Ako se dolazi iz smjera Samobora, nakon prolaska hotela Samoborski slapovi, treba nastaviti istom cestom, koja najprije prolazi kroz mjesto Smerovišće a nakon njega stiže do Šoićeve kuće koja se nalazi s desne strane ceste. Parkiralište za planinare je s lijeve strane ceste i na njemu treba ostaviti automobil. Do ove točke se može doći i autobusom s autobusnog kolodvora u Samoboru.

Od parkirališta staza najprije vodi u smjeru Malog Lipovca do Kapelice s desne strane, kod nje skreće desno, nastavlja oštro uzbrdo do kraja sela po asfaltnom putu, zatim prelazi na makadamski put kojeg slijedi do zadnje vikendice s desne strane. Tu na oštrom lijevom zavoju nastavlja po šumskom putu do prvog križanja (1,53 km od polazišta), na kojem treba nastaviti ravno u smjeru Japetića, a staza napušta šumsku cestu i prelazi na dobru pješačku stazu koju slijedi do sljedećeg križanja (3,0 km od polazišta). Na ovom križanju treba skrenuti lijevo a staza za kratko vodi po makadamskom putu, zatim prelazi na ugaženu planinarsku stazu koju slijedi sve do vrha Japetić i razgledne piramide.

S vrha se treba vratiti do križanja pod vrhom (3,95 km od polazišta), na njemu nastaviti ravno, najprije po ugaženoj planinarskoj stazi a zatim po makadamskom putu do PD Žitnica. Od planinarskog doma slijedi spust po dosta zapuštenoj i neodržavanoj planinarskoj stazi, koja je mjestimično zapriječena prevrnutim deblima, do izlaska na makadamsku cestu (6,9 km od polazišta). U nastavku staza vodi po makadamskoj cesti 500 m i na jednom oštrom desnom zavoju nastavlja ravno, napušta makadamsku cestu i skreće lijevo na šumski put kojeg slijedi sve do ponovnog križanja s makadamskom cestom. Na ovom križanju treba nastaviti ravno a nakon 50-tak metara stiže se do raspela ispred kojeg je tabla koja označava početak sela Grabarak.

Dalje treba slijediti makadamsku cestu prema centru mjesta i kod Kapelice skrenuti lijevo. Na prvoj drvenoj kući s desne strane puta je upisna kutija i planinarski žig Jaskanskog Planinarskog Puta (JPP). Ovo selo nema stalnih stanovnika a izgleda kao iz bajke. Od Grabaraka slijedi spust prema Visosevića Mlinu koji najprije vodi po šumskom putu, zatim po proplancima do grebena i naposljetku po grebenu, vrlo oštro dolje do križanja s makadamskom cestom. Dio spusta po proplancima i livadama, teško je slijediti ako je na drveću puno lišća, pa treba oprezno pratiti markacije.

Nakon izlaska na makadamsku cestu markacije su dosta konfuzno postavljene, pa tu treba skrenuti lijevo, ići makadamskom cestom do drvene table parka prirode na kojoj je i markacijska oznaka za skretanje desno prema Zečaku. Od ove točke slijedi dosta oštar uspon do križanja s makadamskom cestom, na kojem treba presjeći cestu i nastaviti uspon po livadama i proplancima, zatim ponovo makadamskom cestom, s koje se skreće desno na planinarsku stazu koja u malo oštrijem usponu vodi najprije kroz šumu, zatim kroz selo makadamskim putem s kojeg skreće desno kod smjerokaza, i nastavlja po livadama i njivama do same vršne livade na kojoj je, na njenom sjeverozapadnom dijelu, na jednom drvetu ispisan naziv i nadmorska visina vrha a u kamen ispred njega je ugrađen planinarski žig.

S vrha se treba vratiti kroz selo, zatim nakon ulaska u šumu, na križanju, treba skrenuti lijevo, slijediti planinarsku stazu do križanja s makadamskom cestom. Na ovom križanju treba skrenuti desno i nastaviti do sljedećeg križanja na kojem je i raspelo. Ovo križanje nije jasno označeno, na njemu treba skrenuti desno, nastaviti makadamskom cestom sve do križanja s asfaltnom cestom Jarušje-Dragonoš.

Ovaj dio je slabo markiran ali je jednostavan za snalaženje jer treba slijediti ovu cestu. Na križanju treba skrenuti desno, slijediti asfaltnu cestu do početka sela Dragnoš i kod prve kuće skrenuti lijevo na makadamsku cestu. Nju treba slijediti do križanja sa smjerokazima i na njemu skrenuti desno a staza najprije vodi preko livada i njiva, križa se s asfaltnom cestom, skreće lijevo a zatim kod smjerokaza za Šoićevu kuću, skreće desno. Od ove točke slijedi spust najprije po planinarskoj stazi, zatim po šumskom putu, pa po makadamskoj cesti i naposljetku po asfaltnom putu, do Šoićeve kuće.