Ako se dolazi iz smjera Italije, nakon prolaska nekadašnjeg graničnog prijelaza Brenner, treba voziti u smjeru Innsbrucka, u kojem treba skrenuti lijevo na autoput A12 kojeg treba slijediti do skretanja prema poznatom austrijskom skijalištu Sölden. Kada se prođe potonje mjesto, vožnju treba nastaviti do sela Vent koje je početna točka ovog planinarskog izleta. Ako se dolazi iz smjera Njemačke, nakon prolaska Innsbrucka ponovo slijediti već opisane upute za nastavak vožnje.

Vent je tradicionalno alpinsko planinsko selo s dugom poviješću. Ovo selo je polazište brojnih alpskih odredišta kao što su planine: Wildspitze, Similaun, Weisskugel i još mnogih drugih ... S osnivanjem Austrijskog Alpina Kluba (Austrian Alpine Club) 1862. godine, započelo je novo poglavlje alpinizma i planinarenja u ovoj zemlji.

Svećenik Franz Senn, suosnivač njemačkog alpskog kluba (1869.) i kustos u Ventu, promovirao je alpinizam izgradnjom planinarskih staza i planinarskih skloništa. Želio je privući ljude zainteresirane za planinarenje a samim tim poboljšati ekonomsku situaciju stanovnika ove dolina.

Danas Vent potiče rekreativni turizam. Smještaj u njemu varira od hotela s 4 zvjezdice do jeftinijih planinarskih skloništa. Brojne pješačke staze vode do osam planinarskih skloništa i koliba, savršene su za ugdnu šetnju, isto tako i za izazovne i zahtjevne višednevne planinarske ture. Dakle, ako se žele lagane planinarske staze ili zahtjevne alpske ture na visoke okolne vrhove - Vent nudi sve!

Za uspon na vrh Hinterer Brochkogel treba planirati dva dana za prosječne ili kondicijski slabije pripremljene planinare. Za bolje kondicijski pripremljene planinare, ovaj uspon se izvodi u jednom danu. Uz ovu dilemu da ocjenite svoje kondicijske sposobnosti, ovaj izlet se može podijeliti u dva, po svim planinarskim elementima, različita dijela. Prvi dio uspona vodi do planinarskog doma Breslauer Hütte a drugi dio do vrha Hinterer Brochkogel koji je obilježen malim križem.

Uspon u većini slučajeva započinje na parkiralištu početne stance žičare, a parkiranje se naplaćuje 4 Eura na dan. Parkirati se može i u naselju ali morate biti sigurni da vaš automobil neće nikome smetati, odnosno da se nalazi na parkiralištu hotela ili pansiona kojeg vi sami koristite za vaš smještaj.

Uspon iz Venta do planinarskog doma Breslauer Hütte, najprije kratko vodi po lokalnoj cesti sa koje skreće lijevo na planinarsku stazu, koja u dosta oštrom usponu po serpentinama, vijuga ispod žičare Stablein, sve do njene zadnje postaje. Na zadnjoj postaji žičare, koja se nalazi na vrhu Stablein (2352 m), nalazi se i restoran u kojem se može predahnuti i osvježiti hranom i pićem. Do ove točke se može doći i žičarom koja radi od 8-12 i od 14-17 sati, pa se na taj način uspon skrati za 1,7 km i 450 m nadmorske visine.

Nakon spomenute prve ima i druga žičara Wildes Mannle, koja skrćuje uspon do Breslauer Hütte za slijedećih 200-tinjak metara nadmorske visine, tako da ostane za pješačiti oko 1 sat da se stigne do spomenutog planinarskog doma. Cijena povratne karte za obje žičare je 17 Eura dok karta u jednom smjeru košta 12 Eura.

Nakon zadnje postaje žičare, treba se spustiti oko 50 m nadmorske visine, po makadamskom putu na planinarsku stazu br. 919. Ovo križanje se nalazi neposredno prije mostića iza kojeg se na ovu priključuje i planinarska staza koja dolazi iz Rofena. Planinarska staza iz Rofena započinje na parkiralištu ispod početne postaje teretne žičare po kojoj se opskrbljuje planinarski dom Breslauer Hütte. Ako se za uspon do spomenutog planinarskog doma, izabere ova planinarska staza, po teretnoj žičari se mogu poslati ruksaci po cijeni od 7 Eura/kom. Sa parkirališta treba nastaviti asfaltnom cestom do kraja i tu skrenuti desno. Tu je i smjerokaz koji upućuje između ostalog i na spomenuti planinarski dom. U nastavku uspon vodi preko travnatih padina Kuhberga, u neprekidnim serpentinama, dosta oštro uzbrdo, sve do križanja sa planinarskom stazom br. 919.

