Autocestu Zagreb - Rijeka treba napustiti na izlazu Kikovica. Neposredno prije naplatnih kućica istaknut je smjerokaz prema kojem nakon prolaska naplatnih kućica, treba skrenuti desno u smjeru Autodroma „Grobnik“. Nakon skretanja s autoceste, na prvom križanju treba skrenuti desno u smjeru naselja Čavle, i voziti do križanja sa starom cestom Zagreb – Rijeka. Na ovom križanju treba skrenuti lijevo i voziti u smjeru Zagreba. Nakon prijeđenih nekoliko kilometara stiže se na križanje na kojem se oštro lijevo skrene prema skijalištu Platak. Ovo skretanje je opskrbljeno smjerokazom. Nakon skretanja treba pratiti tu cestu sve do parkirališta PD Platak.

Od ovog parkirališta treba se vratiti asfaltnom cestom do prvog križanja. Na njemu treba skrenuti lijevo na makadamsku cestu i opet na prvom sljedećem križanju s makadamskom cestom treba skrenuti desno, prijeći pored skijaške žičare Radeševo i nastaviti do planinarskog doma Sušak (Mali Dom).

Od doma se treba usmjeriti prema Risnjaku. Tu je smjerokaz koji upućuje na nešto lošiju makadamsku cestu, a za kratko ta cesta završava. Nastavak uspona slijedi desno po šumskoj cesti, koja se počinje polagano uspinjati kroz šumu i za 15-tak minuta stiže se na sljedeće križanje na kojem treba skrenuti lijevo opet na šumsku cestu koja za kratko završava a uspon treba nastaviti po planinarskoj stazi u smjeru Risnjaka. Po ovoj stazi treba nastaviti do križanja s makadamskom cestom. Na tom križanju treba skrenuti desno i odmah nakon toga lijevo. Ovdje treba pripaziti jer je vrlo lako pogriješiti.

Uspon dalje nastavlja po šumskoj cesti do križanja sa širokom makadamskom cestom koja vodi od Gornjeg Jelenja za Gerovo. Ova lokacija se zove Cajtige i tu je ulaz u NP „Risnjak“. Od ove točke do Velikog Risnjaka, vodi Pelcerova staza, i tu započinje nešto oštriji uspon do Vidikovca. Na ovom dijelu prvi put dolazi do malo značajnijeg gubitka na visini, da bi nakon toga s nekoliko kraćih uspona i spuštanja, stigli do sljedećeg križanja na kojem treba nastaviti u smjeru planinarskog doma. Od ovog križanja preostaje još 15-tak minuta malo blažeg uspon do planinarskog doma.

Od doma slijedi oštriji uspon najprije kroz klekovinu, a nakon toga po kamenjaru do izlaska na poznati i daleko vidljivi kameni greben Velikog Risnjaka. Izlaskom na greben slijedi kratki uspon po njemu do vrha.

Sa vrha se pruža pogled na more i kvarnerske otoke, Učku, susjedne vrhove, Guslicu, Snježnik, Lokvarsko jezero i cijeli Gorski Kotar.

U nastavku ovog izleta treba se vratiti istim putem do ulaza u NP u Cajtigama. Tu treba skrenuti desno a staza jedno vrijeme vodi po makadamskoj cesti Gornje Jelenje-Gerovo, da bi na prvom označenom križanju sa šumskom cestom, skrenuli lijevo. Nakon ovog skretanja staza vodi malo gore-dolje, oko vrtača, sve do križanja s Rimskom cestom. Na ovom križanju treba skrenuti desno i za kratko s ove ceste treba skrenuti lijevo na Grebensku stazu. Nakon skretanja planinarska staza najprije vodi kroz visoku bukovu šumu, a nakon nje izlazi na tratinu i u oštrijem usponu izlazi na greben pa po njemu do vrha Snježnik.

S ovog vrha treba nastaviti do napuštenog planinarskog doma koji je smješten pod samim vrhom, a od njega po građenoj planinarskoj stazi, oštro nizbrdo do ulaska u bukovu šumu, da bi se nakon toga nastavilo nešto položenijim spustom do Rimskih Vrata. Od njih treba se vratiti Rimskom cestom s nekoliko prikrata do PD Platak. Nešto malo prije dolaska do ovog doma, staza se spušta po skijaškoj stazi, da bi na njenom dnu skrenula lijevo na makadamsku cestu po kojoj vodi do križanja s asfalnom cestom. Na tom križanju treba skrenuti desno a parkiralište je 200-tinjak metara od ove točke.