Ako se na početnu točku izleta dolazi iz smjera Gostivara, vožnju treba nastaviti u smjeru Ohrida 10 km, do oštrog desnog zavoja od približno 270°. Na tom zavoju treba skrenuti desno i nastaviti vožnju slijedećih 18,5 km do mjesta Trnica. Ako se dolazi iz smjera Ohrida, tada na spomenutom zavoju, 10 km prije Gostivara, treba skrenuti lijevo i nastaviti vožnju prema mjestu Trnica, kao što je već opisano.

Na ulazu u spomenuto mjesto, dolazi se do hotela Korab. Spomenuti hotel se nalazi na području nacionalnog parka Mavrovo i najbliži je početnoj točke uspona na Golem Korab. Uz ovaj hotel postoje i bungalovi kao i prostor za kampiranje. U hotelu se mogu iznajmiti i bicikl kao i konji za jahanje. U sklopu ovog kompleksa nalazi se i jako dobar restoran koji nudi autohtonu domaću hranu po prihvatljivim cijenama.

Od hotela vožnju treba nastaviti po asfaltnom putu do dolaska o mjesto Stezimir. U njemu se nalazi pogranična policija kojoj treba predočiti dokumente i obavijestiti ih o aktivnostima koje se namjeravaju odvijati unutar pogranične zone. Nakon prolaska policijske postaje, vožnju treba nastaviti dalje do vojne karaule Stezimir, koja je početna točka ovog planinarskog izleta. Dio puta od policijske postaje do vojne karaule nije asfaltiran. Bez problema je prohodan za terenska vozila. Uočeni su domaći ljudi koji sa osobnim automobilima dolaze do ove točke.

Od početne točke, planinarska staza najprije vodi kroz visoku bukovu šumu, gotovo u cijelosti po pješačkoj stazi, dok samo djelomično vodi po makadamskom putu. Neposredno prije napuštanja visoke bukove šume, dolazi se na prostrani proplanak, sa kojeg se prvi put otvara pogled na masiv Koraba.

Nakon prolaska spomenutog proplanka, planinarska staza izlazi na makadamsku cestu, za kratko vodi po njoj, da bi malo prije dolaska do ljetnih stanova ovčara (Bachilo), po prikrati došla do njih. Bachilo se nalazi na nadmorskoj visini od 1750 m.

Od Bachila započinje dosta oštar uspon uzbrdo, koji u kraćim serpentinama, dovodi do prijevoja sa kojeg se prvi put otvara pogled na Albansko gorje. Na ovom dijelu uspona, na nadmorskoj visini od 1860 m, nalazi se zadnji provjereni izvor vode, koji nikada ne presušuje.

Sa spomenutog prijevoja skreće se desno po grebenu Bakarnog brda do njegovog vrha koji se nalazi na nadmorskoj visini od 2160 m.

U nastavku uspona od Bakarnog brda, planinarska staza vodi po malo blažem usponu, do prijevoja Korab, koji je ujedno i jedan od najljepših vidikovaca sa staze uspona, a koji se nalazi na nadmorskoj visini od 2360 m.

Od ovog prijevoja, uspon se nastavlja po izohipsi sjeveroistočne padine Kobilina polja.

Nakon prolaska Kobilina polja, započinje malo oštriji uspon uzbrdo, do izlaska na greben Koraba. Nakon izlaska na greben, planinarska staza nastavlja po sjevernoj padni ispod vrha Golem Koraba, izlazi na križanje sa stazom koja dolazi sa Albanske strane, skreće desno i u sljedećih 200 m nadmorske visine, dolazi do vrha Golem Korab.

Pogled sa ovog vrha je nezaboravan i opravdava svaku kapljicu znoja prolivenog da se dođe do njega.

Video uspona na ovaj vrha

Google karta sa ucrtanim tragovima