Volujak je planina u graničnom području Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Jugozapadni je dio planinskog masiva Maglić - Volujak - Bioč, između rijeka Sutjeske, Drine, Pive i Vrbnice.

Lica južni vrh 2153 m i Lica sjeverni vrh 2111 m se nalaze na sjevernom dijelu grebena Volujak i odvojeni su od ostatka masiva.

Pristup je moguć sa sjeverne strane na dva načina iz iste polazne točke.

Prvi način je iz pravca Suhe preko strme livade direktno na vrhove Lica - glavni smjer.

Drugi način je obrnuti smjer tj. kružna tura preko grebena Adžovac na vrhove Lica i silazak preko strme livade na polaznu točku. Ova staza je jedna od najzahtjevnijih u cijelom Dinarskom gorju.

Od spomenika na Tjentištu se vozi u pravcu Gacko ca. 3,5 km ,tu je skretanje sa glavne ceste lijevo na makadam. Postoji rampa na početku makadama koja je obično podignuta ali poželjno je provjeriti tu informaciju kod uprave NP Sutjeska gdje je također potrebno kupiti ulaznice za NP.

Od rampe slijedi makadmska cesta cca. 10 km koja se uvlači u masiv. Potrebno je terensko vozilo. Vožnja odprilike traje cca. pola sata. Tu završava makadamski put i tu je potrebno ostaviti vozilo.

Staza dalje nastavlja šumarskim putem. Nakon odprilike pola sata dolazi se do križanja. Tu je potrebno obratiti pozornost. Desno ide glavna staza prema vrhovima Lica a lijevo ide kružna staza preko grebena Adžovac na vrhove Lica. Potrebno je skrenuti lijevo i slijediti šumski put koliko je to moguće. Bitno je napomenuti da staza nije markirana tako da je obvezno skinuti neki gpx trag. Staza dalje vodi kroz šumu sa blagim usponom i dobrom hladovinom. Nakon šume staza izlazi na jednu veliku livadu sa koje se dobro vidi cijeli greben Adžovca.

Od toga dijela slijedi oštar uspon prema Kota 2041 m, koji je službeni vrh Challenge 2000 +. Pri samom vrhu uspon postaje zahtjevan te je potrebna maksimalna opreznost uz korištenje ruku. Sa vrha Kota 2041 "puca" fascinantan pogled u svim smjerovima. Silazak sa vrha Kota 2041 je izuzetno zahtjevan. Staza nije markirana te je potrebno birati pravac. Kamenje je vrlo lomljivo i treba oprezno birati hvatišta za ruke i uporišta za noge. Nakon silaska sa vrha slijedi malo manje zahtjevan teren po kamenu. Staza cijelo vrijeme vodi klancom između dva grebena Volujka.

Završni dio staze je veliki sipar koji vodi sve do sedla između Badnjina i Lica.

Nakon sipara slijedi izrazito oštar i opasan uspon uz veliku travnatu strminu. Potrebno je korištenje ruku. Uspon po mokrom terenu bi bio izrazito opasan zbog otkliznuća.

Izlaskom na travnati vrh slijedi zadnja i najopasnija dionica na cijeloj stazi. Pošto su vrhovi Lica odvojeni od ostatka masiva potrebno je savladati jedan ozbiljan kuloar. Potrebna je maksimalna koncentracija jer su duboke provalije sa obe strane. Osobe koje imaju problema sa visinom trebale bi izbjegavati ovu stazu.

Savladavanjem kuloara izlazi se na Lica južni vrh 2153 m. Cijeli teret i patnja u tome trenutku padaju u zaborav jer su prizori sa vrha očaravajući.

Staza između dvaju vrhova Lica vodi kroz gustu kleku ali i dalje velikim dijelom uz sam rub provalije. Opreznost i dalje treba biti maksamalna. Lica sjeverni vrh je vrlo blizu, nekih 15 - 20 min od južnog vrha. Nakon izlaska na sjeverni vrh potrebno je se vratiti nekih 5 - 10 minuta do križanja gdje staza ide ljevo tj. to je ona glavna staza koja ide iz Suhe direktno na vrhove Lica.

Cijelo vrijeme staza je kroz gustu kleku. Nakon izlaska iz kleke dolazime do velike oštre travnate padine preko koje je se potrebno spustiti u podnožje vrha. Nakon silaska niz padinu ukazuju se prve markacije koje vode na šumsku stazu i na početnu točku uspona.