Iz Zagreba treba voziti autocestom A2 prema Ljubljani i na križanju autocesta prije ulaska u Ljubljanu treba skrenuti desno na autocestu A1 koja vodi prema Mariboru. Ovu autocestu treba napustiti u mjestu Domžale, i nastaviti vožnju sporednom cestom prema Kamniku. Nakon prolaska potonjeg mjesta treba nastaviti vožnju prema mjestu Luče  a nakon njega u dolinu Podvolovjek (smjer Kamnik i Kranjski rak). Kada se prijeđe 11,5 km dolazi se do manjeg križanja, na kojem se desno odvaja cesta prema Planini Podvežak, Ravne i Vodole. Ovo križanje je opskrbljeno smjerokazom, pa na njemu treba odabrati smjer prema planini Podvežak. Nakon skretanja na ovom križanju u početku se vozi po asfaltnoj cesti do slijedećeg križanja na kojem treba skrenuti u smjeru Planine Podvežak na makadamsku cestu. Od ovog skretanja treba voziti po makadamskoj cesti 9,5 km većeg parkirališta na kojem treba parkirati automobil.

S parkirališta treba ići po markiranoj pješačkoj stazi koja se počinje uspinjati kroz šumu, pa nakon 15-tak minuta umjerenog uspona, dolazi se do pastirske kolibe na Planini Podvežak, od koje se otvori jako lijep vidik na Rogatac i Lepenatku. Do ove pastirske kolibe vodi i dobra makadamska cesta koja je kod spomenutog parkirališta zapriječena zaključanom rampom, a prolaz dalje je dozvoljen samo osobama s posebnom dozvolom.

Od pastirske kolibe nastavlja se uspon po markiranoj, ispočetka slabije vidljivoj planinarskoj stazi, koja za kratko ulazi u šumu, u kojoj započinje malo oštriji uspon dok se ne dođe iznad manje doline, nakon toga se nastavlja po gotovo položenoj planinarskoj stazi, koju treba slijediti do križanja planinarskih putova, na kojem treba skrenuti lijevo prema Korošici jer smjer desno vodi prema Maloj Ojstrici.

U nastavku, planinarska staza vodi po blagoj padini a nakon nje slijedi malo ištriji uspon koji je u zimskim mjesecima izložen lavinama koje dolaze sa strmina Tolstog vrha. Nakon ovog uspona planinarska staza dolazi do križanja na kojem treba skrenuti lijevo u smjeru Korošice. Planinarska staza najprije vodi poprijeko preko padina Tolstoga vrha, spušta se u lijepu travnatu dolinu Vodotočne, u kojoj se nalazi manje jezero i pastirska koliba koja se može iskoristiti i kao planinarsko sklonište. U ograđenom dvorištu ove kolibe je i smjerokaz koji upućuje na skretanje desno prema Korošici.

Nakon Vodotočni, slijedi blaži uspon prema Deskovškem platou koji je ispresjecan brojnim jamama i špiljama. Planinarska staza vodi gore-dole dok ne stigne na križanje na kojem se ovaj smjer uspona priključi na onaj koji dolazi iz Robanovega kota i Planine Ravne.

Nakon ovog križanja treba nastaviti u smjeru Korošice po planinarskoj stazi koja se uspinje na sedlo između manje znanog Koroškog vrha sa lijeve i Male Ojstrice sa desne strane. Sa ovog sedla treba nastaviti ravno dolje (lijevo Prag, desno Ojstrica preko Male Ojstrice) po markiranoj stazi koja se spušta prema Korošici. Nakon nekoliko minuta spusta dolazi se do prostranih travnatih padina Korošice, preko kojih se za nekoliko minuta stiže do Kocbekova planinarskog doma.

Od Kocbekovoga doma treba slijediti markiranu planinarsku stazu u smjeru Ojstrice. Za kratko nakon prolaska planinarskog doma, planinarska staza se počinje oštrije uspinjati kroz klekovinu, da bi nakon 20-tak minuta uspona nastavila položenije preko travnatih padina dok ne stigne u kamenjar. U nastavku, planinarska staza vodi po pobočju dvaju klanaca, nakon njihova prolaska započinje jako oštar uspon po sve razglednijoj padini, na kojoj prolazi preko dva križanja na kojima treba skrenuti desno u smjeru Ojstrice (smjer lijevo vodi prema Škarju i Planjavi). Nakon prolaska spomenutih križanja planinarska staza skreće udesno i nastavlja jako oštro uzbrdo, po siparu i kršljivom kamenjaru, doke ne dođe do uskog prolaza nakon kojeg izlazi na glavni greben Kamniško Savinjskih Alpi.

Kada se stigne na greben, treba nastaviti planinarskom stazom koja u jako oštrom usponu lagano zavija udesno, vodi po kamenjaru po kojem se povremeno treba koristiti i rukama. Ovaj dio uspona je jako strm pa uz pomoć pokojeg klina, dolazi se na vrh Ojstrice.