Autoput Zagreb-Rijeka treba napustiti na čvorištu Vrata. Kada se prođu naplatne kućice, vožnju treba nastaviti prema Fužinama. U samom centru Fužina treba nastaviti ravno lokalnom cestom koja vodi preko Benkovca Fužinskog, mjesta Zlobin do mjesta Plase.

Početna točka ovog planinarskog izleta se nalazi na parkiralištu ispred željezničke stanice Plase. Na ovom parkiralištu ima mjesta za parkiranje većeg broja automobila.

Od parkirališta se treba vratiti na asfaltnom cestu, skrenuti desno i nastaviti po njoj sljedećih 300-tinjak metara, do makadamske ceste koja se nalazi se njene lijeve strane. Sa desne strane se nalazi i prvi smjerokaz koji upućuje da treba skrenuti na makadamsku cestu lijevo za uspon na Tuhobić, te da treba nastaviti dalje po njoj. Nakon spomenutog skretanja planinarska staza vodi po makadamskoj cesti, malo dobivajući i gubeći na nadmorskoj visini, prolazi ispod željezničke pruge, i nastavlja dalje do većeg proplanka Satničko, gdje je u kolovozu 1941. osnovana prva partizanska jedinica na području Primorsko-Goranske županije “Božo Vidas – Vuk”.

Nakon Satničkog, planinarska staza skreće desno na nešto lošiju šumarsku cestu, koja je prohodna samo za terenska vozila, prolazi pored jedne novije vikendice i nekoliko partizanskih spomenika i dolazi do lovačke kuće. Do ove točke je mogući pristup malo boljem terenskom vozilu.

U nastavku uspona, planinarska staza dobiva postepeno na visine, vodi kroz visoku bukovu šumu, sve dok ne dođe na prijevoj između dva najistaknutija vrha grebena Tuhobić (Tuhobića i Jelenčića).

Na ovom prijevoju se nalazi križanje planinarskih staza koje dolaze iz smjera Zlobina preko Jelenčića i druga koja dolazi od Benkovca Fužinskog. Od ove točke uspon se nastavlja po grebenu Tuhobića, najprije vodi kroz visoku bukovu šumu, do izlaska na travnato-kamenitu čistinu. Nakon izlaska na spomenutu kamenito-travnatu čistinu, otvaraju se prekrasni vidici s lijeve strane na gotovo cijeli Kvarnerski zaljev s Učkom dok sa desne strane je jako lijepi vidik na NP Risnjak i niz drugih vrhova u daljini. Ovaj dio uzuspona u cijeloj dužini vodi po grebenu sa stalno otvorenim vidicima i jedan je od ljepših u Hrvatskoj.

Vrh je označen geodetskim stupom na kojem je ispisan naziv vrha i nadmorskom visinom. Nekoliko metara niže nalazi se betonski stupić na kojem se nalazi planinarski žig. Tu je i metalna kutija s upisnom knjigom posjetitelja.

S cijelog vršnog grebena, kao i sa samog vrha pružaju se lijepi vidici otvoreni u svim smjerovima - na Riječki zaljev i dalje do Učke i Ćićarije, na more, otoke Krk i Cres...U neposrednoj blizini dom Izviđača na Lepeni, jezero Bajer, te autocesta s obje strane tunela. Prema sjeverozapadu lijepo se razaznaje Risnjak, Snježnik i slovenski Snežnik. S druge strane prema jugoistoku lijepi prizori pružaju se na Lič polje, Medveđak i Viševicu.