Planinarski dom „Zavižan“ (1594 m) izgrađen je na jugozapadnom obronku vrha Vučjak (1645 m).

U domu je meteorološka postaja, pet udobnih soba s 40 postelja za planinare i putnike. Jelo i piće po narudžbi domara ili samostalno pripremanje u kuhinji mogu samo članovi Planinarskog društva.

S vrha Vučjaka i Zavižana (1677m) pruža se jedinstven vidik na okolne vrhove:Hajdučke i Rožanske kukove, Pivčevac, Plješivicu na Hrvatsko primorje, daleku Istru s planinom Učkom, pitomi Vinodol i Risnjak u zaleđu ličke i bosanske granice. Ako je lijepo vrijeme mogu se vidjeti Žumberačke gore i Medvednica. Područje Zavižana - Vučjaka- Gromovače - Crkvine rezervati su jedinstvene velebitske flore i faune.

Jaka ilsolacija i planinska klima, stoljetnje šume i travnjaci puni planinskog cvijeća te ostali fenomeni krša privlače u Velebit sve veći broj domaćih i inozemnih posjetilaca, planinara i ljubitelja prirode koja se ovdje sačuvala nedirnuta.

Od doma na Zavižanu mogu se učiniti kraći izleti označenim stazama u Velebitski botanički vrt uređen u Modrić docu (15 minuta); do Bijelih stijena (10 minuta). Dalje lijevo uređenomPremužičevom stazom do Gromovače - 2 sata (1675 m). S južne strane Gromovače nalazi se Rosijeva U pravcu zapadnom stazom se dolazi u predijele Vodica i Palježa i dalje preko Babrovače koliba; dalje do Crkvine - 3 sata (1641m) i prema Alanu (5 sati) do planinarske kuće.

U pravcu sjevera uz Bijele stijene dolazi se na Oltare. Na istok u područje Krasnarskih jezera do“Crikvine“ ruševine stare crkve – suhozidine iz srednjeg vijeka.

Šumska cesta vodi na jugoistok lijevim pravcem do vode Begovače „pisani kamen“ a desnim pravcem do Štirovače -Nacionalnog parka i dalje preko Alana na Jablanac (desno) ili Baške Oštarije (lijevo).