Nakon prolaska spomenutog mostića, uspon se nastavlja preko obronka Am Zoagerle, dosta oštro uzbrdo, po kamenitom terenu, sve do planinarskog doma Breslauer Hütte.

U ovom planinarskom izletu su korištene obje žičare za uspon i silazak što se jasno vidi i kod priloženog gpx traga.

Od Breslauer Hütte planinarska staza vodi preko kuloara Mitterkarjoch i ledenjaka Taschach do vrha Hinterer Brochkogel i klasificira se kao Normalweg (Via Normale). Prvi dio ovog uspona, koji vodi od Breslauer Hütte do Mitterkarjoch kuloara, nije težek niti naporan i dobro dođe za zagrijavanje. Na njemu se može opušteno planinariti i ne stresno uživati u ovom alpskom ambijentu.

Mitterkarjoch kuloar je prva veća i zahtjevnija prepreka na usponu prema ovom vrhu. Ovaj kuloar je u naravi strmina nagiba 50-55 %, koju treba savladati. Prvi dio ovog oštrog uspona, u najvećem dijelu godine je pokriven snijegom pa se u tom slučaju treba dodatno osiguravati i na taj način prevenirati potencijalnu nesreću. Kada nema snijega na ovom dijelu se nalazi sipar pa je u tim uvjetima uspon nešto lakši. Kada se dođe do točke u kojoj se ovom centralnom kuloaru s lijeve strane priključi nešto kraći i strmiji novi kuloar, izgrađena je ferata sa njegove desne strane. Ova ferata je dugačka oko 150 m i težinski se klasificira kao B-C. Ukoliko u ovom kuloaru ima dosta vlažnog snijega koji bi mogao pokrenuti lavinu,  u  tom slučaju ne može se nigdje skloniti i procjena je da se ne može gotovo ništa učiniti osim prepustiti se sudbini.

Odmah iza Mitterkarjoch kuloara izlazi se na ledenjak Taschach (3470 m). Odmah nakon izlaska na spomenuti ledenjak treba skrenuti lijevo i nastaviti uz jugozapadni rub ledenjaka do izlaska na stjenoviti greben, nakon prijeđena njegova tri zuba. Izlazak na greben, nakon trećeg njegova zuba, vodi po zaleđenoj i blago zasnježenoj strmini koju treba savladati. Ako se ovaj dio uspona želi zaobići, treba prije zaleđenoh dijela započeti uspon po suhom grebenu, preko izraženije stijene koji se klasificira kao UIAA 3+.

U nastavku, uspon se nastavlja po grebenu, u smjeru sjevera, najprije malo položenije a poslije sve oštrije uzbrdo, do izlaska na vršni dio grebena. Ovaj dio uspona je najbolje obaviti bez štapova jer je potrebna češća upotreba ruku. Na ovom dijelu ima jedna stijena koju treba zaobići sa istočne strane po jako izraženoj strmini, pa za planinare sa strahom od visine može biti neprolazna točka.

Kada se iziđe na vršni greben, uspon se nastavlja dalje po jako izraženom i uskom grebenu, gotovo bez dobivanja na nadmorskoj visini, pa se ovih 200-tinjak metara uspona sa jednim jako uskim ali kratkim prijelazom, klasificira kao UIAA2-. Nakon prolaska ovog dijela, izlazi se na vršni dosta prostrani i rijetko viđeni vrh u Alpskom okruženju. Na njemu se ne morate brinuti da nećete imati mjesta pa možete nesmetano uživati u prekrasnom pogledu.

Hinterer Brochkogel se ljeti rijeđe posjećuje jer se za većinu planinara nalazi u sjeni moćnog i poželjnog vrha Wildspitze. Nakon Mitterkarjocha i izlaska na ledenjak do vrha se stiže po jugozapadnom prozračnom grebenu s fantastičnim pogledom. S vrha se otvara najljepši i najimpresivniji pogled na moćni Wildspitze na istoku. Prekrasan je pogled na sve ostale Ötztalske ledene divove i impresivna ledenjačka područja ispod njega.