Jof Fuart sa svojim susjednim vrhom Jof de Montasio (Montaž 2753 m), spadaju u najviše vrhove u skupini zapadnih Julijskih Alpi u Italiji.

Njegov greben obuhvaća manju skupinu vrhova koja ga okružuju: Sa sjeverne strane okružuje ga Veliki Naboid (Nabois Grande) i prijevoj Škrbina Nabois, prema zapadu njegovi obronci spuštaju se u dolinu Špranje, prema jugozapadu do prijevoja Forcella Mose (Škrbina zadnje Špranje), obronci južne strane spuštaju se do doline Rio del Lago (Jezerska dolina).

Prema istoku nižu se nekoliko visokih i lijepih vrhova: Madri dei Camosci (Gamsja Mati 2503 m), Torre (Kolo 2463 m), Innominata 2463 m i Cima di Riofreddo (Divja Koza 2507 m).

Zbog kulturne raznolikosti, za ovu planinu susrećemo više naziva i različitih značenja. Tako, primjerice, susrećemo Jof Fuart, Ior Fuart (Talijanski-Furlanski jezik), što znači „jaka planina“. Slovenski naziv je Viš ima značenje „visoka planina“. Wischberg je na njemačkom jeziku, što predstavlja također, „visoka planina“ (transkripcije slovenskog imena).

Sa bilo koje strane svijeta kada pogledate Jof Fuart (Viš), doima se impozantno i ima drugačiji izgled. Najveličanstveniji je pogled sa zapadne strane, dok se prema sjeveroistoku pruža jedan od najljepših pogleda u Julijskim Alpama. Sa sjeverozapadne strane izgleda kao visoka i oštra piramida.