Regionalnu cestu R415, koja vodi iz Kupresa prema Šipovu, treba napustiti na 17-tom kilometru u selu Mrđenovci.  Kada se prođe crkva u prethodno spomenutom selu treba skrenuti lijevo (pored pilane) prema selu Šemenovci. Nakon prijeđenih 4,5 kilometra dolazi se do makadamskog puta na koji treba skrenuti i nastaviti vožnju do označene početne točke uspona.

Makadamska cesta je u solidnom stanju, ipak preporuka da se ide sa vozilom koje ima više podvozje. Nakon prijeđenih 2 kilometra dolazi se do križanja na kojem treba skrenuti oštro lijevo. Ako je nisko vozilo, ovdje ga treba parkirati i nastaviti uspon pješke po markiranoj planinarskoj stazi koja se odvaja desno. Odmah nakon skretanja vidljive su markacije.

Nakon 3 kilometra dolazi se do idućeg križanja na kojem ponovo treba skrenuti oštro lijevo i nastaviti vožnju još cca. 1 kilometar, do velike prostrane livade pogodne za parkiranje.

Markacijske oznake planinarske staze su blijede i teško ih je pratiti bez navigacijskog uređaja. S tim problemom se susreće odmah na prostoru za parkiranje jer se teško nalazi ulaz u stazu uspona. Svakako za ovaj planinarski izlet je preporuka da se ima navigacijski uređaj ili mobilna aplikacija sa skinutim tragom.

U prvom dijelu uspona treba pratiti šumsku vlaku kroz crnogoričnu šumu i nakon pola sata hoda izlazi se na prostranije livade sa kojih se otvara greben prema Malom Vitorogu.  Nakon sat vremena hoda dolazi se na Mali Vitorog (1744 m), sa kojeg se otvara lijepi pogled na greben, koji treba savladati u nastavku uspona, na kraju kojeg se vidi i vrh Veliki Vitorog. Cijelom usponskom stazom otvaraju se lijepi vidici na okolne planine i njihove vrhove: Cincar, Šator, Klekovača, Vlašić, Golija, Dinara, Kamešnica, Vranica, Čvrsnica itd.

Planinarska sztaza od Malog Vitoroga stalno malo meandrira u nadmorskoj visini pa se uspon odvija malo gore-dolje preko usputnih manjih grebenskih vrhova. Nakon 2 sata hoda po spomenutom grebenu, dolazi se do križanja sa makadamskom cestom koja vodi do vrha.

Po njoj treba nastaviti dalje još pola sata da se stigne do vrha Veliki Vitorog. Vrh je u naravi podzemni kompleks bunkera, koji su ukopani u sami vrh. VAŽNA NAPOMENA: Ne kratiti uspon po makadamu zbog opasnosti od minskih polja. Do vrha je potrebno hodati isključivo makadamskom cestom da se ne bi doveli u neugodnu situaciju. Prilikom ovoga izleta uočili smo u stijenama pored puta neeksplodiranu minu. Pred vrhom se pojavljuju objekti od napuštenoe baze te tuneli koji se mogu obići. Izlaskom na sam vrh otvaraju se fenomenalni vidici u svim smjerovima.