Nakon što se dođe sa vozilom do Crkve, vožnju treba nastavi dalje iznad groblja u smjeru istoka, asfaltiranom cestom. Cesta je asfaltirana sa dva manja makadamska prekida ali je pogodna za osobna vozila. Nakon cca. 5 min vožnje od crkve u smjeru istoka, cesta naglo skreće u lijevo sa oštrim nagibom uspona, do izlaska na prijevoj. Sa prijevoja za kratko se spušta. Sa desne strane, na ovome prijevoju, nalazi se nova velika vikendica koja je ujedno i orjentir da se tu napušta asfaltna cesta i skreće lijevo na makadamsku cestu. Vrlo kratko (par minuta) nakon skretanja dolazi se do jedne stare napuštene kuće sa lijeve strane na kojoj se nalaze početne markacije. Tu je potrebno parkirati vozilo.

Uspon kreće prema PD Dobrijevac utabanom stazom koja je dobro markirana.

Nakon cca. 15 - 20 minuta laganog uspona izlazi se na manji vrh  sa koje se pruža impresivan pogled na prostranu zaravan Dobrijevac gdje se smjestio novouređeni planinarski dom. Do doma je moguće doći i terenskim vozilom od Crkve.

Domom upravlja PD Prisoje sa kojim je moguće dogovoriti usluge smještaja, vodiča itd. Malo iznad doma nalazi se izvor pitke vode  "Vrila" a potok prolazi pored samog doma i tu se može opskrbiti sa zalihama vode. Potok ne presušuje cijelu godinu.

Od doma do vrha ima cca. 2 sata uspona. Uspon od doma počinje oštrom uzbrdicom markiranom stazom. Nakon 10 minuta staza prolazi pored izvora pitke vode. Od izvora staza ide lagano lijevo i izlazi na makadamski put sa kojim se dalje nastavlja uspon slijedećih desetak minuta. Nakon toga se dolazi do uzvišenja gdje završava makadamski put i nastavlja planinarska staza. Tu se ujedno spaja i staza koja dolazi od Crkve.

Dalje staza ide prostranim travnatim padinama i zaravnima a cijelo vrijeme se nesmetano pružaju vidici u svim smjerovima.

Ispod grebena Tušnice dolazi se na prostranu zaravan "Divojkovac" a staza vodi dalje desno uzbrdicom u pravcu Velikih korita. Velika korita se nalaze na 1500 m nadmorske visine i to je nekad bilo glavno napajalište vode za stoku i ljude. Tu se nalazi izvor pitke vode koji je nedavno obnovljen. Izvor ne presušuje ni u najsušnijem razdoblju godine. Pogled sa Korita prema jezeru je fascinantan.

Nakon Korita staza se penje oštrije prema završnom grebenu. Nakon cca. 20 minuta se izlazi na greben i staza cijelim putem vodi po grebenu do samog vrha. Potrebno je napomenuti da vjetrovi na Tušnici i u ljetnom razdoblju često jako pušu tako da na grebenu i u sred ljeta može biti izrazito hladno. Na vrhu se nalazi repetitor i kuća u kojoj uvijek boravi netko od čuvara.

Sa vrha se pružaju fascinantni vidici u svim smjerovima. Ukoliko je dobra vidljivost može se vidjeti i more.

Uspon na Vitrenik se ubično radi kao kružna tura i spust se radi na zapadnu stranu niz izrazito strmu padinu "Pleće". Ovdje treba skrenuti pozornost na oprez jer staza nije markirana na tome dijelu pa je spuštanje po slobodnoj volji kako se ko snađe. Padina je dosta strma i treba biti oprezan. Nakon spusta niz padinu potrebno je se držati lagano lijevo u pravcu puta po kojem je obavljen uspon. Dalje se nastavlja u pravcu doma.

Cijelo vrijeme vidici su otvoreni pa nema problema sa orjentacijom.

Područje Tušnice je izrazito bogato sa izvorima pitke vode. Na ovoj južnoj padini iznad Prisoja se nalazi preko 20 izvora pitke vode.