Početna točka uspona je u selu Podgradina (Livno, BiH). Na kraju sela, pored izvora, treba parkirati automobil.

Pokraj izvora Ozrna na rasvjetnom stupu stoji smjerokaz lijevo Potajnica 1 sat i Brljuša 1sat i 45 minuta i to je smjer uspona koji je opisan u ovom planinarskom izletu. Planinarska staza je dobro ugažena i vidljiva, međutim loše su markacije na samom početku jer su izbljedile. Kasnije, ulaskom u šumu markacije su zadovoljavaće. U prvom dijelu planinarska staza vodi kroz nisku gustu šumu i polako dobiva na nadmorskoj visini. Nakon 15-tak minuta hoda, ulazi se u visoku bukvu šumu. Planinarska staza  je jako ugodna za uspinjanje i lijepo je položena. Visoka bukova šuma u ljetnim mjesecima pruža ugodnu hladovinu.

Nakon 45 minuta uspona, izlazi se na predio na kojemu se nalazi ozidani izvor vode Potajnica. Prije samog izvora je smjerokaz prema Brljuši (Fiskiji). Tu treba skrenuti desno, a planinarska staza vodi kroz kamene blokove. U prvom dijelu uspona jako je zanimljiva, vodi visoku bukovu šumu sa dosta prevrnutog drveća. Otprilike od Potajnice za pola sata se dolazi na križanje na kojem treba skrenuti lijevo u smjeru Brljuše, dok put desno vodi prema selu Podgradina. Nakon 10-tak minuta hoda, dolazi se do livade koja je u ovom djelu godine pod visokom travom i loše se vidi markacija pa treba pripaziti na markacije prilikom nastavka traženja ponovnog ulaska u šumu. Nakom 100 m od ulaska u šumu, dolazi se do izvora vode Fiskija.

Nakon Fiskije opet se izlazi na livadu gdje je lošija markacija i trebamo biti fokusiran na pravi put, dolazi se do smjerokaza Sinj na livadi gdje staza okreće udesno i opet ulazi u bukovu šumu. Nakon 15-tak minuta hoda dolazi se opet do križanja planinarskih staza: lijevo Voštane, ravno Sinj i desno Konj. Nastavak uspona za Sinj i Konj vodi jako blizu jedan drugoga, pa da ne bude zabune na kamenu je još dopisan smjerokaz Konj desno.

Od ovog djela počinje obnovljena markacija tako da nema dalje straha pri orijentaciji.

Napomena: svakako prilikom izleta koristiti ovaj trag jer je moguće u par navrata gdje se staza prelama i sa livada ulazi u šumu uzme vremena dok se opet nađe markacija.

Nakon 20-tak minuta dolazi se do križanja planinarskih staza na kojem treba nastaviti ravno u smjeru Konja dok planinarska staza lijevo vodi prema Žlabini.

U nastavku uspona planinarska staza kroz stijene i bukovu šumu. Nakon spomenutog križanja, za 15-tak minuta izlazi se iz šume na golet, sa koje se otvaraju vidici prema Dalmaciji i moru. Od izlaska iz šume do vrha treba još pola sata hoda. Izlaskom na vrh Konj otvaraju se predivni vidici u svim smjerovima. Jako zanimljiva planinarska staza  kojom se otvara mogućnost kružne ture od Podgradine.