Magistralnu cestu Split-Livno, treba napustiti prije dolaska u mjesto Kamensko, skretanjem lijevo za mjesto Voštane. Nakon skretanja treba voziti do spomenutog mjesta i nastaviti dalje do zaselka Ćalete u kojem treba skrenuti desno, nastaviti vožnju po asfaltnoj cesti do njenog kraja, koji se nalazi prije gotovo napuštenog zaselka Poduba. Na kraju spomenute asfaltne ceste ima puno mjesta za parkiranje automobila, pa ga tu treba parkirati i to je početna točka ovog planinarskog izleta.

Od ovog parkirališta, planinarska staza najprije vodi makadamskim putom, prolazi kroz dva napuštena zaselka, nakon kojih nastavlja po putu koji su stanovnici koristili za tjeranje stoke na ispašu. Ovaj dio uspona prema planinarskom skloništu Sveti Mihovil, vodi preko lijepih planinskih proplanaka, gotovo u cijelosti preko kraške goleti, dobro je markiran i označen ljetnim i zimskim markacija.

Nakon što planinarska staza dođe na križanje sa makadamskom cestom, na koju skrene desno, nastavlja dalje po njoj do rampe koju zaobilazi u jednoj kraćoj prikrati i ponovo se vraća na nju. Neposredno prije dolaska do planinarskog skloništa Sveti Mihovil, planinarska staza radi još jednu malo dužu prikratu, te nakon povratka na makadamsku makadamsku cestu, za nekoliko minuta stiže do planinarskog skloništa.

U nastavku uspona prema vrhu Kruge ili Konju, uspon se nastavlja po makadamskoj cesti, do križanja planinarskih staza na kojem se desno odvaja planinarska staza koja vodi prema vrhu Konj.

Do ove točke uspon ide otvorenim terenom i tu ulazi u područje visoke bukove šume. Ovaj dio uspona iznimno je lijep jer se smjenjuju lijepi šumski predjeli sa prekrasnim planinskim proplancima. Staza je izvrsno markirana i opskrbljena smjerokazima. Nakon prijeđenih 8,7 km, dolazi se do točke oštrijeg uspona koji vodi u početku kroz šumu da bi zadnjih 200-tinjak metara visinske razlike bilo savladavano po otvorenom terenu ali ugodnom za hodanje.

Ovdje je staza opskrbljene i markacijama za zimski uspon. Treba odati priznanje planinarima koji su ovako dobro markirali ovu planinarsku stazu. Na kraju ova staza vodi po goleti, djelomično zarasloj u visoku travu, do vrha.

Veličanstveni pogled s ovoga vrha, koji se nalazi s bosanske strane planine, najbolja je plaća za dugačko planinarenje do njega. Pogleda puca na ogroman dio Dalmacije, ali i južne dijelove BiH, vide se čak i vrhovi planina Crne Gore. Kroz Kliška vrata s vrha Kamešnice se vidi Marjan, a poznato je da Splićani mogu vidjeti Kamešnicu. Kada u Splitu nema vjetra, a Kamešnica dobije oblačnu kapu siguran je to znak skorog dolaska bure na obalu. Najbolje se s Konja vidi cijelo Livanjsko polje i samo Livno, kao i čitavo Buško blato.