Prilaz do početne točke s makedonske strane: Iz Tetova treba voziti prema Gosivaru, do sela Senokos. U ovom selu treba skrenuti desno, na asfaltnu cestu, koja vodi prema planinskom selu Đurđevište. Ako se dolazi iz smjera Gostivara, na prethodno opisanom mjestu treba skrenuti lijevo i nastaviti vožnju prema planinakom selu Đurđevište.

Nakon skretanja na spomenutu asfaltnu cestu, istu treba slijediti do kraja (6,8 km od skretanja), nakon toga treba voziti po zemljanom putu slijedećih 9,4 km, do planinarske kuće Negotino (1605 m). Obzirom da u usponskom dijelu ima dosta križanja sa zemljanim putovima, uz gpx trag uspona dat je i trag prilaza do spomenute planinarske kuće.

Zemljani put je prohodan za terenska vozila. Poznavaoci ovog područja tvrde da je u suhom dijelu godine moguće koristiti i osobna vozila jer da se zemljani put održava zbog potreba granične policije.

Markirana planinarska staza započinje u selu Lomnica (973 m). Za ovo selo se skreće u mjestu Negotino koje je slijedeće selo kada se dolazi iz smjera Tetova. Do početne točke vodi asfaltna cesta pa se ovo selo može iskoristiti za siguran prilaz osobnim automobilo. Snimljeni gpx tragovi se daju zajedno sa onima koji vode od PK Negotino.

Uspon od PK Negotino najprije vodi nekoliko stotina metara po nemarkiranoj prikrati, po kojoj se dolazi na zapuštenu zemljanu cestu. Izlaskom na spomenutu cestu treba skrenuti lijevo i nastaviti uspon do udoline između Rudoke i Borislaveca. Na toj poziciji treba skrenuti desno uz potok Mateng koji teče iz Crnog jezera.

U nastavku, uspon se odvija po lijevoj strani spomenutog potoka, vodi dosta oštro uzbrdo, sve dok se ne dođe na zaravan, na kojoj se nalazi Adnanov Tor (2036 m). Uspon uz potok koji radi niz manjih vodopada, jako je zanimljiv i pejsažno lijep, tako da njegova ljepota pomaže da se lakše savlada strmina. Na istaknutom mjestu, na rubu padine, sa koje se pruža prekrasan vidik na cijelu udolinu, izgrađen je stol sa klupama. Ove klupe mogu poslužiti za odmor i predah prije nastavka uspona. Ako se kod čobana naruči neka hrana koju oni nude, uključena je i kuhana janjetina, oni istu serviraju upravo na ovom stolu.

U nastavku uspona, najprije se prelazi zaravan na kraju koje ponovo slijede nešto blaže serpentine, po kojima se dolazi do Crnog jezera (2162 m).

Crno jezero je prekrasno i inspirativno čudo prirode. Mnogi planinari svoj uspon završavaju upravo na njemu. Ako se radi o usponima iz doline, tada se kod njega formira logor prije nastavka uspona do vrha Velika Rudoka.

Nakon prolaska Crnog jezera, uspon se nastavlja kroz kotlinu između Rudoke i Ezerskog rida (2586 m), prolazi pored izvora iz kojeg se najprije hrani vodom Crno jezero, nastavlja dalje kroz spomenutu kotlinu, stalno dobivajući na nadmorskoj visini, do izlaska na glavno bilo Šar-planine. U ovoj točki staza uspona skreće lijevo i po položenom terenu, za 10-tak minuta, stiže na vrh Velika Rudoka (2658 m).

Sa ovog vrha su otvoreni vidici na sve strane a gotovo u cijelosti se vide značajniji vrhovi Šar-planine. Pogled seže do bugarskog, grčkog, albanskog i kosovskog gorja. Naravno, ne treba zaboraviti napomenuti da se vidi i dobar dio makedonskog gorja. Vrh je označen sa graničnim stupom pored kojeg je ispisano ime, na većoj kamenoj ploči, na albanskom jeziku.

S vrha se nastavlja kružno po grebenu, najprije preko bezimenog a nakon njega do Krlezinog vrha. Sa potonjeg se spušta kroz udolinu koja je opisana u usponu, do Crnog jezera a nakon njega do Adnanova tora, kod kojeg se sada odvaja staza lijevo, koja vodi po istočnoj padini Borislaveca, gotovo ništa ne gubeći na nadmorskoj visini. Kada ova pješačka staza, dođe do križanja sa zemljanim putom, na koji treba skrenuti desno. Nakon skretanja, ako se želi vratiti na početnu točku uspona, treba slijediti spomenuti zemljani put i na prvom križanju sa drugim, skrenuti desno i za 10-tak minuta se stiže do PK Negotino. Na ovaj se način radi dodatnih oko 1,5 km hoda. Ako se želi skratiti silazak, nakon izlaska na zemljani put, treba obići veći brežuljak i odmah nakon toga skrenuti desno. Nakon skretanja jasno se vidi PK Negotino a spust do nje nije markiran. Budući da se radi o pretežno travnatom proplanku, nije teško pronaći adekvatni smjer spuštanja do spomenute planinarske kuće. Ovaj način povratka na početnu točku je odabran u ovom planinarskom izletu.