Početna točka uspona je na parkiralištu iznad INA benzinske pumpe, pored informacijskog pulta turističke zajednice općine Skrad.

Staza najprije vodi pored crkve Svetog Antuna Padovanskog, po stepenicama kroz groblje. Izlaskom na parkiralište crkve, dolazi se do smjerokaza za izvor rijeke Dobre. Treba slijediti smjerokaz i za 15-tak minuta stiže se na izvor. Nakon njega, staza vodi po asfaltnom putu, na kojem se nalazi nekoliko smjerokaza za uspon na vrh ali nema planinarskih znakova. Ovu cestu treba slijediti do kraja a tu se nalazi novi smjerokaz koji upućuje na planinarsku stazu koja vodi sve do kapelice Marijina uznesenja na nebo, na proplanku pod vršnom točkom. Ovaj dio staze dobro je označen i jednostavan za snalaženje. Radi se o građenoj planinarskoj poučnoj stazi. Nakon nje slijedi 3 minute laganog uspona na sam vrh.

S vrha treba produžiti 100 m i doći na prekrasan vidikovac na kojem su izgrađene dva stola s klupama. Tu se može sjesti i odmoriti dušu u prekrasnom pogledu koji je nesmetan od jugoitoka do zapada.

S ove točke slijedi povratak do kraja građene planinarske staze, pa preko vidikovca Kavranova stijena, pored crkve do parkirališta. S parkirališta treba izići na magistralnu prometnicu, slijediti je u smjeru Rijeke do smjerokaza za Vražji prolaz. Nakon smjerokaza treba ići do željezničke postaje Skrad.

Od željezničke postaje staza vodi asfaltiranim putem u smjeru juga, pored zgrade trafostanice, prelazi željezničku prugu i nastavlja šumskim putom do raskrižja odakle markacije vode dalje lijevo pješačkom stazom. Put se zatim spušta kroz šumski predio Jasle i dolazi na križanje planinarskih staza gdje staza lijevo vodi prema izvoru Kupice a staza desno prema Vražjem prolazu. Treba skrenuti desno. Nakon 10-tak minuta nakon skretanja stiže se do spilje ( Muževa hišica) čiji je ulazni otvor smješten u stijeni iznad potoka Jasle.

Dalje građena staza vodi kroz Vražji prolaz, a na kraju njega je izletošte Zeleni vir. Od izletišta treba skrenuti desno pored hidroelektrane Munjara, građenom planinarskom stazom do malog slapa. Od njega staza ide oštrije uzbrdo pored tlačnog cjevovoda hidroelektrane a na vrhu cjevovoda skreće desno do velikog vodopada i Zelenog vira.

Od ove točke treba se vratiti 200-tinjak metara, skrenuti desno na građenu planinarsku stazu koja se u zavojima vrlo oštro penje do željezničke postaje Skrad a nakon nje i do parkirališta i početne točke ovog prekrasnog i nezaboravnog izleta.

Plani Narko ∙ 1. Lipanj 2021

Nakon željezničke postaje treba paziti da se ne skrene desno na put prema Zelenom viru, već da se nastavi prema Muževoj hižici tj Đavoljem prolazu (ukoliko je to plan).

Antonio Sardi ∙ 25. Studeni 2021

Kada se krenete spuštati sa Skradskog Vrha i poželite preko Kavranove stijene natrag na početnu točku (želeći napraviti kružni izlet kao na mapi) pomučiti ćete se da nađete stazu. Ona počinje tik prije Kavranove stijene (kad se spustite malo prema stijeni) i odmah idete lijevo. Tu se jedva vidi da je ikakva staza u pitanju, markacije nema, a jedina stvar koja vam govori da je tu staza (bila) je oznaka za Skradski vrh koja se nalazi nekih 50-tak metara dalje kada skrenete lijevo pored Kavranove stijene. Još gora situacija je kada se od tog znaka krenete spuštati prema dolje. Staza je kompletno zarasla, markacije nema, a jednom kada se i uspijete probiti kroz šumu i raslinje (pratite gpx trag na aplikaciji, nema vam drugog izbora) doći ćete do livade na kojoj je stijena i na toj stijeni je markacija. Ona se vidi samo kad se dođe točno do te stijene, a kada pogledate prema šumi, nema nikakvih naznaka da je tu neka staza. Sve ostalo se lako prati osim tog jednog dijela.