Iz Sarajeva se treba voziti regionalnom cestom 442b prema olimpijskom centru i skijalištu na Bjelašnici. Nakon toga treba nastaviti vožnju još 11,5 km prema selu Šabići putem Babin dol. U Šabićima na križanju treba skrenuti lijevo prema selu Rakitnici. U Rakitnici prestaje asfaltni put a vožnju treba nastavit makadamskiom cestom još oko 3 km. Kada se dođe do oštrog lijevog zavoja treba nastaviti ravno i parkirati vozilo, pored bijelog kontejnera i česme (Fatina česma).

Od pakrirališta treba krenuti šumskim putem pješke, kroz visoku  šumu, još 4 km. Na ovom dijelu uspona se sa vremena na vrijeme pojavi poneka planinarska markacija koja govori da se nalazimo na dobrom putu. Sa dobrim terenskim vozilom, ovaj dio puta se može skratiti sve do „Hajr česme“ na Baletinim vodama.

Prilikom ovoga izleta, napravljeno je nekoliko prikrata šumskim vlakama, iako šumski put vodi do „Hajr Česme“ gdje se može uzeti pitka voda. Neposredno nakon spomenutog kraja šumskog puta, dolazi se na križanje na kojem lijevo vodi  planinarska staza prema Crnom jezeru, a ravno prema najvišem vrhu Treskavice, pa na ovom križanju treba nastaviti ravno.

U početku uspona slijedi se vojni kolovoz nekih 15 tak min. Oko puta se nalaze table minski sumnjivih površina. Bitna napomena u posljednjem ratu Treskavica je bila izložena velikom broju vojnih operacija, te je ostalo dosta minskih sumnjivih površina. Obavezno se držati markiranih i ugaženih staza jer od samog početka ovog izleta, istaknute su table koje upozoravaju na minsku opasnost. Sa ovog dijela uspona otvaraju se lijepi vidici na susjedne planine Bjelašnicu i Visočicu. Od spomenutog križanja kod česme pa do ogromnih stijena koje se zovu Ploča, uspon gotovo da vodi po ravnom terenu bez dobivanja na nadmorskoj visini.

Kada se prođe spomenuta Ploča, u nastavku uspona, polako se dobiva na nadmorskoj visini do izlaska na prostrane pašnjake, koji su puni vode. Na njima ima dosta napuštenih kamenih katuna koji svjedoče o brojnim stadima koja su boravila na ovoj planini. Kada se dođe do križanja koje je označeno na kamenu, lijevo se odvaja planinarska staza prema vrhu Barice 2,5 sati a ravno nastavlja planinarska staza prema Đokinom tornju, pa na njemu treba nastaviti ravno. I na ovom križanju ima izvor vode.

U nastavku uspona, planinarska staza vodi malo oštrije uzbrdo, do pod sami vrh Đokin Toranj. I na ovom mjestu je izvor vode iako je nadmorska visina oko 2000 m. Iznad izvora je križanje planinarskih staza na kojem lijevo se odvaja smjer za vrh Đevigrad a desno za Đokin Toranj, pa na njemu treba skrenuti desno. Nakon 15-tak minuta izlazi se na najviši vrh Treskavice na kojem se nalazi od kamenja sazidana kupa kao oznaka vrha, sa državnom zastavom pored, na kojoj je istaknuto ime vrha Mala Ćaba 2086 m (ovaj vrh ima više imena Đokin toranj, Mala ćaba i Paklijaš). Jako lijepa planina i vrh, nažalost zatrovana minama. Sa vrha se otvaraju jako lijepi vidici na okolne planine: Bjelašnicu, Visočicu, Jahorinu itd.  Planinarske markacije su vidljive ali bilo bi ih nužno obnoviti radi sigurnosti posjetitelja ove planine.