijetu kao „Orlovi San Martina“. Ovo je zasigurno jedna od kvalitetnijih i ljepših ferrata u Dolomitima. Tehnički, nije preteška, ali ne treba podcjenjivati duljinu, izloženost i nadmorsku visinu. Naime, dužina ferrate je 1,4 km, na kojoj se savladava visinska razlika od 645 m.

Na početku uspona staza je djelomično osigurana, uglavnom, na mjestima gdje nema osiguranja radi se o penjanju I i II stupnja. Nakon nekog vremena dolazi se do zahtjevnijeg dijela ferrate koja dalje neprekidno u kontinuitetu nastavlja do samog izlaska iz stijene. Osnovne karakteristike ove ferrate moglo bi se svesti na  penjanje preko okomitih izloženih ploča, na kojima je potrebno imati dovoljno snage u rukama. Nadalje slijedi prečenje ispostavljene stijene, od koje se dalje nastavlja vrlo okomit uspon. Na jednom manjem žlijebu put je osiguran klanfama – ljestvama. Tu je još nekoliko uskih i okomitih kamina, također, dobro osiguranih. Ocjena težine ferrate kreće se od (A, B najviše do C).

Isto tako, potrebno je napomenuti, da je ova ruta pogodna za „slobodno“ penjanje, budući da ima dobra hvatišta za ruke i noge, a sajla može poslužiti samo kao osiguranje. Penjanje se cijelo vrijeme odvija u vrlo lijepom i panoramskom okruženju. Što se sve više diže vidici su širi i ljepši. Za savladavanje ovog dijela ferate treba oko 2,5 sati do izlaska na greben od kuda se prvi puta vidi bivak Fiamme Gialle, do kojeg preostaje još desetak minuta hoda.

Nakon duže pauze od 55 minuta koja nam je poslužila za ručak, odmor i uživanju u prekrasnom i sunčanom danu u razgledavanju vrhova grupe Pale. Uobičajeno je da se uspon na Cimon della Pale izvodi od bivka Fiamme Gialle. Vrh na prvi pogled izgleda nepristupačan, međutim, težina  penjanja po međunarodnoj ljestvici UIAA kreće se najviše od I do III+ stupnja. Iako nije teško, ne vrijedi podcijeniti mogućnost gubitka orijentacije, okomite uspone i spust, a okolina je ipak potencijalno opasna i teška.

U nastavku od bivka staza uspona vodi po oblutcima, razlomljenim većim kamenim gromadama i siparu. Nakon desetak minuta hoda na položenom dijelu, staza skreće udesno i započinje oštriji uspon do manjeg prijevoja, a potom se spušta i nakratko priječi, te dovodi do uskog prolaza kroz  špilju „Bus del Gat“ (3073 m). Tu se pružaju dvije mogućnosti: prolaz kroz rupu ili obilazak rupe i po kuloaru do stijene gdje je postavljena sajla. Prolaz kroz mačju rupu - Bus del Gat je atraktivniji.

Dolaskom na sedlo podno stijene Torre Grohmann  započinje penjanje uz pomoć sajli. Težina III stupnja. Nakon izlaska iz ferrate slijedi penjanje uz strogo osiguravanje do vrha Cimon della Pala (3184 m). S vrha se puža vidik na sve četiri strane svijeta neometan višim vrhovima. Jednom riječi fenomenalno.