Početna točka ove planinarske kružne rute je na parkiralištu Ponte Rucurto na cesti SP 638 koja spaja Cortinu i Passo Giau. Ova ruta je vrlo popularna među planinarima zbog prekrasnih pogleda i lakog pristupa vrhu. Od parkirališta treba odabrati stazu br. 437 koja započinje spustom niz nekoliko višestrukih zavoja, te koja vodi do drvenog mosta preko kojeg se prelazi potok Rio Costeana.

U nastavku lijepo uređena  - široka planinarska staza vodi kroz visoku borovu šumu, u prvom dijelu blago polegnutu, a potom nakratko se uspinje, te ubrzo dovodi do drugog mosta koji premošćuje potok – rječicu Rio dell Alpe de Formin. Nakon 45 minuta laganog hoda i prijeđenih 1,7 km dolazi se do Cason de Formin - raskrižje putova (1845 m), na kojem treba skrenuti desno i slijediti put br. 435. Na ovoj dionici puta otvaraju se prekrasni pogledi na Tofane i na Cinque Torri.

Od ovog raskrižja treba skrenuti desno na stazu br. 435 koja dalje vodi kroz uvalu Val Formin, gdje dominira zapadna strana prekrasnog masiva Croda da Lago, a s desne sjeverozapadne strane Lastoi de Formin. U prvom dijelu staza je polegnuta i ugodna za hodanje. U drugom dijelu strmo se uzdiže preko sipara, a nakon toga prolazi preko velikih samostojećih i nesigurnih kamenih grota iz kojih izlazi na visoki dio planine od kuda se pješačenje nastavlja lijepom i ugodnom stazom do prijevoja Forcella Rossa (2465 m) - drugi naziv ovog prijevoja je Forcella de Formin.

Od ovog sedla treba skrenuti desno prema zapadu i vrhu Lastoni de Formin. Ova staza nije obilježena klasičnim markacijama. Smjer kretanja određuju podignute kamene ploče i manje naslagane gomile kamenja – čuljci. Ulaskom na ovu stazu ulazi se na široku krašku visoravan u kamenu pustinju mira i tišine s neočekivanim sjajnim panoramskim vidicima. Ova kraška visoravan podsjeća na „Mjesečev plato“ na otoku Krku. Nakon desetak minuta laganog hoda dolazi se do manjeg brežuljka na kome se nalaze raznoliki oblici podignutih kamenih ploča. Od tu staza se nakratko spušta, zatim nastavlja blažim usponom, kamenjarom sve do vrha Lastoni de Formin (2657 m), gdje se doseže maksimalna visinu ovog grebena.

Od prijevoja Forcella Rossa do vrha Lastoni di Formin na dužini puta 1,4 km, treba 1 h laganog hoda uz učestalo zastajkivanje i uživanje u prekrasnim panoramskim vidicima.

S ovog vrha, kao i sa cijele kružne rute panoramski vidici su fascinantni i nezaboravni na visoke vrhove Dolomita i udaljenih Alpa sve do Austrije.  Od tu možete uživati u pogledima na: Croda da Lago, Forcella Rossa, Forcella Ambrizzola, Becco Mezzodi, Passo Giau, na Tofane, 5 Torri, Lagazuoi, Croda Rossa, Piz Boe, Marmolada, Cortina d'Ampezzo, Sorapiss, Antelao, Cristallo, Mount Civetta i Pelmo….

Zapravo, ovdje se može uživati i odmoriti um i tijelo u netaknutoj prirodnoj sredini u kojoj čovjek još uvijek nije napravio nikakve promjene koje bi ugrozile ovu ljepotu.

S vrha se silazi istim putom do Forcella Rossa od kuda se ponovo uključujemo na stazu br. 435 koja vodi do Rifugio Croda da Lago ili Palmeri Hut (2046 m). Obadva naziva su u upotrebi. Od prijevoja započinje kraći, ali strmi spust travnatom padinom  zatim slijedi priječenje  sipara po izohipsi podno vrha Cima Ambrizzola (2715 m) i do istoimenog prijevoja Forcella Ambrizzola (2277 m).

S ovog sedla staza skreće lijevo, spušta se vrlo strmo po travnatoj padini uz višestruke manje serpentine, potom nastavlja po neugodnom siparu sve do izlaska na stazu koja dolazi iz Passo Giao. Dobro uređena i široka staza ubrzo dovodi do jezera Lago Federa i Rifugio Croda da Lago ili Palmieri Hut (2046 m). Može se napraviti kružna tura oko jezera Federa do Palmieri Hut. S jezera je lijepi pogled na dom i na vrh Becco Mezzodi čiji se odraz zrcali u jezeru „Lago Federa“.

Od planinarskog doma treba nastaviti stazom 434 koja vodi uz desnu obalu jezera. Put prolazi kroz visoku šumu bora i ariša, blago se uzdiže, potom laganim spustom do vidikovca „Val Negra“ s istom nadmorskom visinom kao i planinarski dom (2046 m). S ovog mjesta pruža se prekrasan pogled na Cortinu, Tofane, Lagazoi i 5 Torri. U nastavku staza se strmo spušta obilazeći sjevernu stranu grebena do raskrižja - Cason de Formin, gdje i završava kružna tura oko grupe Croda da Lago. Od ovog križanja treba se vratiti istim putom do ishodišne točke pohoda Ponte Rukurto.

Uz ovu stazu trenutno ne postoji priložen album.