Autoput treba napustiti u gradu Bolzano-sjeverni izlaz, i nastaviti dalje cestom E45 i E22 do izlaska sa autoceste u mjestu Klausen-Chiusa – industrijska zona - skrenuti desno na cestu br. 27, voziti dolinom Val di Funes (Villnoss Funes), u pravcu St. Pietro – St. Magdalena – nastavit dalje do kraja asfaltne ceste br. 27, do  Zanser Alma.

Zanser Alm se nalazi na kraju lijepe i slikovite doline Villnoss Funes (Val di Funes), u središtu jednog od najljepših pješačkih područja u Južnom Tirolu. Zanser Alm je popularna izletnička destinacija u ljetnom periodu za pješačenje i planinarenje, a zimi za snowboard i turno skijanje. Posebno fascinira taj kontrast između ogromnih visoravni na kojoj se prostiru bujne šume, zelene livade i pašnjaci, rustikalna seoska gospodarstva i kolibe iznad kojih se strmo izdižu okomite moćne stijene pokazujući svoje oštre zube (vrhovi Odli), a sve to stoji pred nama - dobiva se dojam da smo zašli u jednu prirodnu začaranu bajku Alpske romantike.

Uspon se započinje na parkiralištu Zanser Alma stazom br. 25  po širokoj šumskoj cesti. Uzbrdica nije strma i u kontinuitetu se lagano uspinje do prvog raskrižja putova. Tu se južno odvaja staza br. 33 za Rifugio Gampenalm, u nastavku ravno vodi staza br. 32 do seoskog gospodarstva Kaserill Alma. Nastavlja se dalje širokom cestom kroz livade. Sa ovog dijela staze, otvara se prekrasan pogled na skupinu vrhova „Odle“. Na slijedećem križanja putova: desno prema jugu odvaja se staza br 32 za Rifugio Genova, a lijevo nastavlja staza br. 31 prema Worndle Lochalm, dalje preko razvedene travnate padine - polukružno od sjevera prema jugu do spoja na stazu koja dolazi od Rifugio Genova. Uz drvenu ogradu pašnjaka sa istočne strane po blago polegnutoj stazi dolazi se na vrh Zendleser kofel (2422 m).  Za lijepog vremena i sunčanog dana s vrha je prekrasan pogled na slikovitu dolinu i na okolne vrhove Aferer Odle skupini s Tullen i na Peitlerkofel, te na skupinu vrhova Odle/ Geisler Odle s najvišim vrhom Sass Rigais ( 3025 m).

Pogled prema vrhu Zendleser kofela sa sjeverozapadne strane. Stijena se doima  kao velika divovska  glava, sa lijepo izraženim očima, nosom,usnama i bradom.Nakon jedan sat laganog hoda dolazi se do gornjeg seoskog gospodarstva i raskrižja putova. Desno odvaja se staza br. 32 za Rifugio Genova. Ravno, nastavlja se uspon stazom br. 31, prema Worndel Loch.

Od vrha Zendleser kofela treba se spustiti po travnatoj padini do prijevoja Passo Poma/Forcella de mont de Furcia/Kreuzkofeljoch  i raskrižja putova (2340 m). Iz pravca dolaska: desno prema jugu  staza vodi do doma Rifugio Genova, lijevo staza br. 4 ( Alta Via Dolomiti 2), Ghunter Messner steig (Alta Via G. Messner) i  Peitlerkofel. Od ovog do slijedećeg prijevoja Forcella de Putia/Peitlerscharte (2357 m) udaljenost je 2,3 km. Na toj dužini ostvarena je minimalna visinska razlika, svega, 17 m. Stoga, ovaj dio staze može se reći da je ležerna lijepa šetnica. Staza prolazi kroz vrlo slikovit krajolik  velike travnate visoravni – preko livada i pašnjaka. Nakon 20 minuta hoda dolazi se do križanja: Lijevo se odvaja staza - Ghunter Messner steig (Alta Via G. Messner), ravno nastavlja se prema prijevoju Forcella de Putia.

Od prethodnog prijevoja Passo Poma za 40-tak minuta stiže se do prijevoja Forcella de Putia (2357 m). Tu je i raskrižje putova: Iz pravca dolaska staza br. 4 se odvaja  lijevo i vodi na Passo delle Erbe, od kuda započinje uspon na  ovaj vrh sa sjeverne strane, tu se lijevo odvaja i staza Ghunter Messner steig (Alta Via G. Messner). Desno, staza br. 4B vodi do vrha Peitlerkofel. Zapravo, pravi uspon na Peitlerkofel započinje sa prijevoja. Nastavlja se dalje dobro označenom i širokom travnatom stazom koja se strmo uspinje praveći oštre serpentine sve do sedla, koje razdvaja dva vrha Peitlerkofela. Od sedla staza nastavlja po kamenjaru prema Kleiner Peitler kofelu (2813 m). Sam vrh je označen drvenim križom, na kojem je postavljena kutija sa žigom i upisnom knjigom posjetitelja.

Nakon ovog vrha treba se spustiti istim putom prema sedlu, od kuda započinje uspon na drugi veći vrh Peitlerkofel. Ovo je zapravo i najteži dio uspona po stijenama osiguranim sajlama i klinovima (ferratom). Na mjestima ima nekoliko okomica i jedan manji prolaz kaminom. Tehnički nije zahtjevno i lako se savladava. Čvrste stijene pogodne su za penjanje bez pomagala čelične užadi. Stijena je razvedena, obiluje sa mnogo uporišta i oslonaca za ruke i noge. Izlaskom iz ferrate nastavlja se po kamenitoj padini do vrha Großer Peitlerkofel (2874 m). Ovaj vrh slovi kao jedan od posebno lijepih vidikovaca, zbog svog izdvojenog položaja od ostalih Dolomitskih vrhova.

Kao i dosta drugih i ovaj je vrh obilježen velikim drvenim križem, na kojem je pričvršćena limena kutija u kojoj je smješten žig sa upisnom knjigom posjetitelja. Nakon ovog vrha treba se vratiti istim putom ležernom šetnjom preko pašnjaka i livada  do prijevoja  Passo Poma/Kreuzkofeljoch. O ovog prijevoja spušta se do doma Rifugio Genova/Schluterhutte, smještenog na slikovitom travnatom proplanku ispod vrha Zendleser na nadmorskoj visini 2306 m. Nakon tovog doma, nastavlja se spust travnatom stazom koja vodi do doma – Rifugio Campenalm (2026 m). Ostatak puta vodi preko livada i pašnjaka do Zanser Alma i parkirališta.