Autocestu Zagreb - Rijeka treba napustiti na izlazu Kikovica. Neposredno prije naplatnih kućica istaknut je smjerokaz prema kojem nakon prolaska naplatnih kućica, treba skrenuti desno u smjeru Autodroma „Grobnik“. Nakon skretanja s autoceste, na prvom križanju treba skrenuti desno u smjeru naselja Čavle, i voziti do križanja sa starom cestom Zagreb – Rijeka. Na ovom križanju treba skrenuti lijevo i voziti u smjeru Zagreba. Nakon prijeđenih nekoliko kilometara stiže se na križanje na kojem se oštro lijevo skrene prema skijalištu Platak. Ovo skretanje je opskrbljeno smjerokazom. Nakon skretanja treba pratiti tu cestu sve do parkirališta PD Platak.

U početku staza vodi Rimskom cestom koju krati na njenim zavojima nekoliko puta do Rimskih vrata. Ovdje se može nastaviti grebenom do vrha ili kroz Grlo. Ovdje će biti opisan uspon kroz Grlo.

Staza najprije vodi po makadamskoj cesti s koje skreće desno na građenu planinarsku stazu koja vodi sve do planinarskog doma. Staza vodi kroz šumu, izlazi na zatravljeni kamenjar po kojem u srpentinama, vrlo oštrim usponom, vodi do planinarskog doma.

Od doma do vrha je nekoliko minuta oštrijeg uspona.

S vrha Snježnika staza se spušta na greben Snježnika, vodi po njemu gotovo u cjelosti po travnatom terenu. S grebena je cijelo vrijeme otvoren lijep vidik na sve strane. Prije izlaska na makadamsku cestu, staza za kratko vodi kroz bukovu šumu koju napušta malo prije izlaska na makadamsku cestu.

Izlaskom na cestu skreće desno te se za desetak minuta stiže na vrh Guslica.

Povratak s ovog vrha do PD Platak najprije vodi makadamskom cestom, skreće lijevo na planinarsku stazu koja upočetku vodi po travnatoj goleti, zatim kroz visoku bukovu šumu do izlaska na cestu Krapanj-Platak 1,5 km prije cilja koju slijedi do PD Platak.

Plani Narko ∙ 1. Lipanj 2021

Pozdrav, jel ovo vrijeme trajanja rute ima smisla?

Jure Ćurković ∙ 1. Lipanj 2021

Zašto ne bi imalo smisla? To je vrijeme traga i u tom vremenu je izveden ovaj izlet!

Plani Narko ∙ 18. Lipanj 2021

Hvala :)

Antonio Sardi ∙ 18. Listopad 2021

Staza je dobro markirana i nije teška. Nakon 3.5 km kreće prvi od dva jača uspona - uspon kroz grlo do Snježnika, a prema Guslici imate drugi malo jači uspon preko brijega i to je to od jačih uspona. Markacija je dobra sve dok se ne uđe u šumu na spustu od Guslice prema Platku. U šumi ima dijelova gdje na većoj razdaljini nema markacije ili se loše vidi/istrošena je. U jednom trenutku sam se okrenuo iza sebe, te vidio 9 markacija unutar 10 metara kad se gleda prema Guslici, ali u suprotom pravcu se vidi možda jedna ili dvije na 50 metara pa tu treba obratiti pozornost, kao i na silasku iz šume kad se dođe do makadama (cesta Krapanj - Platak, tu idete lijevo) - markacija je na drvu desno na suprotnoj strani, stara je i teško se vidi dok se ne pođe malo u suprotnom smjeru. Ako idete iz Zagreba preporučam izaći na izlaz Delnice, skrenuti lijevo na križanju nakon naplatnih kućica, te pratiti cestu sve do skretanja za Platak.