Početna točka ovog planinarskog izleta je selo Guge. U selu treba ići do kraja prema Dinari, prema smjerokazu skrenuti desno i kada se prijeđe most preko potoka, na proširenju, parkirati automobil.

Staza najprije vodi uz potok (300 m), zatim skreće desno i počinje se uspinjati po dobro uhodanom planinarskom putu koji vodi kroz šumu pretežito bora ali ima i hrasta sladunca, crnog graba, jasena i ostale dalmatinske makije. Nakon prijeđenih 2 km staza napušta šumu i izlazi na krašku golet, te za 100-tinjak metara izlazi na križanje s makadamskom cestom. Ovo križanje je dobro označeno i na njemu treba skrenuti lijevo. Markacijaska oznaka koja upućuje na smjer je na suprotnoj, desnoj strani ceste.

Uspon dalje vodi makadamskom cestom te nakon 3,37 km stiže na križanje makadamskih cesta na kojem treba skrenuti lijevo, a na sljedećem križanju (3,67 km od polazišta) treba skrenuti desno. Naredno križanje planinarskih puteva je 4,15 km od polazišta, na njemu treba skrenuti desno. Na samom križanju nema nikakvih planinarskih smjerokaza.

Ako se nađete u takvoj situaciji na Dinari koja obiluje makadamskim putevima i inim stazama, treba provjeriti odabrani smjer i ako na njemu nema nikakvih oznaka unutar 100 m, treba se vratiti i provjeriti sljedeći mogući smjer. U ovom usponu markacije nisu dovoljno gusto postavljene i nema ih uvjek na mjestima gdje se planinar nađe u dilemi. No, s malo planinarskog iskustva i orjentacijskog snalaženja, ovaj uspon nebi trebao biti problem.

Nakon potonjeg križanja, staza napušta makadamske puteve i započinje se nešto oštrije uspinjati, najprije uz ograde a nakon toga po kraškoj goleti prošaranoj rijetkom makijom sve do ponovnog križanja s makadamskom cestom (6,65 km od polazišta). Ovo križanje je jako dobro označeno i na njemu treba skrenuti lijevo, a staza nastavlja makadamskom cestom sve do Suhog Polja (7,2 km od polazišta). Do ove se točke može doći i osobnim automobilom po dobroj makadamskoj cesti.

Od Suvog polja do PD Brezovac, vodi makadamska cesta prohodna za terenska vozila i pješake. Cijeli uspon ide makadamskom cestom, dobro je označen i jednostavan za snalaženje. Dobrim dijelom uspona staza vodi kroz područje obraslo borom, no unatoč tome sa staze se stalno otvaraju prekrasni i nezaboravni vidici.

Od planinarskog doma staza vodi kroz visoku bukovu šumu, po makadamskoj cesti prohodnoj za istinska terensaka vozila, izlazi na visoravan Duler, ide dalje južnom padinom visoravni i nakon prijeđenih 2 km od planinarskog doma, napušta visoku bukovu šumu i izlazi na krašku golet. U nastavku staza i dalje vodi po makadamskoj cesti stalno se uspinjući i u točki 3,45 km od planinarskog doma, napušta ovu cestu, skreće desno na planinarsku stazu i u oštrijem usponu vodi do visoravni Samar.

Nakon izlaska iz šume cijelim tijekom uspona otvaraju se vrlo lijepi vidici, kako na visoravan Duler tako i na širu okolicu. Izlaskom na visoravan Samar, s istočne strane podnožja Bukvina vrha, izbija na križanje planinarskih puteva, na kojem s desne strane pristiže „Jogurt staza“, tu se stapaju u jednu i u nastavku u vrlo oštrom usponu, ukoso, povremeno u zavojima, vodi na najviši vrh Republike Hrvatske – vrh Dinara 1831 m, kojeg još zovu i Sinjal.