Na izlazu s autoputa A5 (Pont-Saint-Martin),  treba skrenuti desno prema Torinu. Na prvom kružnom toku treba skrenuti lijevo i nastaviti dalje prateći znakove doline Gressoney. Kada se uđe u naselje Pont-Saint-Martina, nakon otprilike 500 metara, treba skrenuti na cestu koja se odvaja desno i nastaviti vožnju regionalnom cestom kroz dolinu Gressoney. Na tom putu prolazi se kroz mjesta Lillianes, Fontainemore, Issime, Gaby i Gressoney-Saint-Jean. Kada se stigne do naselja Gressone-La-Trinité, vožnju treba nastaviti ravno, sve dok se ne stigne do zaseoka Staffal, do velikog parkirališta kod početne stanice žičare. Ako se želi izbjeći plaćanje parkirališne naknade, tada treba parkirati automobil s lijeve strane rječice Lys.

Od parkirališta treba prijeći preko mostića i nekoliko desetaka metara dalje je ured u kojem treba kupiti kartu za žičaru. Od Stafala (1823 m) najprije vozi gondola Gressoney-Trinite I do lokacije Gabiet (2315 m), a nakon nje sljedeća gondola Gressoney-Trinite II vozi do lokacije Passo dei Salati (2976 m). Do ove točke se može doći iz mjesta Alagna Valsesia koristeći skijaške žičare,  od kojih prva vozi do platoa Alagna (Piana Lunga I), a druga do platoa Passo dei Salati (Piana Lunga II).

Korisno je znati da se od lokacije Passo dei Salati, spuštajući se nekoliko minuta, može proći kroz Istituto Mosso i stići do koliba Rifugio Città di Vigevano i Rifugio Guglielmina. Za nastavak uspona od lokacije Passo dei Salati, postoje dvije opcije: prva je da se nastavi dalje sa žičarom Funifor Indren do platoa Punta Indren, a druga je da se nastavi uspon po planinarskoj stazi bez korištenja spomenute žičare. Povratna karta za vožnju sa sve tri žičare od mjesta Staffal košta 40 Eura.

Od lokacije Punta Indren, uspon se nastavlja prema ledenjaku Indren, po uhodanoj ravnoj planinarskoj stazi koja prelazi preko spomenutog ledenjaka. Nakon prelaska ledenjaka, uspon se nastavlja dalje,  preko kamenjara oštro uzbrdo do kolibe Rifugio Città di Mantova.

U nastavku uspona, od kolibe Rifugio Città di Mantova, odmah se dolazi na područje ledenjaka Lys gdje je  potrebno koristiti svu ledenjačku opremu. Na usponu preko ledenjaka,  najprije se prolazi sa zapadne strane vrha Piramide Vincent (4215 m) i vrha Balmenhorn (4167 m) na kojem se nalazi kip Krista od Vette. Korisno je znati da u slučaju potrebe, zbog lošeg vremena, na Balmenhornu postoji bivak Giordano Bivouac.

Nakon prelaska vrha Balmenhorn, najprije se prolazi sa zapadne strane vrha Corno Nero (4322 m), nakon kojeg se izlazi na područje široke visoravni Colle del Lys. Prolaskom spomenute visoravni, uspon se nastavlja po sjeverozapadnoj strani vrha Ludwigshohe (4344 m). Kada se prođe spomenuti vrh, ugažena staza uspona se malo spušta, jedno vrijeme vodi po položenom terenu uz podnožje vrha Parrotspitze (Punta Parot) (4436 m), nakon toga skreće lijevo i nastavlja u širokim serpentinama uz padinu, sve do izlaska na visoravan Colle Gnifetti.

Nakon izlaska na spomenutu visoravan, staza uspona vodi položeno preko nje, gotovo do njenog kraja, u smjeru sjeverozapada. Od ove točke započinje jako oštar i izložen uspon na vrh Zumsteinspitze (4563 m). Ovaj završni uspon na spomenuti vrh  ne smije se  podcijeniti jer vodi po uskom strmom grebenu, na kojem je samo na dva mjesta moguće mimoilaženje, pa treba voditi brigu o posjetiteljima koji se već nalaze na njemu. Izlazak na  vrh vodi po zasnježenom kamenitom terenu, kratko, ali jako oštro uzbrdo i najizloženiji je dio ovog uspona.

S ovog vrha slijedi spust po gore opisanoj strmoj padini, do visoravni Colle Gnifetti. Preko spomenute visoravni, staza silaska najprije vodi u smjeru zapada, nakon toga skreće lijevo i po strmoj padini u širokim serpentinama, dolazi do sedla između vrhova Signalkuppe (4554 m)  i Parrotspitze (Punta Parot) (4436 m).

S ovog sedla započinje uspon na vrh Parrotspitze. U samom početku, staza uspona vodi po široj blagoj padini, a nakon nje dolazi na dosta izložen i jako strm skok do stijene na istočnom kraju spomenutog vrha. Ovaj dio uspona treba pažljivo i koncentrirano izvesti, jer je padina na koju je izložen jako strma i vodi u ambis. Nakon dolaska do spomenute stijene, staza uspona skreće desno, te  dalje vodi po jako strmoj padini do sljedećeg stjenovitog grebenčića s njene sjeverne strane. Ovu točku dosta penjača koristi za odmor i prikupljanje snage i koncentracije za nastavak. Od spomenutog stjenovitog grebena, staza uspona nastavlja jako oštro uzbrdo, po djelomično zaleđenoj i na sjever jako izloženoj padini. Kada se savlada spomenuta padina  stiže se na uski neoznačeni vrh Parrotspitze (Punta Parot).

S ovog vrha slijedi spust po uskom izloženom grebenu (žiletu),  koji se u početku polako spušta, da bi prema kraju postajao sve uži, strmiji i opasniji. Izložen je na obje strane i treba ga pažljivo i koncentrirano savladavati. Na kraju ovog uskog spusta, dolazi se do stjenovitog, zasnježenog i zaleđenog dijela po kojem se spušta na sedlo između ovog i vrha Ludwigshöhe.

Prelaskom preko širokog sedla između prethodno spomenutih vrhova, započinje najprije umjereni, a nakon toga malo izravniji i izloženiji uspon na vrh Ludwigshöhe. S ovog vrha se treba vratiti na sedlo i nastaviti dalje po sjevernoj padini vrha Corno Nero, dok se ne stigne do stjenovitog vrha Balmenhorn. Od podnožja spomenutog vrha napravljena je mini ferata po kojoj se stiže do statue Isusa Krista, ispod koje se, na istom grebenu, nekoliko metara niže, treba spustiti po osiguranom putu, do bivka Giordano.

Nakon silaska s ovog vrha, slijedi najprije manji spust do prijevoja podno vrha Piramide Vincent, na kojem treba skrenuti desno i nastaviti po stazi  koja vodi preko ledenjaka Lys, prolazi sa južne strane planinarskog doma Gnifetti i stiže do planinarskog doma Città di Mantova. Od ovog potonjeg doma slijedi spust po planinarskoj stazi opisanoj u usponu do Punte Indren, od koje slijedi spust žičarama koje su opisane u usponu do mjesta Stafal ili Alagna Valsesia.