Ako se dolazi iz smjera Italije, nakon prolaska nekadašnjeg graničnog prijelaza Brenner, treba voziti u smjeru Innsbrucka, u kojem treba skrenuti lijevo na autoput A12 kojeg treba slijediti do skretanja prema poznatom austrijskom skijalištu Sölden. Kada se prođe potonje mjesto, vožnju treba nastaviti do sela Vent koje je početna točka ovog planinarskog izleta. Ako se dolazi iz smjera Njemačke, nakon prolaska Innsbrucka ponovo slijediti već opisane upute za nastavak vožnje.

Vent je tradicionalno alpinsko planinsko selo s dugom poviješću. Ovo selo je polazište brojnih alpskih odredišta kao što su planine: Wildspitze, Similaun, Weisskugel i još mnogih drugih ... S osnivanjem Austrijskog Alpina Kluba (Austrian Alpine Club) 1862. godine, započelo je novo poglavlje alpinizma i planinarenja u ovoj zemlji.

Svećenik Franz Senn, suosnivač njemačkog alpskog kluba (1869.) i kustos u Ventu, promovirao je alpinizam izgradnjom planinarskih staza i planinarskih skloništa. Želio je privući ljude zainteresirane za planinarenje a samim tim poboljšati ekonomsku situaciju stanovnika ove dolina.

Danas Vent potiče rekreativni turizam. Smještaj u njemu varira od hotela s 4 zvjezdice do jeftinijih planinarskih skloništa. Brojne pješačke staze vode do osam planinarskih skloništa i koliba, savršene su za ugdnu šetnju, isto tako i za izazovne i zahtjevne višednevne planinarske ture. Dakle, ako se žele lagane planinarske staze ili zahtjevne alpske ture na visoke okolne vrhove - Vent nudi sve!

Kao i sama Vent, Rofen je dio općine Sölden u Ötztalu. Rofen je najviše trajno naseljeno planinsko mjesto u Austriji. Dolina Rofen u blizini sela Vent je duga oko 10 km, a nalazi se u dolini Venter. Potok u dolini Rofen izvire iz ledenjaka Hintereisferner, s planine Weißkugel.

Tijekom ljeta, dijelove Rofentalove doline nastanjuju ovce s juga Tirola (iz Italije). Te ovce se dovode preko glavnog grebena na Ötztaler alpama. U listopadu 2011. godine Austrijska komisija za UNESCO je ovu migraciju upisala u Nacionalni registar nematerijalne kulturne baštine.

Pješačka staza vodi uz potok Rofner, između cvjetnih alpskih livada i sa pogledom na vječni led okolnih ledenjaka. Uz potok Rofner i njegov spektakularni klanac, ne samo da se susreću glasnici iz davnih vremena, kao što je lovni logor ili „šuplji kamen“, nego se mogu vidjeti i manja nova umjetnička djela koja pričaju svoje priče. Godine 1933. Wildspitze je dobio križ na vrhu. Ovaj križ je skinut sa vrha, obnovljen je i postavljen u Rofenache između sela Vent i Rofen. To je jedino mjesto u ovoj dolini s koje se možete vidjeti Wildspitze. Na vrhu je 2010. godine postavljen novi križ. Na ovom dijelu uspona možete dokazati svoju hrabrost, dok prelazite ovjesni most, koji prelazi Rofnerov tok.

Ako se ne želi prehodati ovu lijepu dionicu uspona uz potok, može se doći automobilom do sela Rofen i neposredno prije prve kuće, s lijeve strane ceste, je parkiralište na kojem se može parkirati nekoliko automobila.

Ako se dolazi iz Venta, tada treba prijeći atraktivni viseći most, nastaviti hodati do glavne ceste na kraju koje se nalazi okretište za automobile, jer se sa njima može doći samo do ove točke. Neposredno, na kraju ovog okretišta, nalazi se ljesa koju treba otvoriti i koja je početak planinarske staze.

U nastavku uspona, planinarska staza vodi u serpentinama, jako oštro uzbrdo, i zahtijeva dosta snage i kondicije. Na ovom dijelu uspona prolazi se po tratini alpskih livada, po kojima vodi ugažena planinarska staza. Sa svakim napravljenim korakom i dosegnutom nadmorskom visinom, otvaraju se nezaboravni vidici na okolne planine i posebno na dolinu Venter. Planinarska staza stalno vodi pored potoka koji svojim šumom daje poseban ugođaj usponu. Kada se dođe do smjerokaza koji se nalazi neposredno iza mostića, ova planinarska staza se ubada u onu koja dolazi iz smjera Stabliena. Nakon prolaska spomenutog križanja planinarskih putova  uspon se nastavlja ponovo dosta oštro uzbrdo, po kamenitom terenu sve do planinarskog doma Breslauer Hütte.

Od planinarskog doma planinarska staza vodi po sjeverozapadnom obronku Urkundkolma (3134m), stalno gubeći na visinskoj razlici, sve dok se ne dođe do potoka Rofenbach koji se hrani vodom iz ledenjaka Rofenkarfernera. Preko ovog potoka postavljen je drveni mostić preko kojeg treba prijeći i popeti se na manji greben, po kojem treba nastaviti gotovo do kraja. Sa spomenutog grebena treba skrenuti desno i nastaviti malo oštrijim usponom po kamenitom terenu do smjerokaza na kojem smjer lijevo vodi preko Rofenkarsteiga dok smjer desno se klasificira kao Normalweg.

Na ovom smjerokazu treba skrenuti desno. Nakon skretanja planinarska staza vodi po zapadnom obronku Wildesa Mannlea, po pitomom alpskom krajoliku, stalno malo gubeći na visini, dok ne dođe do križanja planinarskih putova na kojem se ovaj smjer uspona ubada u onaj koji dolazi planinarskom stazom iz smjera Stableina.

Nakon ovog križanja, krajolik se mijenja a uspon se nastavlja po kamenitom terenu koji je mjestimično osiguran sajilama, do izlaska na greben. Ovdje treba napomenuti da na ovom dijelu uspona nema izloženih i opasnih područja pa se on može lako savladati povremeno koristeći i ruke.

Kada se iziđe na greben, uspon se nastavlja po njemu sve do vrha označenog velikim križem, sa lijepim vidikom na ledenjak Rofenkarferner i vrh Wildspitze. Uz spomenute vrhove sa ovog vrha se otvara lijep pogledi i na Weißkugel, Ortler, Hintere Schwärze, Schalfkogel, ...

Sa vrha treba nastaviti po stjenovitom grebenu do manjeg usjeka, kroz koji je napravljena kraća ferata, po kojoj se treba spustiti u dolinu Rofenkar. Silaskom u dolinu, planinarska staza vodi na greben po kojem se dolazi do križanja na kojem je napravljeno skretanje na Normalweg. U ovoj točki se završava kružna tura oko ovog zanimljivog vrha. Od ovog skretanja treba se vratiti stazom uspona do planinarskog doma Breslauer Hütte, koji je završna točka ovog planinarskog izleta.