Autocestu Zagreb-Split treba napustiti na izlazu za Sveti Rok. Nakon prolaska naplatnih kućica treba voziti u smjeru za Sveti Rok do križanja sa Majstorskom cestom koja vodi preko prijevoja Mali Alan iz Lovinca za Obrovac. Kada se skrene na tu cestu treba je slijediti do 350 m prije prijevoja Mali Alan. Tu se ova križa s obnovljenom makadamskom cestom na koju treba skrenuti desno. Nakon skretanja vožnju treba nastaviti do parkirališta i okretišta povrh Liščana drage. Tu treba parkirati automobil i to je početna točka ovog planinarskog izleta.

Od ovog okretišta pa do visoravni Dušica (1260m ) ide se planinarskom stazom kroz visoku bukovu šumu, po vrlo ugodnoj i mekanoj podlozi. Oko 200-tinjak metara od od spomenutog okretišta, ova staza se križa sa onom koja dolazi iz Svetog Roka i dalje se stapaju u jednu koja vodi do visoravni Dušice i dalje do Svetog Brda. Neposredno prije ovog križanja je izvor pitke vode.

U nastavku uspona pa sve do vrha, planinarska staza je vrlo dobro i svježe markirana i jako je jednostavna za snalaženje. Na istočnom kraju visoravni, odmah uz planinarsku stazu je izvor pitke vode. Pored izvora je i smjerokaz koji upućuje lijevo prema Stanovima Jurjevića (200-tinjak metara od smjerokaza) a desno prema planinarskom skloništu Dušice i Svetom Brdu.

Stanovi Jurjevića su u naravi nekoliko odnovljenih starih kamenih kuća i dvije novoizgrađe, oko njih je lijepo uređen okoliš. Tu je i spomen na poginulog hrvatskog branitelja s raspelom. Na visoravni je izgrađeno i PS Dušice s kojim upravlja i održava ga HPD Vučje Bratstvo iz Zagreba.

U nastavku uspona, planinarska staza najprije vodi preko visoravni, zatim skreće u bukovu šumu i tu počinje vrlo oštar uspon na vrh. Staza najprije prolazi kroz bukovu šumu, nakon nje vodi kroz klekovinu do izlaska na kamenito-travnatu golet. Uspon dalje vodi vrlo oštro uzbrdo do izlaska na greben pa po njemu vodi do samog vrha.

Na ovoj dionici, 100-tinjak metara prije izlaska na greben, nalazi se provalija (jama) s lijeve strane staze. Treba pripaziti na nju ako se uspon izvodi u zimi pod snijegom jer ista nije vidljiva niti je označena.