Mali Maglaj sa svojih 1455 m – dominira iznad visoravni Vrdovo, na hrvatskoj strani masiva Dinara. Do njega vodi jedina markirana planinarska staza od PD Sveti Jakov.

Na vrhu je izgrađen veliki kameni križ, podignut u spomen na poginule branitelje u nedavnom domovinskom ratu.

U bazi križa je uklesan prekrasan stih: „Nemoj me nikad zanijekat brate – niti se stidjet ove svete stijene! Ja sam umro za Hrvatsku i za Te; Ti živi Hrvatsku i živi mene“, a čitavo spomen obilježje, podigli su suborci iz HV i HVO-a kninskog, sinjskog, i livanjskog kraja, u spomen operacije „ZIMA 94“.

Spomen obilježje je podignuto 30. 11. 2006. god. Ovaj vrh je za vrijeme domovinskog rata bio važna vojna kota, pa su još uvjek vidljivi bunkeri i razne druge obrambene utvrde.

U jednom bunkeru je uređeno sklonište za slučaj nevremena, a s desne strane ulaza, ugrađen je planinarski žig. Upisna kutija je pričvršćena za kamen živac, neposredno pored križa.

S vrha se pružaju nezaboravni vidici na Kamešnicu, Biokovo, Mosor, bliže dalmatinske otoke, Svilaju, ostale vrhove Dinare, Cincar, Vran i Čvrsnicu. Predivan vidik je na gotovo cijelu Cetinsku krajinu, grad Sinj kao i na visoravan Vrdovo.